Ignoto empleo
Neznámé místoByla tam tma jak v pytli. Nešlo vidět ani na krok. Začala jsem kolem vidět hvězdičky a nakonec jsem upadla do bezvědomí.
Probrala jsem se a na sobě jsem měla obrovského černobílého vlka. Otíral mi nohu čumákem. Měl ho od mé nohy celý od krve. Bolelo to. Nohu jsem měla celou rudou a skoro jsem jí necítila. Cítila jsem něžný do jeho čumáku. Otočila jsem se a rozhlédla se, kde vlastně jsem. Roztahovala jsem se po rudém koberci v rozlehlé jeskyni. Ne zdech přímo zářili velké pochodně. Než jsem se stačila podívat pozorněji, šťouch do mne ten vlk. Otičila jsem se a to co jsem viděla mě šokovalo a zároveň překvapilo.
Celá noha byla úplně v pořádku. Ani škrábanec. Promnula jsem si oči, jestli se mi to náhodou nezdá. Nezdálo! Vkl ustoupil a promluvil:
,,Ahoj Nien. Čekám tu na tě už dlouho. "Byla jsem jak skamenělá. To jsem se tak praštila? Musím se rychle vypařit.
,,Chtěl jsem za tebou jít, ale tys přišla sama." Pousmál se.
,,Kde to jsem? A kdo jsi ty?"To bylo to jediné, co jsem ze sebe dokázala vykoktat.
,,Toto je sídlo Měsíčních vlků. Zde se rodí Měsíční vlci. Já jsem alfa naší smečky. Jsme zatím jediní vlci v celém okolí." Okašlal si a pokračoval :
,,Ty zlatko jsi byla taky Měsíční vlk.".
,,Cože? Ne já jsem se narodila Daphe. A jsem člověk!" Uviděla jsem denní světlo. Rozběhla jsem se, ale on mě zastavil.
,,Nio jsi ve velkém nebezpečí. Musíš to přijmout a stát se vlkem! My můžeme zastavit čas a máme schopnost uzdravovat. Prosím. Vyslechni mě!"
,,Ne! Já chci být normální!"
,,Jsi potomek Měsíčních vlků. Dobře běž, ale pamatuj na má slova. Na tady si vem náramek tvé matky. Chtěla, abych ti ho dal. Až uznáš za vhodné, tak si ho nasaď. " Podal mi dádherný náramek. Na sobě měl uzlíky všelijak propletené a v každém uzlíku měl modrý měsíční kámen. Byl překrásný.
,,Děkuji." řekla jsem úžaslá z toho daru.
,,Nemusíš děkovat. Řeknu ti poslední věc." Chvíli se odmlčel a pokračoval:
,,Dávaj si pozor, komu věříš." Pokývla jsem hlavou a utíkala ven. Až venku jsem se zastavila a rozhlédla se. Průrva, kterou jsem vylezla byla pryč. Jen skála a kamení. Předemnou na kamenech seděli ostatní. Ten vlk ten čas opravdu zastavil.
,,Tak třído. Jdeme do městečka." pronesl Greg a šli jsme do městečka. Cestou jsem to vykládala Rie a ta na vše jen valila oči.Ahojte . Děkuji všem co tuto knihu čtou.
ČTEŠ
Little wolf (DOKONČENO)
WerewolfCelý život jsem byla vychována mezi lidmi. Jeden den se to ale změnilo a já ztratila mou adoptivní rodinu a zjistila, že nejsem jen tak obyčejná holka a ani obyčejný vlk. Nakonec mám vykonat šílený úkol, který mi byl předurčen. Jo a našla jsem svou...