2019.11.08.-Hétfő
Ez az iskolai nap is rosszul kezdődött, mindig hallgatom ahogy piszkálnak, de sose teszek semmit, de a mai...egy más eset volt.Bementem reggel az iskolába és már eleve rossz kedvem volt, mivel reggel a kutyámat holtan találtam meg, utólag kiderült hogy megmérgezte valaki. Persze az osztálytársaim meg se kérdezték mi bajom van, csak piszkáltak amiért sírtam, kivéve Viki, ő a legjobb barátnőm.Második szünetben lementünk a büfébe Vikivel, de egyszercsak ott termett Bence, ő a suli "sztárja" de csak azért mert kb az összes jól kinéző csaj a barátnője a suliból, és mert mindenkinek beszól, ja meg hát ő a leggazdagabb srác a suliban.
-Mivan Anna, csak nem depressziós vagy megint? -kiáltott felénk
-Ne figyelj rá Anna. -nyugtatgatott Viki
-Visszamehetünk, elment az étvágyam.
-Mivan anorexiás is akarsz lenni? -szólt utánunk Bence.Ekkor hátra akartam fordulni h felpofozzam - bár ugysem tettem volna meg - de mikor hátra fordultam megláttam egy új fiút, akivel Bence összehaverkodott, a srác megfogta Bence vállát és megrántotta, nemtudom hogy ezzel jelezni akarta azt hogy ne szekáljon ennyire, vagy csak valamit mondani akart Bencének. Majd utána rámnezett, barna haja és zöldes-barna szeme van, kb 180 centi magas lehet, csak fekete ruhák voltak rajta - akárcsak rajtam .Életemben nem láttam még egy ilyen fiút.
-Mivan mit akarsz? -szólalt meg Bence, de az új fiú láttán meg se tudtam szólalni, nem volt jobb ötletem fogtam magam és elfutottam.
-Ez meg mégis mi volt? -kérdezte Viki mikor utolért
-Semmi, vagyis, láttad az új fiút?
-Igen, miért?
-Olyan fura, most láttam először de már ő van a gondolataimban.
-Oooo, csak nem tetszik?
- Nemtudom -mondtam, majd megszólalt az utolsó csengő, mehetünk haza.Vikivel megöleltük egymást majd elindultunk haza.
YOU ARE READING
A rejtélyes új fiú (Yungblud) BEFEJEZETT
Mystery / ThrillerNemtudom hogy ilyesmi ff-et valaki irt e Domrol, de remélem nem, ha viszont mégis attól még remélem tetszik/tetszeni fog (annak ellenére hogy aki nagyon yungblud fan annak nem fog tetszeni a vege)🖤