Tükör terem

24 3 0
                                    

- Anya és én meghaltunk? - kérdezte Hiromi könnyben úszó szemekkel.
- Mondtam, hogy menj onnan! - szólt rá ismét Katsuya.
- Én voltam Tora, halott vagyok? Ez a Túlvilág? - kérdezte ijedten.
- Ne dőljetek be a Tükör Terem csapdáinak! - kérte őket Katsuya.
Masashi, Yoshiki és Samui úgy tűnt kitűnően bánnak újdonsült fegyvereikkel, ám a tükrök őket is magukhoz csalták.
- Illúziókat mutat! Az őrületbe kergeti az embert! - magyarázta Katsuya.
Masashi döbbenten megállt az egyik előtt, s szintén a szülei képéről kezdett beszélni. Yoshiki az apját látta, az öreg császárt, amint kővé dermedve szoborként ácsorog.
- Masashi menj onnan! - parancsolt rá Katsuya, majd hátulról ismét felé támadt két Reaper.

Samui látomása viszont annál kellemetlenebb volt. Az anyját mutatta, s annak múltját, hogyan lett szerelmes Daisukéba, miképp vált belőle Yuki - onna, és lett végül a felesége Yoshikinek. A történetből fia leszűrte, hogy intenzívebb a két fiatal között a levegő, mint hitte. Eszébe sem volt elveszíteni bármelyik szülőjét is ettől csúnyán haragra gerjedt. Félt, hogy a vízió igaz. Hiromi még mindig Daisukét szereti és lehetséges, hogy a fiú viszonozza csak titokban.

Viszont szerelmük nem teljesülhet semmiképpen! Neki Yoshiki az apja! A háta közepére sem hiányzik, hogy Daisuke bármit tönkre tegyen a családi életükben.

A tükör újra képet váltott alternatív jövőket mutatott számára. Látta, ahogy sikerült végig vinniük a csarnokot. Mindenki irtó boldogan távozott, s végre megkapták a lehetőséget, hogy vissza térjenek oda ahonnan jöttek. Daisuke utoljára maradt megvárta Hiromit, majd kedvesen kérte, hogy menjen velük.

- Nem tehetem! Itt a családom! - ellenkezett a lány.
- Te másik világba tartozol! - győzködte a fiú.
Hiromi belátta, hogy jól mondja és elindult követni őket.
- Anya! Várj! Ne hagyj itt minket! - kérlelte Samui.
A kép sokáig elhúzódott fia keservesen könyörgött, hogy maradjon velük, ám Hiromi mégis elment. Háta mögött hagyva őket Yoshikivel egyaránt. Az apja szomorúsága és fájdalma felemésztette, az életük soha többé nem volt ugyanaz az anyja nélkül. A magába roskadt fiú segélykérően tekintett körbe a teremben.
- Vajon tényleg elhagyná őket a szerelméért? - gondolta magában.

Felforrt az agyvize a látottaktól ezt semmiképpen sem engedhette, hogy megtörténjen. Mélységes gyűlölettel tekintett Daisukéra és azt kívánta bár ő vált volna kővé Rumikó helyett.
A fiú nem tudta mire vélni Samui rendkívül dühös ábrázatát, ráadásul egyre inkább idegesítőnek találta a folyton körülötte bóklászó Wakamét is. A lány ugyanis sokkal feltűnőbben vonzódott Daisukéhoz, mint Hiromi, amikor csak tehette a közelébe volt miközben teljesen értelmetlen dolgokról fecsegett neki, vagy magasztalta.

- Sakae! - hívta magához a tükör a lányt.

Rövidesen ő is elé állt, s akárcsak Hiromi diákkori énjét látta. Egy röplabda meccsen vett részt a társaival, míg a barátai boldogan szukroltak neki. Köztük volt az akkoriban még élő mosolygós Rumikó, valamint a háttérben állt a négy gyűlölt fiú. Ezután a tükör akárcsak Samuinál, eltorzult és alternatív jövőt mutatott számára.

- Elfogadták a legendás drogbárót. - mondta be az iskola recsegő rádiója.

Abban a pillanatban a négy fiút, mintha elfújta volna a szél, teljesen megsemmültek. A röplabda meccs végén Sakae felpillantott a közönségre, s csak a két barátnőjét látta. Hiromi fájó szívvel megfordult szemével Daisukét kereste, de soha többé nem halottak róla. A három lány irtó keservesen élte tovább az unalmas, érdektelen napjaikat. Hiromi gyakran sírt, maga alatt volt Daisuke elvesztése után. Nem rendeztek több Nyárköszöntő bált, az iskola folyosója kihaltnak bizonyult a négy fiú nélkül. Ez a kép borzasztó nyomasztó volt, eddig eszébe se jutott, hogy már ismerik őket milyen rossz lenne nélkülük élni tovább!

Hiromi - Hideg, mint a jég (Új Változat) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora