𝖬𝖺𝗋𝖼𝗈'𝗌 𝖯𝖮𝖵
𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 5:30 𝖠𝖬, 𝖲𝗍𝖺𝗋'𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖺𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉, 𝗌𝗇𝗈𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗆𝖺𝗇, 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗁𝖾'𝗌 𝖼𝗎𝗍𝖾 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁, 𝗂 𝗄𝗂𝗇𝖽𝖺 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗄𝗂𝗌𝗌 𝗁𝖾𝗋.. 𝖻𝗎𝗍 𝗒𝖾𝖺𝗁 𝗂 𝖽𝗋𝖺𝗇𝗄 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗆𝗂𝗅𝗄, 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗅𝗈𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾 '𝖢𝖺𝗉𝗍𝖺𝗂𝗇 𝖡𝗅𝖺𝗇𝖼𝗁𝖾'𝗌 𝖲𝗎𝗀𝖺𝗋 𝖲𝖾𝖾𝖽𝗌' 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖲𝗍𝖺𝗋 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝗈𝗏𝖾𝗌. 𝗌𝗈 𝗂 𝖽𝖾𝖼𝗂𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗂𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋, 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗂𝖿 𝗂'𝗆 𝖼𝗋𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀𝗀𝗀𝗀... 𝗌𝗈 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗐𝖾𝖾𝗄, 𝗂𝗌 𝖲𝗍𝖺𝗋'𝗌 𝖻𝗂𝗋𝗍𝗁𝖽𝖺𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝗀𝗂𝖿𝗍 𝗂 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗀𝗂𝗏𝖾, 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖺 𝖽𝖺𝗍𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝖽𝗄 𝗂𝖿 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗉𝗎𝗌𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗈𝗇 𝗆𝖾 𝗈𝗋 𝖳𝗈𝗆.. 𝗂'𝗆 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁, 𝗂𝗍'𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗐𝖾𝖾𝗄𝗌 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗂'𝗆 𝖺𝗅𝗈𝗇𝖾, 𝖲𝗍𝖺𝗋 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉, 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗎𝗌𝖾𝖽 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖳𝗈𝗆, 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝖾𝖺𝗁, 𝗂'𝗆 𝗃𝖾𝖺𝗅𝗈𝗎𝗌.. 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗃𝖾𝖺𝗅𝗈𝗎𝗌. 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖢𝗁𝗋𝗂𝗌𝗍𝗆𝖺𝗌, 𝗁𝗈𝗐 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇 𝖺𝖽𝗏𝖺𝗇𝖼𝖾𝖽 𝖻𝗂𝗋𝗍𝗁𝖽𝖺𝗒 𝗌𝗈 𝗐𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝖽𝗈 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖾 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗈𝗇 𝖣𝖾𝖼𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 26? 𝖻𝗎𝗍 𝗒𝖾𝖺𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽. 𝖻𝗎𝗍 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝗈𝗐 𝗂'𝗆 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇, 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄𝖿𝖺𝗌𝗍, 𝗁𝗆𝗆... 𝖡𝖺𝖼𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗀𝗀𝗌, 𝖲𝗍𝖺𝗋 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾.
𝖬𝖾𝖺𝗇𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾
𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄 6:20
𝗇𝗈 𝗈𝗇𝖾'𝗌 𝖯𝖮𝖵
"𝖲𝗍𝖺𝗋 𝗐𝖺𝗄𝖾 𝗎𝗉, 𝖲𝗍𝖺𝗋𝗋.."
𝖬𝖺𝗋𝖼𝗈 𝗍𝖺𝗉𝗌 𝖲𝗍𝖺𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗄𝖾 𝗎𝗉.
"𝖲𝗍𝖺𝗋, 𝗐𝖺𝗄𝖾 𝗎𝗉, 𝖡𝖺𝖼𝗈𝗇𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝖾𝗋𝖾𝖺𝗅𝗌 𝖼𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇."
𝖲𝗍𝖺𝗋 𝗒𝖺𝗐𝗇𝗌.
"𝗐𝖺𝖺𝖺𝖺𝗁, 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈 𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒 𝖬𝖺𝗋𝖼𝗈?"
"𝗈𝗁, 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀, 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝖺 𝖿𝗋𝖾𝗌𝗁 𝖽𝖺𝗒 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎."
"𝗁𝗎𝗁? 𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀, 𝖻𝗎𝗍 𝗅𝖾𝗍'𝗌 𝗀𝗈 𝖾𝖺𝗍."
𝖲𝗍𝖺𝗋 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝖬𝖺𝗋𝖼𝗈 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗈𝖾𝗌 𝖽𝗈𝗐𝗇.
YOU ARE READING
𝘑𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴𝘯𝘦𝘴𝘴 '𝘚𝘵𝘢𝘳𝘤𝘰'
Fanfiction𝖲𝗍𝖺𝗋 𝗁𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖳𝗈𝗆 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗆𝗎𝖼𝗁, 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖳𝗈𝗆 𝗂𝗌𝗇'𝗍 𝗉𝗅𝖺𝗒𝗂𝗇' 𝖳𝗈𝗆 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗉𝗅𝖺𝗇𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗌 𝖲𝗍𝖺𝗋 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗉𝗈𝗌𝗌𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗐𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗈𝗌𝗍𝗅𝗒 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗌...