ahhhh de bel doet RINGRINGRINGRINGRING iedereen gaat in zijn rij staan. het is dinsdag ochtend en niemand wilt naar de les behalve allison. iedereen staat al in de rij behalve sophie omdat ze (zoals elke dag 🙄) 10 minuten later naar de rij komt. nu iedereen er is gaan we naar onze lokaal terwijl we door de gangen lopen doet adam & yassine m sexgeluiden. mevrouw dolohander vraagt om te stoppen omdat ze het niet leuk vinden dat we haar nadoen.
nu is het wiskunde les mevr dhollanderd vraagt de definities van de vector dibges aan nora
nora zegt:"hou u bakkes vraag iemand anders". mevrouw dollander vindt het niet zo leuk hoe nora heeft gereageert dus gaat ze huilend naar de directie op te zeggen dat nora onbeleefd deed.terwijl JP wakker wordt en zich rustig klaarmaakt voor school, ookal is het al 9:56, da kan hem da nog altijd niks schelen hij doet gewoon rustig voort. en daarna gaat hij naar school.
de bel gaat en de mensen maken zich klaar voor de volgende les alleen ze maken zich niet klaar, maar ze spelen met de eten dat al 4 weken in een brooddoos zit en ze gooien die door het raam terwijl dat nora aan de deur staat te kijken of de leerkracht komt.
ah mnr nonneman is er al en iedereen loopt naar zijn plaats en mnr wacht nog 10 minuten voor dat we mogen zitten. hij begint al met de les en 16 minuten later komt jp te laat. hij gaat naar zijn plaats en meneer nonneman gaat verder met de les. terwijl febe & jade aan het praten zijn over hoe sexy 😍🥴🥰😘 mnr nonneman is. meneer nonneman vraagt om te stoppen met praten en vraagt febe om na de les even bij mnr nonneman te komen. mnr nonneman geeft les over hoe sexy de mensen waren in de prehistorie. hij toont foto's van een paar mensen uit de prehistorie zonder kleren en krijgt direct een stijve.
hij probeert zijn stijve te verstoppen door phara's haar geschiedenis boek te pakken en het op zijn stijve te houden. hij werd heel rood en gaat naar zijn tafel. er komt een lange stilte en hiba begint te lachen waardoor heel deze klas mee begint te lachen.
de les is gedaan en de bel doet RINGTIBGRIBGRINGRINGRINGRIBGRING en iedereen gaat naar buiten behalve febe.
-wordt vervolgd-
YOU ARE READING
deze klas 😍👌💯❤️🔥🥰👆
Fanfictiondeze verhaal gaat over deze klas waar er allemaal rare dingen gebeuren de personages zijn; sophie e e e. e (ik) hiba, nora, yassine m, yassine b, jade, shaira, febe, adam, jp, caneron, allison, nuray, phara, u moeder, mr nonneman, mevr dohollander...