Bu NİRAN Alya'nın yakın arkadaşı, genelde Niran ve Elif Naz beraber olmassa olmaz ikilidir.HARRY POTTER fanı . Kalemliğinden tut çantasına.
Bu AYBÜKE kitapta daha bahsedilmedi ama şöyle söyliyim Yağmur'la sık tartışır ama asla küsmezler. Sanatta becerileri vardır.
Hazır sözü açılmışken YAĞMUR. Aybüke 'ile tartışsada onla kavga edenlere karşı onu korumayı ihmâl etmez bu bütün arkadaşları için geçerli. Sanatta Aybüke gibi becerisi var. HARRY POTTER a o kadar merkalı deil ama arkadaşları onu bu yüzden yargılamıyor. Önemli olanda bu deilmi?(:
Bu ELİF NAZ . Tabi oda epey eylenceli . Onun tartışmalarıda eksik olmaz , ama tabiki oda asla küsmez. Tam bir HARRY POTTER fanı.
Bu EKİN . Kendisi yufka yürekli ve kimsenin ağlamasına dayanamaz . Her zaman desteğe hazır. Arkadaşları arasında aynı ismi gibiymişcesine GECE lakabı çok kullanılır.
Bu EMİRHAN . Siyah beyaz ama en azından anımsatio tabi sizin hayalinizdeki karakterleri bilemem ama bunlar benim hayalimdeki karakterlere en yakın olanları. Tabi arkadaşlarının arasında EMİR diye geçer o da tam bir HARRY POTTER fanı.
Bu da İSMAİL kendisi Emirhan ile yakın arkadaş . KAVGALARI OLMASSA OLMUO SANKİ. Ama sonunda her zamanki gibi barışıyorlar.
Veee nefesler tutuldu Alya'yı görmeye hazır olun.
...
İşte çıkışlarını gidişi deil girişi yapan ALYA .
Hangi labirentin içine ne ara düştüğünü bilmeden oyunu oynamaya hazır. Yağmur yakın arkadaşıdır . Alya' nın pek bir sanat , müzik gibi ilgi alanları yok . Ama arkadaşlarına değer verir ve desteğe her daim hazırdır.Umarım beğenmişsinizdir. Sizin hayalinizdeki karakterleri bilemem ama bunlar benim hayalimdeki karakterlere en uygun kişiler. Diğer karakterler sonraya .
Rüzgar, Deniz, İrem ... Bu karakterleri sonraya sakladım. Bu arada duyuruda paylaştım. BU KARAKTERLERİN ARASINDAN BİRİ ASIL MEKTUBU YOLLAYAN OYUNU HAZIRLAYAN KİŞİ!
bakalım bula bilecekmisiniz;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış
Mistero / Thriller"Benim çıkışlarım gidişim değil girişim olur,yakında görüşürüz " Durdu bi an sanarım bu cümleyi aklından geçirdi. "Ne demek istiyorsun " "kısacası yakında görüşürüz"