İlk hikayem ... Hatalarımı dikkate almamanız dileğiyle ... :)
1.BölüM ;
Üniversite 1. sınıfın başında olmasına rağmen çoğu insanı tanımıştı . Kimisi aile zoruyla üniversiteye başlamış isteksiz okula geliyor , kimisinin derdi ise sadece okumak .Kendisinin hangi konumda olduğunu gayet iyi biliyordu Başak .Okumak onun için herşeydi .Lisede derslerindeki başarısından dolayı ailesininde ona destek vermesiyle birlikte bölümünü seçmiş ve üniversiteye başlamıştı .Okulunu başka şehirde tutturması ve güzel bir okula devam edecek olması onun kendi ayakları üzerinde durması için bulunmaz bir fırsattı.Başak , hiçbir zaman kendine güvenen bir kız değildi.Ya da kendisine güvenmekle , beğenmişlik arasındaki çizgiyi hiçbir zaman aşmadı .Zaten böyle insanlarıda hiç sevmez ve umursamazdı.Ancak üniversitede aynı bölüm 2. sınıfı okuyan Ekin denen çocuğu kafasından atamıyordu.
Okulda her kızın düşlediği bir çocuktu.Ekin , 19 yaşında olmasına rağmen çok gelişmiş bir vücuda sahipti.Okulun gözde insanlarından ve en zenginlerinden olan bir diğeri de Ekin'in en yakın arkadaşı Demir'di . Kızlar etrafından ayrılmaz ve okulda onların her an hayranlıkla bakan kızlarla sohbet ederlerdi.
Başak normalde Ekin i umursamazdı ancak 2 gün önce kantinde onun hakkında öğrendikleri ona üzülmesine neden olmuştu.Büyük bir şirketin kurucularından olan annesini 9 yaşında akciğer kanserinden kaybetmiş ve onu yardımcıları olan bir kadın büyütmüş.Babası ise annesi öldükten sonra ondan kalan şirketi satmak istemediği için kendi işini bırakıp şirketin başına geçmiş.Ondan sonra da hiçbir kadınla evlenmemiş.
Ekin de 9 yaşından itibaren annesiz hayatına devam etmek zorunda kalmış.Başak ın önceleri Ekin hakkındaki düşünceleri hep kötü yöndeydi ancak bunları kafasından silmeyi başarmıştı .Zaten arkadaşlık bile yapamayacağı birini neden düşünsün ki ?
* * *