1. fejezet

346 37 9
                                    

Már nagyon régóta hallok szóbeszédeket a város végében elhelyezkedő, nem régiben nyílt könyvesboltról. Iskola társaim szerint hihetetlen nagy és szinte minden megtalálható benne. Az egész városban nagy hírnevet vívott ki magának.
Persze, mint hatalmas könyvmoly, egyből felfigyeltem a hírre és el is terveztem, hogy elmegyek abba a bizonyos "csoda boltba".Bár csak a mai napon tudtam időt szakítani rá a sok tanulni valóm és egyéb teendőim mellett.
Mikor befordultam a kissé kihaltabb utcába rögtön el is gondolkodtam azon, hogy jó helyen járok-e, azonban mikor megpillantottam a hatalmas épületet, aminek üvegfalának a túloldalán szépen sorakoztak a könyvespolcok és az egyéb díszes emeletes polcok, azonnal el is hagytam minden kétségemet.
Bizonytalanul léptem be az ajtaján, mire megcsapott az új és frissen nyomtatott könyveknek a kellemes, jellegzetes illata.

-Jó napot! -köszöntem udvariasan meghajolva egy férfinak, aki éppen háttal állt nekem és a legfelső polcra pakolgatta a könyveket.
Ijedten felém fordult, majd meglátva elmosolyodott. Én is meglepődtem ugyanis nagyjából velem egy korú lehetett.

-Szia, üdvözöllek a könyvtárun-...-hagyta félbe mondandóját hirtelen, ugyanis az egyik égbe emelt kezéből kicsúszott az egyik könyv és fejbe találta.
Gyorsan lehajoltam a földre érkezett regényért és a polcra raktam, miközben próbáltam elfojtani nevetésemet.

-Köszönöm...-mosolygott felém zavartan, miközben megdörzsölgette feje búbján a fájó pontot.

-Nincs mit. -mosolyogtam én is majd bizonytalan léptekkel beljebb indultam.

-Esetleg...-sietett utánam -ne segítsek? Viszonzásképp...-mosolygott.

-Hát...Öhm...-pislogtam körbe nagy szemekkel -Megtudnád mondani, hogy merre keressem a krimiket?

-Persze, gyere utánam. -indult el én pedig követtem.

-Gyönyörű ez a könyvesbolt...-hüledeztem még mindig.

-Az. A nagybátyámnak nagyon jó érzéke van az ilyenekhez...-mosolyodott el, bár mintha egy kicsit szomorúnak tűnt volna.

-Itt is vagyunk. Ez a sor és a másik sor, csak krimikkel van tele.

-Nagyon köszönöm. -hajoltam meg finoman és el is indultam a sorok között.
Hosszas nézelődés után kiválasztottam két könyvet is. Nagyon nehéznek bizonyult választani a sok csábító regény közül, ugyanis mind hihetetlen érdekesnek hangzott, viszont nem hiába ilyen gyönyörű ez a hely. A könyvek méregdrágák én pedig nem vagyok milliomos.

Lassan visszaindultam a sorok közt a kassza fele. Hirtelen egy nagyon ismerős alakot pillantottam meg hátulról, ahogy éppen fizet.
Mögé álltam, hogy majd én is sorra kerülhessek. A fiú hátra pillantott rám, mire nekem elállt a szavam.
Kim Sangwook, a gimim és az osztályom legmenőbb sráca. Hihetetlen jóképű, el sem hiszem, hogy itt látom. Nem tudtam, hogy szereti a könyveket.
Kiváncsian kikukkantottam a karja mellett, meglesve, hogy miket vett, de a kasszás, aki nem mellesleg az a fiú volt, aki segített nekem, már a szatyorba pakolt könyveket tolta Sangwook orra alá.
A fiú elmormogott egy köszönömöt majd a blokkot is megkapva elviharzott.
Kiváncsian pislogtam utána, addig míg meg nem szólított a kasszás srác.

-Sikerült választani? -mosolygott felém, én pedig félénken bólintottam.

Odanyújtottam neki a két könyvet.

-Ohh, remek választás. Már mindkettőt olvastam. Hihetetlen izgalmasak. Bár azért én vigyáznék a trilógiákkal. A végén még törzsvásárló leszel miattuk. -viccelődött miközben betette a könyveket egy zacskóba.

-Ezt a kockázatot bevállalom. -mosolyogtam én is egy halk kuncogás kíséretében.

-50000 Won lesz. -mondta én pedig kezébe nyomtam a pénzt. Eltette a kasszába, majd a blokkot bedobta a könyvek mellé és odanyújtotta.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love Book   | Namjoon mini ff.|Where stories live. Discover now