on yedi

3.3K 224 48
                                    

Bakışlarımı geri Deniz'e çevirdim. Dudaklarını oynatarak belli belirsiz mırıldandığını hissettim.

"Yap!"

Yağız, Emre, Emir ve tanımadığım iki kişiye son kez bakıp okula koşar adım ilerledim. Cesaretim bir buhar gibi uçup gitmişti. 

Resmen ne söyleyeceğimi unutmuş gibiydim. Lavobaya girip yüzüme su çarptım. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.

Deniz lavobaya girip yanıma geldi. Kimse yoktu. Yalnızdık.

"Deniz söyleyemedim." diye mırıldandım ağlak çıkan sesimle.

"Keşke söyleseydin balım ya."

"Söyleyemedim Deniz. Yağız'a amonin benim diyemedim. Seni çok seviyorum diyemedim. Nasıl diyebilirim ki? Annesinin babam yüzünden o yatağa, makinelere bağlı olduğunu nasıl açıklayabilirim? Ya da bunu bilmeme rağmen ondan nasıl sakladığımı?"

Konuşurken ağzımdan kaçan hıçkırıklara engel olamadım. Sıkıca sardı Deniz beni. 

"Şşt, ağlama bu kadar. Bugünü sayma 26 gün sonra söylersin. O zaman yapmak zorunda kalacaksın çünkü."

Öyle olacaktı. Yavaşça ayrılıp yüzümü yıkadım. 

"Sınıfa gidelim hadi."

Koridora çıktığımızda sınıfın önünde gördüğüm üçlüyle Deniz'e döndüm.

"Bizi bekliyor olamazlar değil mi?"

O da ne diyeceğini bilmezcesine omuz silkti. Arkamızdan gelen gülme sesiyle durup arkamıza baktık.

Rana, Begüm ve Ceren.

Aynı sınıfta olduğumuz dışında bildiğimiz tek şey erkeklerin gözdeleri olduklarıydı.

Omuz atarak geçtiler yanlarımızdan. Umursamayıp Deniz ile sınıfın önünde durduk. Ben konuşmadan biricik kardeşim sözü devraldı. Benim kafam daha çok önüme eğikti. 

"Geçebilir miyiz?"

"Arkadaşının bize ne söyleyeceğini öğrenelim. Sonra tabiki geçebilirsiniz."

Hayır Allah'ım şimdi değil! Şimdi olmaz, olamaz.

Yok gibi çıkan sesimle mırıldandım. "Önemli bir şey değildi." 

Kafamı kaldırıp Yağız'a baktım. Ah be Yiğido'm.

"Gözlerin kıpkırmızı iken mi? Hiç inandırıcı değilsin."

Bir şey diyemeyip sadece gözlerimi Deniz'e kaçırdım.

O ise yapmaması gereken bir şey yaptı. Beni kurtarmak için. Hepimizin bakışlarında şaşkınlık, ona bakakalmıştık.

"Ben Emir'i seviyorum."

Gözlerini sımsıkı yumup elinin tersiyle yüzüne vurdu. Ben de yanağına bir tane geçiriverdim.

"Sıçtın." diye mırıldanmaktan başka bir şey yapamamıştım.

°°°

Oy ve yorum yapmayı ihmal etmeyin. 

Deniz gibi kankam olsun sırtım yere gelmez diyenler?

Sevildiğinizi unutmayın!

Bys.

AMONİN | Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin