Θα μαθεις συντομα

617 67 14
                                    

Πριν αρχίσω το κεφάλαιο θέλω να προειδοποιήσω πως από εδώ και πέρα τα κεφαλαία θα είναι αρκετά σκληρά . Θα περιγράφονται απάνθρωπους πραξεις (που δυστυχώς δεν είναι κομμάτι της φαντασίας μου καθώς συμβαίνουν σε αρκετές χώρες του κόσμου) . Εάν για κάποιον λόγο δεν θέλετε να διαβάσετε κάτι τόσο σκληρό μπορείτε να πηδήξετε τα επόμενα 15 κεφάλαια.

Κοιμόταν και όμως ένιωθε το περιβάλλον γύρω της διαφορετικό . Τρομαχτικό και κρύο όμως όχι άγνωστο. Κάτι την έκανε να νιώθει οικεία , λες και είχε ξαναβρεθεί εκεί πέρα . Έμοιαζε με σκοτεινό μέρος . Όμως πως μπορούσε να το καταλάβει μόνο μέσα απ ο τον ύπνο της ; Γιατί ένιωθε τρομαγμένη ; Γιατί κοιμόταν τόσο βαριά που αδυνατούσε να ξυπνήσει ; Τι της συνέβαινε ;
Ένιωθε το δέρμα της να ανατριχιάζει από το κρύο , ασυναίσθητα μέσα στον ύπνο της προσπαθούσε να βρει κάποια κουβέρτα για να σκεπαστεί , όμως δεν έπιανε τίποτα εκτός από ένα στρώμα .

Δυο άντρες ντυμένοι στα μαύρα στεκόταν ελάχιστα μέτρα πιο μακρυά της , παρακολουθώντας κάθε της κίνηση . Αραιά και που έριχναν ματιές στην κάμερα που χρησίμευε για να παρακολουθεί ο αρχηγός το δωμάτιο . Ήξεραν ότι θα έβλεπε . Εξάλλου με την άφιξη της στο σπίτι είχε δώσει ριτες εντολές πως μετά τις πρώτες ετοιμασίες θα αναλάμβανε εξ ολοκλήρου της εκπαίδευση της . Κανένας άλλος δνε είχε το δικαίωμα να την αγγίξει εκτός και εάν ο ιδιος τους έδινε την άδεια .
Οι δυο άντρες οπως και πολλοί άλλοι που παρευρίσκονταν είχαν απογοητεύει που δνε θα είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την νέα κοπέλα . Ήταν σίγουρα η πιο νέα από τις άλλες που έφερναν εδώ πέρα , και η πιο όμορφη . Ακόμη και αναίσθητη , με τα ρούχα της ακόμη πάνω στο σώμα της μπορούσες να καταλάβεις πως θα έπιανε καλά λεφτά μόλις τελείωνε η εκπαίδευση της .
Ο ένας από τους δυο , ένας ξανθός ψιλός και γυμνασμένος άντρας γύρω στα 30 κοίταξε το ρολόι του , πριν στρέψει το βλέμμα του στον συνάδελφο του . Είχαν εντολές να την ξυπνήσουν τρεις ώρες μετά την άφιξη της . Και σε δυο λεπτά αυτές οι τρεις ώρες θα περνούσαν .
Δνε την είχαν δέσει . Εξάλλου κανένας δεν τους είχε προειδοποιήσει για την δύναμη της . Ο Νίκολας είχε αποφασίσει να απολαύσει το θέαμα ενώ θα την έβλεπε να παλεύει μαζί τους και τελικά να καταλήγει δεμένη χειροπόδαρα , παραδομένη στο έλεος τους . Θα έσπαγε το μυαλό της , την συνείδηση της , κάθε το ανθρώπινο πάνω της σιγά σιγά . Είχε άπλωσε το χρόνο στηβ διάθεση του . Δεν θα έκανε ακόμη την εμφάνιση του μπροστά της . Είχε φυλάξει αυτό το γεγονός για λίγο αργότερα , όταν οι αλλαγές που ήθελε πάνω της είχαν γίνει . Ήταν δύσκολο , όμως κάθε γυναίκα που έφερναν έπρεπε να αλλάξει έτσι ώστε να είναι πιο δύσκολα αναγνώρισιμη από την αστυνομία . Δνε ήξεραν που θα κατέληγαν αφού τις πουλούσαν , και έπρεπε να είναι σίγουροι ότι κανένας που τι έψαχνε δεν θε τος έβρισκε .
Ωστόσο δνε θα έκανε τις αλλαγές στην Σελινα φια ναι νν την αναγνωρίζουν . Θα το έκανε πειρσσοτερο για τον εαυτό του . Κοιτάζοντας την γυμνή έβλεπε κάποια πράγματα που μπορούσαν να βελτιωθούν , κυριως στο στήθος της . Και τα μαλλιά της θα άλλαζαν φυσικά .
Δεν είχε σκοπό να κόψει τα μακρυά της μαλλιά . Τα λάτρευε. Μόνο που θα τα έβαφε , πιθανώς το χρωμα που είχαν φυσικά τα μαλλιά της μητέρας της . Ναι πίστευε ότι θα της πήγαινε το βαθύ κόκκινο . Και φυσικά θα κόβε αφελιες . Την φανταζόταν με αυτές .
Κοίταξε το ρολόι του ήταν η ώρα για να ξυπνήσει .
Χαμογέλασε πλατιά καιως ακουμπούσε χαλαρά στην πλάτη της καρέκλας του . Θα το απολάμβανε στο έπακρο όλο αυτό . Μέχρι τρεις μέρες πριν είχε τις αμφιβολίες του . Μια φωνή στο μυαλό του έλεγε να τα παρατήσει όλα . Όμως το μίσος υπερίσχυσε . Κράτησε την φωτογραφία του Έντουαρτ στα χέρια του .
«Η κόρη σου θα πληρώσει για όλα ....»


Femme fatale 2:the return Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ