Bölüm3

29 2 0
                                    

Şuanda bunu yaptığıma inanamıyorum. Okulun en havalı kızlarından birisi olan Chris'e benimle arkadaş olmasını istemek. Ahh Tanrım ! aklımı mı kaçırdım acaba ? 

Chris şeyy benimle arkadaş olur musun ? Ahh Diana ne kadar aptalsın ! (Chris gülmeye başlar) 

Diana senle ben arkadaş olamayız. Bak iyi bir kızsın ama benim takıldığım ortamlarda takılamazsın.

Chris'in son dediği "Bak iyi bir kızsın ama benim takıldığım ortamlarda takılamazsın." lafından sonra daha fazla durmadım orada. Ağlayarak eve koştum. Tanrım neden iyi olmaya çalışan bana bir şans vermiyorsun ? Neden ?!

Chris fikri de suya düşünce tabi Tony ile tanışma imkanımda suya düştü. Oysa ne kadar güzel gülüyordu o çocuk Aman Tanrım! sanki beni korumak için gönderilmiş bir melek gibi. Ama benden bi haber.. Onun ilgisini çekmem lazım. Ona bu içten duyduğum duygu anlam veremiyordum. Bu acaba Octavia'nın bana söylemiş olduğu şey ?? Hayır be olamaz. Hem olabilir mi ki ?  Ellerim donuyor. İliklerime kadar hissediyorum soğuk havayı. Gözlerimden yaş gelmesin diye kendimi öyle bir tutuyorum ki sanırım dışarıdan domatese benziyor olabilirim. Sadece sevilmek istedim sanırım. Birinin benimle ilgilenmesini istedim. O kişi neden Tony olmasın ki ? Mutlu olmak bu kadar da zor mu acaba ? Yani birini sevmek imkansız mı ?Ahh Tanrım! O doğru kişi lütfen Tony olsun.

Yalancı PalyaçoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin