| Miryam's Bevalling |

30 1 0
                                    

Miryam is helemaal weg van Duffy, Opeens staat hij voor Miryam's raam en klopt aan. Miryam fluistert, "Wat doe jij hier! Als papa hier achter komt ga ik eraan!" Duffy komt heel stil binnen. Miryam durft het bijna niet te vragen maar doet het toch. "uhm duffy? Ik vind je al een tijdje leuk wil je verkering met me?" Zegt Miryam. Waarop duffy antwoord, "Wow, Miryam! dat is de reden waarom ik langs kwam!" Miryam voelt zich zo blij dat ze Duffy een kus geeft. Na die kus voelt duffy en Miryam zich zo verliefd dat het een beetje uit de hand loopt. een paar weken later voelt Miryam zich niet zo lekker en ze hoort ongesteld te worden maar dat komt maar niet. Ze vraagt aan haar moeder, "Mam... Ik denk dat ik zwanger ben." Milan zegt, "schatje dat gaat toch helemaal niet, je bent gewoon ziek. Ga maar lekker slapen ik breng je ontbijt op bed." 

9 Maanden later.

  "MAM!!!! Er ligt Heel veel water op mijn bed. Ik weet niet wat er gebeurt is." Milan zegt terwijl ze in paniek is, "Miryam, Je water is gebroken. We moeten NU naar het ziekenhuis." Miryam en Milan rijden naar het ziekenhuis. Als ze aankomen vraagt de dokter, "Hadden jullie niet door dat ze heel dik werd?".  Milan zegt, "uhm jah... We dachten dat ze dik werd omdat ze laatst heel veel eet, maar dat komt dus omdat ze zwanger was." 2 Uur later word Sky geboren. Wanneer ze thuis komt vraagt Ike, "Oh hoi! waar waren juu.... WAT IS DAT!" Waarop Miryam antwoord, "uhm ik was zwanger en dit is mijn baby Sky." De volgende dag stuurt Ike de baby naar overgrootmoeder Brenda. 

Brenda komt thuis en zegt, "oh wat leuk, een pakketje." Brenda leest het etiketje voor, "Hier een cadeautje van Ike."  "oh wat leuk" zegt Brenda. Ze maakt het pakketje open en daar zit Sky in. Brenda schreeuwt, "WAT IS DIT." Brenda stuurt het pakketje terug als een retour. "Hoe durft hij nou een baby op te sturen naar mij, neem haar maar lekker terug." Zegt Brenda. 

Een paar Dagen later komt er een pakkertje binnen in huize YFP. "Oh een pakketje" zegt Milan. "Oh van Brenda, Waarschijnlijk is het weer van die oude troep. Laat ik het op zolder neerleggen."

10 jaar later.

Ike is een dag vrij van werk en denkt, "de zolder is al een lange tijd niet meer opgeruimd, laat ik de zolder opruimen." Hij begint met opruimen en komt een dichte doos tegen. "hmm wat zou hierin zitten." Hij maakt de doos open en schrikt zich dood. "hallo, ik ben Sky. Ik zit hier al een tijdje opgesloten."  Zegt Sky. Ike staat met zijn mond open te kijken. "maar ik dacht dat je bij Brenda was." Ike belt Brenda op en zegt "Brenda Sky was toch bij jou." Brenda hangt meteen op. Ike denkt, "Brenda heeft hem teruggestuurd he, en Milan heeft de doos zeker op zolder gezet." Ike neemt het kind mee naar Miryam. "Miryam weet je nog dat je een kind kreeg, nou hier is ze." Miryam zegt, "maar pap, waar was ze dan, ik zocht haar voor zolang." waarop op Ike zegt, "uhm, ja ik heb haar net gevonden op zolder. Het is jou kind dus jij zorgt ervoor." Miryam zorgt goed voor Sky en alles loopt verder goed af. 

Het Einde

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 20, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

De YFP FamilieWhere stories live. Discover now