5.

1.8K 63 0
                                    

            Sarah szemszöge:

Amikor reggel nyitogatni kezdtem a szemeimet eszembe jutott a tegnap este Luciferrel. A mosolyom nem lankadt még akkor sem amikor legjobb barátnőm szólt hogy készüljek különben el fogok késni a suliból. Felkaptam magamra egy fekete pólót meg egy farmer nadrágot majd bementem a fürdőbe hogy egy kicsit rendbe tudjam szedni magam. Rekord gyorsasággal készültem el ami nekem most elég előnyös míg barátnőm a vörös rúzsával babrált.

 - beléd meg mi ütött Sarah? Sosem szoktál időbe elkészülni. - pillantása szinte felperzselt mégsem mondhattam meg neki az igazat mert tudom hogy hülyének néz és úgysem hiszi el.

Gyerünk Sarah valamit ki kell találnod! - a gondolatok a fejemben ezresével cikáztak mégsem jutott semmi értelmes a fejembe. Egyszer csak megvilágosodtam.

 - csak eszembe jutott hogy amit tegnap olvastam posztot ahol a cicát keresték megtalálták! - elővettem a híres mosolyomat aminek mindig be szoktak dőlni így barátnőm egy egyszerű fejrázással rám hagyta a dolgot. Győzelemittas mosoly jelent meg az arcomon amit nem is lepleztem sokáig.

Végül csak el tudtunk indulni a suliba és lám csodát még időbe is értünk be. Este óta nem jelent meg Lucifer és az őszintét megvallva kezdtem érte aggódni. Eszembe jutott a tegnapi csók amit adott nekem így kezemet odatettem számhoz majd végig húztam rajta ujjamat. A csengő hangos zaja szakította meg gondolataimat így elővettem a természet füzetemet meg a tolltartómat és odatettem a padomra. A zsebkendőm sem maradhatott el mivel még nem gyógyutam meg teljesen. Bejött a tanár mögötte pedig az osztály későn érkezői.

 - nézzenek oda itt van Sarah! Mi van Cica hiányoztam? - hangja játékos volt még szemöldökeit fel - le húzogatta. Szem forgatva néztem a tanár irányába aki épp szólásra nyitotta a száját.

 - mi lenne Mark ha leülnél a helyedre és kinyitnád a füzetedet és meg tudnám tartani az órámat! - hangja kicsit sem a higgadtságról árulkodott így én kicsit elmosolyodtam míg Mark bemutatott nekem. Épp szólásra nyitottam a számat amikor Mark hangosan feljajdult.

 - ez a csaj tuti el van átkozva! Majdnem eltörte a kezemet! Elég ha csak rém néz! - rám mutogatott mire én csak feltartott kezekkel néztem a tanár irányába.

Ha csak az előbbire gondolok akkor egyből Lucifer jutott az eszembe. Nem kell sokat gondolkozni azon hogy vajon ki akarta Mark ujját eltörni. Jól esett hogy így figyel rém és nem hagyja hogy csak úgy vicc tárgya legyek. A csengő megszólalt így a tanár feladta házinak a maradék anyagot aminek elhihetitek rohadtul örültem. Mindenki kiment vagy a büfébe vagy ki az udvarra míg én úgy döntöttem nem megyek sehova nehogy Markkal fussak össze aki azt híreszteli hogy én vagyok az Ördög lánya. Már be akartam dugni a fülest a fejembe hogy hallgatok valami érdekeset és közben felmegyek Facebookra amikor meghallottam egy igen ismerős hangot.

 - ez a gyerek komolyan az agyamra megy most már! Ne hiszem hogy nem bír békén hagyni! Legközelebb ha csak rád mer nézni én Pokolra juttatom! - az orra alatt dörmögött és közben az ingével babrált. Először meglepődtem és körbenéztem nincs - e valaki az osztályban. - nyugi senki nincs itt rajtunk kívül! - rám se nézett mintha csak meg érezte volna hogy körbenéztem. Ijesztő volt de aztán megmosolyogtatott a gondolat hogy a Pokol Urával csevegek.

 - te meg mit keresel itt? - végül ledöbbenve kérdeztem meg tőle amin elmosolyodott majd közelebb jött és megérintette ujjával fehér bőrömet. Mintha csak a bőröm is érezte volna hogy a Pokol Ura ér éppen hozzám. Kicsit vicces tudom de ez a valóság.

 - Édes Kicsi Sarah! Hát még mindig nem fogtad fel? Na akkor most elmesélem! - csettintett egyet ezzel az óra megállt. Megállította az időt amit hitetlenkedve figyeltem de végül belenéztem gyönyörű sötétbarna szemébe ami úgy elvarázsol. Visszapillantott rám és szólásra nyitotta a száját. - én szerelmes vagyok beléd Sarah! Teljesen elbűvölsz amikor rám nézel, amikor beszélsz hozzám és amikor hozzám érsz! Teljesen elveszed az eszem amitől először kicsit megijedtem most viszont tudom mit akarok! Veled lenni és ez nem csak egy fellángolás amit először azt hittem de már rájöttem! Te kellesz nekem Sarah! - homlokát a homlokomhoz döntötte és úgy nézett rám. Teljesen elvesztem semmit nem tudtam mondani.

 - én.. öhh.. Lucifer ez komoly? Mi nem lehetnénk együtt de ezzel az érzéssel és nem érdekel! Kockáztatok a szerelmünkért mert én is szerelmes vagyok beléd! - hangom határozottan csengett amitől Lucifer felpillantott és szembe találtam magam gyönyörű sötét barna csillogó szemével.

 - nem fogom hagyni hogy bárki is bántson Sarah! Te most már hozzám tartozol! - ajkaimra lehelte a szavakat majd végül tarkóját megfogva húztam magamhoz egy csókra. Ahogy ajka ajkamhoz ért a libabőr kiült testemre amin elmosolyodtam. Faltuk egymást de egyikünk sem tervezte befejezni vagy esetleg megszakítani. Túlságosan hiányzott ahhoz hogy eltaszítsam magamtól és szerintem így volt vele Ő is. Végül levegőhiány miatt muszáj volt megszakítani a csókot. - nagyon szeretlek Egyetlenem! Sosem fogom hagyni hogy bárki is elszakítson tőlem! Te most már az enyém vagy! - hangja boldogan csengett míg szemei csak úgy ragyogtak.

 - én is szeretlek Kicsim! Örökké csak a tiéd leszek! - suttogtam ajkára a szavakat majd a csengő hangos zaját hallottam meg és azt ahogy a többiek szépen lassan beszivárogtak. Lucifernek hűlt helye volt így muszáj voltam felvenni azt a jól megszokott pajzsot.

  Sziasztok Srácok! Bocsánat hogy nem hoztam részt nagyon sokáig de voltak rá okaim! Először is az hogy nem volt ichlet másodszor pedig sokat kell mostanában dokihoz járkálnom de ígérem hogy most már nem fogja ez befolyásolni az írást így ide is hozni fogom a részeket! Nagyon szeretlek titeket, további jó olvasást puszii!😘😘

Lucifer /BEFEJEZETT! /Where stories live. Discover now