Waar ben ik beland?

6 0 0
                                    

Ik ben Sofie. Ik ben 15 jaar oud ik woon in Amerika in het stadje Hollywood dat is een klein stadje onder Orlando. Ik woon hier met mijn moeder en mijn zusje Blair. Blair is 3 jaar oud. Mijn ouders zijn een jaar geleden gescheiden. Met mijn vader heb ik geen contact meer. Mijn vader heeft een nieuwe vriendin leren kennen en nadat hun verloofd zijn heeft hij tegen mij en Blair gezegd dat hij geen contact meer met ons wilt. ik woon nu met mijn zusje en mijn moeder in een huis maar gister heb echt het raarste meegemaakt wat er maar kan.

Ik zal het je uitleggen laten we beginnen. Het was woensdag 24 september 2021

het jaar waar wij nu in leven. Eerst zag het er uit als een hele normale dag er was niks bijzonders gebeurt. Ik stond op en ben die dag gewoon naar school gefietst onderweg terug naar huis was mijn band lek gegaan. Ik heb de weg naar huis gelopen met mijn fiets in mijn hand. Tot ik aankwam bij de bushalte ik zag een meisje staan. Ze zag er best wel verward uit. Ik had besloten om naar haar toe te gaan. Toen ik aan haar vroeg wie ze was gaaf ze eerst geen antwoord. dat vond ik wel wat raar. Ze zag er best anders uit dan andere mensen. Uiteindelijk begon ze tegen me te praten ze vertelde veel dingen. Zoals dat ze helemaal niet wist waar ze was en hoe ze hier terecht was gekomen. Nadat ik een tijd met haar gepraat had had ik besloten om haar mee te nemen naar huis. Ik kwam thuis aan. Het meisje heette Soraya. Toen ik tegen mijn moeder zei dat ik een vriendin mee had genomen keek mijn moeder mij heel raar aan ze wist niet waar ik het over had want zij zag niemand.

Maar soraya stond gewoon naast me. Mijn moeder kon soraya niet zien wat ik heel raar vond hoe kan zij haar niet zien maar ik wel. Was ik aan het dromen, nee want ik kon haar gewoon zien. Na een tijdje vertelde Soraya dat ze naar huis wilde ze kwam uit 2123 dat ze niet wist hoe ze hier kwam wat er gebeurt was. Ik en soraya heel veel gepraat over hoe ze terug kon naar haar eigen tijd. Ik vroeg haar waar ze terecht kwam toen ze hier was ze zei dat ze als eerste bij de bushalte. De dag daarna 25 september hadden soraya en ik besloten om terug te gaan naar die bushalte.

Soraya ging op dezelfde plek zitten als dat ze zat toen ze hier terecht kwam.

En tot mijn grootste verbazing om precies 12:00 was er een hele grote lichtflits.

Na die flits was Soraya weg ze was nergens meer te bekennen ze was weg.

Waar ze nu is en hoe het met haar gaat weet ik niet ik zou eigenlijk wel willen wat er gebeurt is met haar. Waarom ze hier was? dat zal vast een vraag blijven maar het was wel een van de raarste dingen die ik heb meegemaakt vergeten al ik het niet. Ik hoop dat het goed gaat met Soraya.

Waar ben ik beland?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu