Yumruk

4.9K 211 48
                                    






Tae'nin evindeydim ve ona yardım etmek için bir günlüğüne  onun yanında kalıcaktım.Ve jiminde yanımızda.

Tae:sizinde eve gidip dinlenmeniz lazım burda iyice yoruldunuz.

Biz birşey demeyince ayağa kalktı ve konuştu.

Tae:hadi eve gidip dinleniyordunuz sizi böyle görmek hoşuma gitmiyor

Bizi kapıya kadar sürükledi ve vedalaşıp yola çıktık.Yolda giderken jimin'le sohbet ettik.Eve varınca duş aldım.Ve yattım.Çünkü bu aksiyon bana fazla geldi.Ve yarın  iş vardı.

(...)

Sabah uyandım rutin işlerimi yapıp okula gittim.Okula bardığımda koridorda jimin'i görmeyi beklemiyordum.Hemen yanına gittim.

S:Jimin

J:Aa Seul

S:napıyorsun burda

J:bi arkadaşımı biraktım şimdi dersinin bitmesini bekliyorum

S:anladım yakınmısınız peki bu arkadaşla

J:seul o bi erkek

S:kkkk peki anladım pardon neyse benim derse yetişmem lazım

J:görüşürüz

El sallayıp yanından uzaklaştım ve sınıfa gittim.

(...)

Bu gece bar çok kalabalık yetişemiyorum.Tam barmenden içki almaya gidiyordum Tae geldi.Göz göze geldik be gülümsedi ve bende ona garip bakışlar atıyodum çünkü onun dinlenmesi lazım evde bu haldeyken bara gelip bişey içemezdi.
Hemen yanına gittim.

S:s-en niye geldin

Tae:içmek için

S:bu haldeyken mi senin dinlenmen lazım

Tae:off seul bişey olmaz benim bunyem dayanıklı böyle şeylere

Deyip geçip gitti ve sanırım buda havalı Tae'ydi yada kendini beğenmiş Tae.Bende servis yapmaya devam ettim.Tae gözümün içine baka baka en ağırından istemişti.Bende verdim tabi. Neyseki yanında jimin vardı.Birine içki götürdüm ve masadına bıraktım.Sonra benle konuşmaya başladı.
(Adı:joon. Kısaca:J)

J:bu akşam boşmusunuz

S:anladım

J:yani bize gitsek

Onu duymamış gibi yapıp gidiyordumki belimden tutup beni kucağına oturtturdu.Ve boynumu öptü ve bende anına kalktım ve yanıma Tae geldi.Ve adam hala saçma saçma konuşuyordu Tae sinirlenip adama yumruk attı.Sonra asil bi şekilde kendi masasına geri gitti.Yanına gidicektim ama çok sinirliydi bende işime devam ettim.Sonra yanıma geldi.




❤️❤️❤️❤️😘
Sizce bu adam seul'un peşini bıraksınmı yoksa peşini bırakmasınmı

Kısa oldu biraz ama işte

Gizli Mafya KTH [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin