-7-

1.6K 39 6
                                    


Odwróciłam się i zobaczyłam... Jina?!
Ale co on tu robi? Nie błagam to się nie dzieje naprawdę. Dobra Rosé zachowaj spokój i udawaj, że go nigdy nie poznałaś.

-Emm dlaczego tu jesteś i dlaczego klaszczesz? - zapytałam go.

-A dlaczego się klaszcze? - zapytał, a ja sama odpowiedziałam sobie na pytanie w myślach. - No właśnie, bardzo ładny występ tak a propo. Masz talent.

-Dziękuję, a tak nie przedstawiłam się. Jestem... - powiedziałam.

-Głuptasie ja wiem kim jesteś. - powiedział na co się trochę przeraziłam.

-Jesteś niesamowitą tancerką. - powiedziała na co ja odetchnęłam z ulgą. - Masz na imię Rosé. - dodał na co zrobiłam wielkie oczy.

-Co jak?! Nie jestem żadna Rosé tylko... - no to wtopa nie pamiętam mojego wymyślonego imienia.

-Nie kombinuj i tak wiem, że to ty. Twój głos, twoje rysy twarzy i twoje zachowanie to zdradził  - zaśmiał się.

-No to mnie masz. Ale nie mów nikomu, że ja to "Rosé". Nie wie i się nie dowie. Rozumiesz? - powiedziałam.

-Sie wie... Do czasu Ro, do czasu. - powiedział tajemniczo. - Tak wogóle to co ty tu robisz? - dodał.

-Debiutuje. - powiedziałam pewnie.

-Czyli to wy jesteście tą niesamowicie uzdolnioną czwórką? - zapytał.

-No to chyba my. - zaśmiałam się. - Czy aż tak uzdolnioną to ja nie wiem. Przekonamy się po debiucie.

-Zobaczy się, kariera przed tobą młoda. - zachichotał.

-Odezwał się stary koń! - krzyknęłam z uśmiechem na ustach.

Niespodziewanie do środka wparował jakiś chłopak. Podniósł głowę i już wiedziałam kim był... JUNGKOOK.

Ehh jeszcze go tu brakowało. Nie no lepiej być nie może... Boże ratuj.

-O SooHye znowu się spotykamy, czyżby los tak chciał? - powiedział do mnie na co Jin popatrzył na mnie niezrozumiale. Puściłam mu szybkie oczko gdy JungKook rozglądał się po sali. Mam nadzieję, że załapał o co mi chodzi. Sądząc po jego minie wnioskuję, że tak.

-Ewidentnie... - mruknęłam.

-Hyung co ty tu robisz z SooHye? Nie powinieneś iść na trening wokalny? - zapytał go JungKook. - Idź ja pogadam jeszcze chwilę z Soo. - dodał na co spojrzałam błagalnie na Jina, aby go stąd zabrał. Moim celem jest na czas przyszły unikać jakiegokolwiek kontaktu z osobnikiem o imieniu JungKook.

-A no powinienem. Z tego co pamiętam ty też masz trening wokalny, no chyba, że zmieniłeś pozycje na rapera.  - dogryzł mu. - Więc też się zbieraj Ro.. To znaczy Soo też ma trening. - powiedział stanowczo do młodszego.

-Emm... Co trenujesz Soo? - zapytał chcąc przedłużyć rozmowę.

-No ćwiczę układy choreograficzne, musimy opracować jeden z dziewczynami. Wiesz debiut i te sprawy. - odpowiedziałam mu na to pytanie.

-Debiutujesz? -  zapytał poraz kolejny.

-Tak. - powiedziałam. - Wiecie co musicie się chyba zbierać. Za niedługo dziewczyny przyjdą i mamy trening. - oznajmiłam speszona.

-To pa SooHye! - odpowiedzieli razem i wyszli z sali treningowej.

***

CDN...

Dobra... W tym filmie tae chce zjeść psa...

Ten ss mówi sam za siebie...

I tak kocham ten filmik♥️Do zobaczyska misiaki😅♥️

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


I tak kocham ten filmik♥️
Do zobaczyska misiaki😅♥️

~Mystery Boy~ JK Snapchat		   [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz