Jungkook tam jen stál, všichni ho pozorovali a Taehyung už naštvaně odcházel z jídelny. Jungkook sklopil hlavu a tiše došel k ostatním, kteří nic nekomentovali.
Všichni tam začali tiše jíst, kromě Jungkooka.„Jungkooku, jez..." zamumlal Jin a Jungkook pokrčil rameny. „Nemám hlad..."
„Ne, jsi jenom naštvaný," řekl Yoongi a Jungkook se zamračil.„Nejsem naštvanej! Pouze-"
„Zklamaný..." řekl za něj Jin a Jungkook si povzdechl. „Jo, to asi už jo..."
„Prozatím, co jsem tu ty dva měsíce, tak prostě nevím. Chtěl jsem Taehyungovi pomoct a pokaždé, když jsem pro něj něco udělal, tak jsem věděl, že je rád... jenže se tak nechoval. Skrývá to."
„Jungkooku, nech ho už být... říkali jsme ti, že to není tak jednoduché," řekl Namjoon a Jungkook zakroutil hlavou. „Nechápu vás, to jste se s ním snad bavili?"
Všichni tři si vyměnili pohledy a Hoseok nakonec přikývl za všechny.„Byli jsme nejlepší kamarádi. Oslavili jsme společně narozeniny a když došlo na jeho patnáctiny, tak prostě... od té doby se začal chovat jinak," odmlčel se Hoseok a smutně se pousmál, „jeho úsměv se vytratil ze dne na den, byl pořád takový posmutnělý a říkal, že tím, jak se snažíme být při něm, tak mu ubližujeme..."
„Jednou jsme si s ním vážně promluvili a on na nás vyjel tak moc, že jsme to nepochopili..." vydechl Hoseok a skousl si ret, když cítil, že se mu do očí tlačí slzy. Yoongi ho pohladil po zádech a dořekl to za něj. „Řekl, že mu jenom kurvíme jeho život a že nás nenávidí. I když jsme všichni z části věděli, že je to blbost, i tak..."
„Zasáhlo nás to a od té doby se mu prostě vyhýbáme, což ti radíme taky..."Jungkook překvapeně vydechl a sklopil pohled. „To jsem... nevěděl."
„A-asi máte pravdu... není to člověk, který by chtěl pomoct. Prostě jsem se jen zmýlil..."----
Pátek, pátek, pátek, pátek, pátek, pátek, pátek, pátek, pátek, pátek, pátek, pátek, pá-
DRŽ HUBU!
...-pátek *tiše zašeptá*
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...