31

1K 38 6
                                    

Бяхме се събрали в къщата на Зейн и обсъждахме случилото се с Джони. На всички ни е много странно, че Джони се държи така.

-Казал е, че ще те уволни?-попита объркано Зейн.
-Да.-отговорих.
-Не мога да повярвам.-поклати глава Грейсън.
-Никой не може. Да бяхте видяли как се държи. Все едно беше омагьосан. Дори и на мен не повярва.-обади се Нат.
-Трябва да си поговоря с него, както и с Алексис.-каза Зейн и стана.
-Не се занимавай с тях. Имаш си достатъчно работа.-спрях го.
-Няма да позволя да се държат така с теб. Ще отида там им ще им покажа аз.
-Идвам с теб.-каза Грейсън и също се изправи. Зейн кимна и те излязоха от къщата. Аз седнах на дивана до Нат и зарових лице в шепите си.
-Момчетата ще оправят нещата.-каза Нат и ме прегърна като разтри леко гърба ми.

Гледна точка на Зейн

С Грейсън бяхме в колата и пътувахме към Джони. Не мога да повярвам, че се държи така с Али и вярва на Алексис. Мислех, че Али е му е много важна. Винаги е заставал на нейна страна и сега изведнъж се обръща срещу нея. Защо?

Паркирах на паркинга и с Грейсън слязохме от колата. Заключих я и се насочихме към Джони. По пътя срещнахме няколко фенки, с които се снимах.

Влязохме в магазина и видях Джони и Алексис. Тази наистина ли стои тука постоянно? Да не би да спи тук? Приближихме се към тях и те ни забелязаха.

-О, Зейн, Грейсън. Как сте момчета?-попита Джони.
-Не много добре.-отговорих.
-И защо така?-попита той без да ни поглежда, защото правеше нещо на роклята на Алексис.
-Защото си казал на Алисън, че ще я уволниш.-обясних.
-Ами да. Ако продължава да се държи така неуважително с мен и с хората, които работи ще я уволня.-каза Джони. Тя се държи неуважително? Почва да ми писва вече.
-Не тя се държи неуважително, а вие.-казах.
-Така ли Зейн? Аз ли я наричам глупава, аз ли постоянно се дразня с нея и я заплашвам? Не мисля, че ние се държим неуважително. Успокой гаджето си, защото скоро може да остане без работа.-погледна ме Джони. Кой по даволите е този човек срещу мен? Къде е Джони?
-Какво е станало с теб?-попитах.
-Нищо, какво да е станало?
-Държиш се ужасно. Мислех, че имаш доверие на нас и че сме приятели.-поклатих глава.
-Държа се така, както вие се държите с мен. Сега ако ме извините имам работа.-каза той. Гони ли ни?
-Знаеш ли? Дори и да уволниш Али, тя ще си намери работа като модел. Много хора искат да работят с нея. Ако я уволниш само ще загубиш. Помисли добре върху това.-казах последно и с Грейсън излязохме от магазина. Отидохме на паркинга и се качихме в колата ми.

-Не мога да повярвам, че това е Джони.-обади се Грейсън.
-Аз също.-въздъхнах.
-Този човек не е Джони. Той е изял Джони.-каза Грейсън и аз се засмях.
-Както и да е. Ако продължава да се държи така по-добре Али да се махне. Много други марки искат да работят с нея и ще има повече възможности с тях.-казах.
-Така е.-Грейсън кимна и аз запалих колата. Потеглих към вкъщи.

По пътя с Грейсън спряхме до един ресторант и взехме храна за вкъщи. На Али взех спагети Болонезе и тирамису. Ще ѝ оправя настроението поне малко. С Грейсън платихме и взехме храната. Качихме се отново в колата и потеглих.

Влязохме в къщата и видяхме Нат и Али да гледат филм на дивана. Отидохме при тях и оставихме храната на масата. Те спряха филма на пауза и се усмихнаха леко.

-Гледате филм без нас?-попита Грейсън обидено и те се засмяха.
-Какво носите?-попита Нат.
-Храна.-отговори Грейсън и ѝ подаде едната кутийка.
-Взех ти спагети Болонезе и тирамису.-седнах до Али и ѝ подадох храната. Тя се усмихна и ме целуна.
-Благодаря.-взе кутийката и започна да се храни.-Какво стана с Джони?
-Нищо. Държи се като задник. Ако продължава така по-добре напусни. Има много други марки, които искат да работят с теб.-обясних.
-Може би си прав.-въздъхна отчаяно Али и сведе глава. Аз повдигнах брадичката ѝ леко.
-Хей, не искам да се натъжаваш.-усмихнах ѝ се.
-Просто ми е тъпо, че така стана с Джони. И то заради някаква си кифла.-каза тя.
-Той губи щом не вижда какво има. Не искам да мислиш за това сега. Почивай си.-казах ѝ и тя кимна като се усмихна леко.

Нахранихме се и решихме да си пуснем филм. По средата на филма момичетата бяха заспали. Предложих на Грейсън да останат да спят тук и той кимна. Преместихме момичетата в стаите и се върнахме в хола, за да оправим. По едно време телефонът ми извибрира и аз го взех. Имах съобщение от непознат номер.

" Хей, Зейни. Алексис е. Какво ще кажеш да се видим утре? Искам да поговорим. Ако си съгласен, утре ще те чакам на този адрес ***** в 15 часа. Целувки💋"-прочетох съобщението и го погледнах странно. Какво пък има да ми казва?

-Какво има?-попита Грейсън.
-Алексис. Иска да се видим утре. Имала да ми казва нещо.-отговорих.
-Какво пък има да ти казва?-попита Грейсън объркано.
-И аз това се питам.-казах и той кимна. Оправихме масата и отидохме по стаите си. Али все още спеше и аз легнах до нея. Увих ръката си около корема ѝ и се сгуших в нея.

Without you I am nothing [ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora