39.Bölüm/Büyük Tuzak

1.5K 113 44
                                    

Rüyanın ağzından

Mis gibi kokular geliyordu burnuma. Odamdan çıkıp mutfağa girdim.
Masanın üstünde börek, kek, kısır, poğaça, kurabiye doluydu.

"Anne bunlar ne böyle?" Dedim ve ağzıma bir tane kurabiye attım.

"Kızım misafir gelecek. Babanın askerden arkadaşları, eşleri ve çocuklarıyla." Ofladım. "O zaman bu akşam ben mekanda durayım. Gittiklerinde gelirim." Annem başını salladı.

"Hayır tabi ki kızım. Baban kızar sende duracaksın hem seninle yaşıt kızları da var iyi anlaşırsın." Oflayıp puflayarak odama girdim.

Para işini halletmiştim, ablam göndermişti biraz, babam vermişti birazda ve çete toplanıp vermişti tabi hepsinden borç almıştım. Şimdi de parayı teslim edip çalışmalara başlayacağım gün için saatler sayıyordum.

Yirmi gün geçmişti aradan ve yarın gidecektim stüdyoya. Hem para teslim edilecekti hem de önden bir şarkı denemesi yapacaktık.

Selim gerçekten iyileşmeye başlamıştı. Bir süre daha tedavi olup tutuklanacaktı çünkü beni yunanistana kaçırdığı sırada gayet sağlıklıydı ve kaçaktı.

Pelin ise gitmişti. Bütün eşyalarını topladı ve köyüne döndü. Ailesiyle yaşayacaktı.

Erenin üçgeninden de yirmi gündür hiç ses çıkmamıştı.
*****************************
Erenin ağzından

Gözlerimi yavaşca araladım ve etrafa baktım. Sevgi ve Cansu sanırım takibe gitmişti, Yaşayan Ölüleri.
Tuzaklarımızı hazırlamıştık ama o gün işler çok karışmıştı.

Doğukanın kız kardeşini kaçırdığım gün aslında Doğukan beni fark etmiş ve sokaktan çıkmadan arabanın önü kesildi. Aynı şekilde kız kardeşi de bayılmamış numara yapmış. Arabadan indirip güzelce dövdükten sonra bir bıçak darbesi ile on beş günümü çaldılar benden.

On beş gün depomu kapatmıştık ve Cansunun deposunda saklanmıştık ve beş gün önce kendi depoma gelmiştim. Doğukan hâla peşimde. Benden de psikopat insanlar varmış demek ki.

Artık tuzağımızı uygulama vakti gelmişti.
************************
Selimin ağzından

Aynadan kendime bakıyordum. Saçlarımı arkaya attım ve yüzüme tekrar baktım.

"İşte Selim geri döndü beee!"

Dedim kendi kendime.

Hastaneden kaçmıştım. Bundan sonra orada bir işim kalmamıştı. İntikamımı alıp hapise girerdim çünkü artık kaybedecek birşeyim kalmamıştı.

Artık herkes korksun benden.
*************************
Rüyanın ağzından

"Yarın erken buluşur bir çay içeriz o zaman Rüya."

"Tamam canım, olur hem bir haftadır görüşemedik bugünü bekledik. Bugün de babamın arkadaşları çıktı."

"Üzülme sen sağlık olsun. Sen nefes al o bile yeter bana."

"Tamam o zaman yarın görüşürüz Mert."

Zil çalınca hemen kalktım.

"Geldiler galiba Mert görüşürüz."

"Görüşürüz."
***************************
Mervenin ağzından

Elifle beraber mekanın kapısının önünde çay içiyorduk yanında da antep fıstığı yiyorduk.

"Ya şunları ayıklamaktan parmağım soyuldu artık."

Güldüm. "Bir de bana sor."

Sokağın başına bakmamla duraksadım.

Okulda ki Çete 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin