4:52 *bbbzzzzzzt*
Ik (norah) grijp naar mijn telefoon om mijn wekker uit te zetten. En staar nog eventjes naar het plafond. Pff het is zo vroeg en ik ben zo moe denk ik bijmezelf. Heb zo geen zin!! Nee denk ik bijmezelf, ik mag niet blijven liggen.
Ik gooi mijn dekens van me af en loop naar de badkamer toe kijk in de spiegel. Ieeuw denk ik bijmezelf had ik niet moeten doen zie er echt niet uit. Haha ik lach nog en heb medelijden met mijn man later die zo naast me moet liggen.
Ik stap de douch in en begin loodoo (wassing) te doen. Als ik hiermee klaar ben loop ik terug naar mijn kamer en begin te bidden. Na het gebed doe ik nog een dua 'ya allaah lijdt mij alstublieft naar het juiste pad '. Als ik klaar ben plof ik in bed kijk nog eventjes naar mijn meldingen die ik heb binnengekregen. Zie een paar snaps maar totaal niet interessant om op te reageren en denk dat doe ik in de ochtend wel. Ik leg me telefoon weg en val in slaap.
7:30 *bbzzzzzttt*
Aaaaah ik ben net aan het slapen denk ik. Zal ik eerste uur skippen overleg ik nog in mijn hoofd. Hmmm nee ik ga wel naar school.
Eenmaal aangekomen op school zie ik zoals ALTIJD het zelfde groepje meiden naar me staren zodra ik de school in loop. Ik geef ze een blik waar ze nog net niet van neervallen en scheld ze uit in mijn hoofd. Ik loop de les in, groet mijn vriendinnen en ik ga zitten. Toen het eenmaal pauze was liepen we met zijn alle naar de kantine en gingen in de aula zitten ons om ons broodje op te eten. Mijn lippenstift was er helemaal van af dus pak mijn spiegeltje en lippenstift uit mijn tas en begin het op te doen. 'Zo dat zit er weer op' zeg ik. Ik kijk op en ik keek recht een jongen aan.
..Oeps dat was niet de bedoeling dat tie dat zou horen denk ik.
Maar even serieus he .. ik verdwaalde in zijn ogeeeen
Ik bleef nog even 5 seconden staren maar erna keek ik weg omdat het me te ongemakkelijk werd. 'Kom meiden we hebben les' zei ik snel we stonden op. En ik liep langs zijn tafel waar zijn vrienden bij zaten. Ik keek naar de grond toen we langs liepen maar ik voelde zijn ogen gewoon b r an d e n.