Elindultam a barakkhoz. De mielőtt beléphettem volna, eszembe jutott hogy Rúfusznak meg kell köszönnöm, hogy elénk ugrott.
Levettem a kilincsről a kezem, amit már fogtam és visszaindultam a Rúfusz sátrához.
Megkérdeztem, hogy bejöhetek-e és ő beengedett.Az asztal mögött ült és valami papírt intézett.
Kicsit rumlis volt az asztala, alig lehetett kilátni hogy mi hol van.- Üdvözlöm! Köszöntem illedelmesen.
- Miben segíthetek?
- Hát éppen semmiben, csak megakartam köszönni hogy a gyakorlaton elénk állt/ugrott.
- Tudja kíváncsi voltam, hogy hogyan boldogul.
Ezt a mondatot még a papírra nézve mondta el, majd szépen lassan felnézett és a tekintetemet kereste.
Kicsit mosolyra állt a szája.
- Mivel hálálhatom meg?
Egy perverz mosolyt villogtatott meg felém.
- Nita csak azt kérem, hogy ne hagya itt ezt a helyet.
- Tessék nem értem miről beszél?!
- Elmondok egy titkot. Előttem, nincsenek rejtve a gondolataid.
Gondolat olvasó képességem is van.
- Őhhh hát..
- Gondolom, most megválogatja mit fog gondolni.
Nem válaszoltam semmit, de a fejembe lezajlott minden olyan gondolat, ami Rúfuszal kapcsolatban gondoltam, hogy milyen jo a teste és a többi és akaratom ellenére nem is tudtam abba hagyni ezt a gondolat menetet.
- Nita ez kedves tőled, amiket gondolsz rólam. Majd rámkacsintott.
- Most megyek! Rövid és tömör választ szerettem volna, hogy minél előbb eltűnjek innen, hogy ne olvasson a gondolataim között.
- Viszlát Nita!
- Viszlát! Válaszoltam haragosan vissza.Ahogy terveztem visszamentem a barakkba, Rose már aludt mivel későre járt már. Én is mentem aludni, de előtte lezuhanyoztam, fogat mostam.
Másnap reggel trombita hangra ébredtünk.
-Most meg mi a szar van?!
- Nita haladj! Most megláthatod az F osztagot. Mindenkinek meg kell jelennie a fogadásukra.
- Kellemetlen... és ha nem megyek?
- Büntetést kapsz egyenesen Rúfusztól.
Amint kimondta a varázs szót, egyből pattantam fel és öltözni kezdtem.
Rose viccesen nézett rám, kicsit mosolygott is.Gyorsan felöltöztem, majd kimentünk a gyakorló térre, mindenki sorba beállt és pihenő állásban voltak. Mi is beálltunk a sorba, majd Rúfusz és Koda jelent meg.
- Lehetőségetek van látni az F osztagot és csoportokban lehettek 1-1, F osztag tagjával. Mivel Koda megígérte, hogy terepszemle lesz, így az F osztaggal fogtok lenni, hogy megnézzétek milyen is egy profi. Koda természetesen nem lesz veletek.
Na dejó egy rakás szerencsétlennel leszünk. Gondolta magába Nita.
Jöttek sorba az F tagok 7 ember volt, mind férfi.
Ők elitebb ruhában voltak és kitőzőt is hordtak, hogy tudjuk ők az F osztag tagjai.
Bemutatták sorba őket.
Legtöbb férfi, kék szemű, barna és szőke hajú volt. Voltak még zöld, és barna szeműek. Volt egy férfi aki kiemelkedik a többi tagtól. Ő volt az F osztag vezetője.Ki gondolta volna hogy még náluk is van vezető? Gondolta magába Nita.
Balról kezdte bemutatni Rúfusz a tagokat.
Ambriel magas, szőke hajú és kék szemű.
Zamiel középmagas, barna hajú, barna szemű.
Satariel középmagas, fekete hajú, zőld szemű.
Israfel magas, szőke hajú, zöld szemű.
Anael 159cm magas, barna hajú és kék szemű.
Nariel magas, barna hajú és kék szeműm
Akriel középmagas, szőke hajú, zselézett és gyémánt kék színű a szeme.Akriel jóvágású, fiatal férfi. Magabiztos kisugárzású.
Ő volt az F osztag parancsnoka.- Szeretném, ha mindegyik F tagnak lenne egy kis csoportja.
Az F osztag választotta az embereket össze. Volt aki 4 ember vitt,volt aki 5 vagy 7-et is vitt. 6 tagnak már megvoltak az újoncok. Akriel választott utoljára, bár csak én maradtam, meg Rose szóval nem volt választási lehetősége.
A 7 tag külön-külön mentek, különböző terepekre.
Akriel végig mesélt, hogy milyen ügyeket intéznek és hogy mennyire bíznak bennük. Nagy a teher van a vállukon.
Elindultunk tehát, egy elég saras területre. Elmesélte az összes terep előnyét és hátrányát. Megmutatta, hogy mit kell csinálni bizonyos esetekben.
Felajánlotta, hogy harcolhatunk ellene egy kicsit.
Rose rám nézett és sugallta, hogy nem hiszi el, hogy egy elittel felvehetné a harcot.- Nos ki szeretné kipróbálni magát?
- Én kihagyom. Válaszolta Rose.
- Nem kell félni! És veled mi a helyzet?
- Szerintem nem lenne szabad, így inkább folytassuk tovább az utunkat.
- Hát jolvan.Nagyon nagy sár volt és megmondta nekünk, hogy nem használhatjuk a szárnyainkat, mert vannak olyat esetek, ahol veszélyes lenne a használata.
- Kaptok egy feladatot lányok.
- Feladatot? Kérdeztük egyszerre.
- Úgy van. A feladat, hogy a sárban el van rejtve egy tárgy, azt kell megtalálnotok. Egyéni keresés van, nem lehet segíteni egymásnak. Használhatjátok a képességeiteket.
Kaptok 10 percet, ha nem csináljátok meg akkor büntetést kaptok.Elkezdtük keresni a tárgyat. Nyakig benne voltunk a sárban.
Próbáltam használni a hallásomat közbe, sétáltam a nagy sárban és hallgattam a tárgy zaját. Hülyén nézhettem ki, mint egy kacsa aki a vízben össze vissza úszik.
Rose is használta a tárgy fejlesztő képességét és úgy kezdte ásni a sarat.Továbbra is sétáltam és füleltem. Megálltam, majd a lábamba helyeztem az összes energiámat a fejlesztő képességemmel, majd egy nagyot ugrottam és lecsaptam a sárba a lábam.
A sár egytől egyig a levegőbe repült és megláttam a tárgyat mely csillogott.
Felugrottam, majd elkaptam a tárgyat.
Odavittem Akriel-nek. Ő csak mosolygott és tapsolt, hogy megtaláltam. Rose feladta, még így is hogy a sár a levegőbe volt. Így 50 fekvőtámaszt kellett csinálnia.Míg Rose fekvőtámaszt csinálta, addig én elmentem egy közeli tóhoz lemosni a mocskot.
Akriel, Rose-al maradt.Leültem miután lemostam a sarat és pihentettem a lábam. Valószínűleg megzúzódhatott, attol a nagy dobbanástól. Zsibbadt, fájt és kezdett kétszer nagyobb lenni mint volt.
Mikor felakartam volna állni, nem bírtam.Akriel utánam jött, megnézni mit csinálok ennyi ideig.
Én csak ültem, hogy hátha jobb lesz a lábam.- Mit csinálsz, gyere megyünk tovább!
- Én nem tudok tovább menni.. Válaszoltam szomorúan.
- Ezt hogy érted?
- A dobbanás által megzúzódhatott a lábam és nem tudok ráállni.
- Ilyen gyenge a tested?
- Igen, én csak pár napja vagyok itt.
- Pár napja vagy itt és mégis 2 képességet is használtál most?!
- Igen. Várjunk honnan tudja, hogy kettőt használtam?
- Láttam a technikádat.
- Értem.
- Ha nem tudsz felállni, akkor repülni fogsz. Engedd nyugodtan ki, most akkor repülünk egy kicsit.
- Sajnálom..Segített felállni, megtartottam a széles vállán a kezem, hogy ne essek el.
Kinyitottam a szárnyam és Akriel tekintete felcsillant...--99Pepy99--
YOU ARE READING
Angyali katona (Befejezett)
FantasyEgy lányról szól, aki még nem tudja, hogy valójában mit tud. Egyszercsak előjönnek bizonyos képességek és felfigyelnek a szövetségiek, majd elviszik egy katonai bázisba és fejlesztik az erejét, hogy katonaként küzdhessen a harci mezőn. Nem csak ő az...