28

1.1K 41 2
                                    

Днес имах работа при Джони и интервю за едно списание. Нат каза, че ще се явява на кастинг за нов филм, а Зейн и Грейсън ще уреждат нещата за клуба. След седмица Грейсън ще открие клуба и ще направи голямата крачка. Нямам търпение.

Оправих се набързо и излязох от къщата. Зейн беше отишъл до Кол да говорят нещо и след това ще отиде при Грейсън. Качих се в колата си и потеглих към Джони. По пътя спрях до Старбъкс, за да си взема чай.

След няколко минути паркирах и слязох от колата си. Заключих я и се запътих към магазина на Джони. В мола срещнах няколко момичета и си направихме няколко снимки. Влязох в магазина и видях Джони с Алексис. Защо винаги трябва да е тук? Много е нахална. Идва по-често от мен. Отидох при тях и ги поздравих. Джони ме прегърна.

-Сладкишчее, радвам се да те видя.-изпищя Джони и аз се засмях.
-Аз също.
-Готова ли си за Италия? Другият месец заминавамее.-каза развълнувано Джони.
-Нямам търпение.-усмихнах се.
-Аз също. С Алексис ще имате обща фотосесия в сряда да знаеш.-каза Джони и аз кимнах. Погледнах към нея и тя ми се усмихна.-Отивам за малко до отсрещното кафе. Искате ли нещо?-попита Джони.
-Не.-отговорихме с Алексис и Джони кимна. Той излезе от магазина и аз извадих телефона си.

-Не си мисли, че се радвам за общата фотосесия.-каза Алексис и аз я погледнах.
-Аз защото много се радвам.-извъртях очи.
-Не знам, защо си толкова специална за Джони. Какво намира в теб? Та ти дори не си толкова красива.-заяде се Алексис и вече почваше да ми писва.
-Виж, нито аз те харесвам, нито ти мен. Предлагам да не си говорим, какво ще кажеш?-попитах.
-Ще кажа само, че ще съсипя кариерата ти и аз ще бъда бижуто на Джони.-каза тя и аз се изсмях.
-Ти наистина много си вярваш. Това, че стана модел на Джони не те прави специална. Осъзнай се малко и слез на земята. Ти няма да бъдеш бижу на Джони, защото си тъпа злобарка.-извиках. Кръвта ми кипна, защото вече ми е писнало от лицемерни кифли. Взех си чантата и се обърнах, но видях Джони да ни гледа.

-Какво става тук?-попита той объркано.
-Исках да си поговоря с нея, но тя започна да ми вика и да ме обижда. Не знам защо не ме харесва.-отговори Алексис и още малко щеше да се разплаче. Каква кучка.
-Не ѝ вярвай. Тя първа започна да се заяжда с мен.-казах и Джони местеше погледа си ту към мен, ту към нея.
-Али, не знам какво ти става, но ще е по-добре да си починеш малко. В сряда не идвай на фотосесията.-каза Джони и аз го погледнах очудено. Той наистина ли ѝ повярва?
-Вярваш на нея, а не на мен?-попитах.
-Виж, напоследък си стресирана и те разбирам. Трябва да ходиш на университет, да се снимаш за списания, да даваш интервюта, отделно и други проблеми имаш. За това ти давам малко почивка.-обясни Джони. Не мога да повярвам, че ѝ повярва. Мислех, че сме приятели. Погледнах го за последно и излязох от магазина. Толкова съм ядосана. Влязох в колата си и се обадих на Зейн.

Гледна точка на Зейн

С Грейсън бяхме в новия клуб. Беше наистина много хубав. Обстановката беше хубава и като цяло тук ще идват много хора. С Грейсън седнахме на една от масите и си говорехме за откриването. Телефонът ми звънна и вдигнах. Беше Али.

-Хей, любов! Какво става?-попитах.
-Нищо. Нищо не става.-отговори изнервено. Явно нещо се е случило.
-Какво има?-попитах.
-Бях при Джони в магазина. Алексис също беше там. Джони излезе за малко и тя започна да се заяжда с мен. Каза че ще направи всичко възможно, за да съсипе кариерата ми и тя да бъде бижуто на Джони. На мен, разбира се, ми писна и се развиках. Казах ѝ, че няма да бъде бижу на Джони, защото е тъпа злобарка и да слезе малко на земята. И Джони явно ме е чул. Накрая Алексис се направи на невинна и Джони ѝ повярва. Отложи ми фотосесията и каза да си почивам. Мислех, че ми е приятел.-обясни Али. Разбирам защо е ядосана. Алексис може да бъде много коварна.
-Успокой се. Не се ядосвай за това. Ще поговорим с Джони и той ще ни разбере. Има повече доверие на нас.-казах ѝ.
-Аз също мислех така.-въздъхна тя.
-Не го мисли. Какво ще правиш сега? Ако искаш ела при нас да ни помогнеш за големият ден.-предложих ѝ.
-Имам интервю, но после може да дойда. Ще ти пиша, обичам те!-каза тя.
-Обичам те!-затворих телефона и Грейсън ме погледна.

-Нещо случило ли се е?-попита той.
-Али. Изнервена е заради Алексис.-отговорих и той кимна.
-Кои песни ще изпееш на откриването?
-Мислех за моите песни и още няколко. Коя е любимата песен на Нат?-попитах.
-Не знам.-отговори той.
-Как така не знаеш?-попитах и той повдигна рамене.-Добре, ще го измислим.
-Трябва да отида до бижутерията, за да взема пръстена.-каза Грейсън и аз кимнах.
-Ще дойда с теб. Али каза, че може да дойде по-късно и ще ни помогне.-казах му.
-Супер. Да тръгваме.-с Грейсън станахме от местата си и излязохме от клуба. Качихме се в колата ми и потеглихме към бижутерията.

Without you I am nothing [ЗАВЪРШЕНА]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ