Kdo jsem? (300)

5 0 0
                                    

Ona už o něj neměla zájem. Podrazil ji, když jí nasliboval hory doly a pak ji poslal do prdele. Když nás seznámila, věděla jsem o něm, že je to prvotřídní debil. Na sračky v jednom kuse. A když byl střízlivý, šlo mu jen o jedno. Zašukat si. No a? Já už v té době dávno panna nebyla a on byl i přes to všechno vážně kus.

Seděli jsme opření o plot venkovní zahrádky jednoho z největších pajzlů, co u nás jsou. K. seděl mezi námi. Ten druhý kluk si přisedl naproti němu. Vím, o co šlo. K. je prostě hajzl a byl střízlivý. Přemlouval nás obě, ať k němu jdeme. Odmítaly jsme. Skončilo by to sexem a podrazem z jeho strany. Ale já měla ty jeho fotky.  Kdyby se dostaly ven, vyhodili by ho z práce a trvalo by, než by našel něco dalšího.

K. se naklonil k tomu druhému. Věděla jsem, kam to směřuje. Ti dva ale neměli odvahu. Byli to srabi, co by se v životě nepolíbili. Ale my ne. Každá holka je tak trochu bi. To mi vtloukal už můj ex. Naklonila se ke mně a políbila mě. Věděla jsem, že v tu chvíli bylo něco jinak. Něco ve mně se změnilo.

Odtrhla se a usmála se. Nedokázala jsem si to připustit, že by se mi to mohlo líbit. Nemohla jsem být na holky. Ti dva se na nás dívali, jako by něco takového viděli poprvé v životě. Byla jsem jako opařená, ale oni to nesměli vidět.

Přijelo auto a K. zopakoval své pozvání. Nastoupil do auta. Hleděla jsem před sebe. Věděla jsem, že si musím dokázat, že jsem stále ta samá holka. Že stále mám zájem jen a jen o muže. Zvedla jsem se ze silnice.

„Počkejte, jedu s tebou, K." Zabouchla jsem za sebou dveře.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 07, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Drabble TroubleWhere stories live. Discover now