Lotte is vorige week is 18 jaar geworden. Ze heeft een leuk feest gehad met haar familie. Ze gaat met haar vriendinnen op vakantie in Spanje. Lotte haar ouders vonden het eerst niet goed ,maar de vriendinnen van Lotte hebben hun overgehaald en de ouders van Lotte gaan nu met zijn tweeën in een hotel in Spanje zitten voor als er iets gebeurd.
Lotte en haar vriendinnen worden afgezet bij Schiphol door de vader van Isa dat is Lotte haar beste vriendin. Ze wachten samen met Dana en Tess op de andere vriendinnen. Ze staan te wachten op Lexi, Donna, Claudia en Kaylee. Na 20 minuten kwamen de andere meiden aangereden.'Hee hebben jullie er ook zin in'? 'Jaa echt heel veel zin'. 'Kom we gaan naar binnen'. Ze lopen met z'n alle naar binnen en gaan inchecken. Ze gaan nog even wat te drinken halen en als het drinken op is moeten ze naar de gate. Iedereen heeft hun ticket, maar Lexi denkt dat ze hem kwijt is ze zoeken overal. Dan denken ze dan ze overal hebben gezocht en dan voelt Lexi in haar jaszak en daar is haar vliegticket. Ze waren allemaal bang dat Lexi niet mee kon. Ze moeten 2 uur vliegen naar Spanje. Het plaatsje waar ze heen gaan is Lloret de Mar. Nadat ze in Spanje zijn aangekomen moesten ze nog wachten op hun koffers. Ze moesten 2 uur lang wachten op de koffers. Tess en Dana hebben hun rijbewijs, dus ze hebben 2 auto's gehuurd. Dan gaan de meiden hun koffers in de auto doen en dan rijden ze naar het appartement dat ze hebben gehuurd voor 10 dagen. Lotte gaat eerst naar een kamer en gaat haar spullen uitpakken Lotte deelt een kamer met Isa. De andere meiden zoeken zelf in welke kamer ze willen. Ze gaan eerst allemaal uitpakken en dan komt Lotte er achter dat ze haar medicijnen is vergeten. Lotte belt haar moeder en vraagt of ze haar medicijnen wilt meenemen, want de ouders van Lotte gaan ook naar Spanje. De ouders van Lotte hebben een hotel in Blanes geboekt. Ze gaan daar heen, omdat ze op vakantie willen en als er iets gebeurd kunnen ze snel naar Lotte en haar vriendinnen toe. Lotte ging met Tess, Claudia, Kaylee en Lexi boodschappen halen en de andere meiden bleven gewoon in het appartement. Lotte en de rest waren terug van het boodschappen doen het was ondertussen al bijna avond dus de meiden gingen hun omkleden en ze gingen uit eten. Na het eten gingen ze uit. Ze kwamen heel laat in hun appartement. En ze gingen meteen slapen. De andere dag werden ze niet heel laat wakker, ze gingen ontbijten.
De meeste meiden hebben heel veel honger. Dana en Claudia hebben niet zo veel honger. Als iedereen heeft gegeten en is aangekleed gaan ze met z'n allen naar het strand. Ze liggen uren en uren op het strand, dan gaan Tess, Lexi, Donna en Lotte even iets te eten halen voor iedereen. Ze gaan niet naar een supermarkt ,maar naar een snackbar. Als ze het eten hebben gaan ze naar de anderen. Ze kwamen er aan en er was niemand meer. Dus ze gingen naar de hotelkamer en de meiden waren op de hotelkamer. Ze gingen het eten opeten en toen werd Donna heel misselijk van het eten. Dit was hun laatste avond dat ze nog uit konden gaan. Dus Donna ging even slapen in de hotelkamer. De andere meiden gingen hun zelf omkleden en klaarmaken om uit te gaan. Donna ging misschien mee, omdat ze nog steeds misselijk was. Lexi bleef bij Donna en de rest gingen alvast naar de discotheek. Het was al een paar uur later en Lexi en Donna zouden allang eer moeten zijn, dus de meiden gingen naar het hotel om te kijken waar ze waren en Lexi en Donna waren niet in het hotel. Claudia ging Lexi bellen, maar ze nam niet op en Donna nam ook niet op. Iedereen raakte in paniek. Toen gingen de meiden naar de receptie vragen of ze hun hebben gezien. De mensen bij de receptie zeiden dat ze naar buiten gingen. Toen gingen ze Lexi en Donna zoeken, maar het was al laat in de avond. Toen gingen ze op het strand kijken. Donna en Lexi zaten gewoon rustig op het strand. Ze gingen met z'n allen naar het hotel en ze gingen slapen. De volgende dag gingen ze naar het vliegveld, want ze gingen weer naar huis.
YOU ARE READING
Wat een avond
ActionHet verhaal gaat over acht vriendinnen die naar Spanje gaan. Ze gaan naar Spanje, omdat Lisa 18 jaar word. Dan gebeurd er iets en iedereen in paniek.