Sezon1 bölüm1

197 6 5
                                    

Okul çıkışı Tini ve Jorge yine sahile gitmişlerdi.İkisinde çok yakın arkadaştı ama Tini son zamanlarda Jorge'ye karşı farklı hissediyordu.Sanki âşık olmuştu.İkisinde 17 yaşındayd.

Tini güzel,akıllı ve sesi çok güzeldi.Annesi ile birlikte yaşıyordu.Babası ise şehir dışında çalışıyordu.

Jorge yakışıklı,uzun boylu,sesi muhteşem kısaca bütün kızların hayalindeki erkekti.

~SAHİL~

J:Tini her zaman buraya geliyoruz.Birazda başka yerlere gitsek olmaz mı?

T:Tamam bir dahaki sefere

J: Tamam Tamam

Bir süre sahilde yürüdüler.O an Tini Jorge'nin elini tutmak için her şeyini verirdi ama yapamazdı.Çünkü o en yakın arkadaşıydı. Bir süre yürüdükten sonra yoruldular ve bir kayanın üzerine oturdular.

Bir süre öylece denizi izlediler daha sonra Tini:

-yarın başka yere gidelim olur mu??

J-olmazzz

T.Neden ne oldu ki?

J-yarın Diego/Lodo/Mechi sen ve ben ödev yapacaktık

T-ahhh!onu unutmuştum. Hadi eve gidelim şarkıya çalışmam gerekiyor

J-Tamam gidelim

~~Ertesi Gün~~

Clara bugün çok telaşlıydı.(Clara Tini'nin annesi)

Tini-Anne ne oldu neden telaşlısın?

C-Sen okuluna git. Zaten seni ilgilendirmez.

Tini ne olduğunu merak etmişti ama annesi hiçbirşey söylemiyordu.Tini okula gitti.

~~OKUL~~

Tini hemen Jorge'nin yanına gitti yani sınıfına .Lodo/Mechi ve Diego da oradaydı.Biraz ödev hakkında konuştular.Daha sonra herkes kendi hazırladığı şarkıyı söyledi.

TİNİ=soy mi mejor mometo

JORGE=Eirofia

LODO/MECHİ ve DİEGO'da=Ser mejor şarkısını söyledi ve Jorge'nin şarkısını seçtiler

~~OKUL ÇIKIŞI ~~

Hepsi Tinilerin evine gelmişti.Zaman kaybetmeden dans hareketlerini bulmaya çalışıyorlardı.1-2 saat sürmüştü.Diego-Mechi ve Lodo gidince Tini ve Jorge yediklerini falan topladılar.Daha sonra çalışmaya devam ettiler.Yoruldular ve oturdular.

J-gitmem lazım sonra görüşürüz

Tini Jorge'nin gitmesini istemiyordu.İçinden binlerce kez dua etti ve Jorge tam odadan çıkacakken Tini'nin yanı ya yaklaşıp onu öptü.O anda Clara içeri girdi.Ve onları öpüşürken gördü

Son DilekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin