14.rész

758 53 15
                                    

!!nincsen át olvasva!!
ez a rész még tegnap publikálásra került volna, csak kisebb problémák akadtak, így csak ma tudtam be fejezni:(
a következő részt meg próbálom a napokban hozni, de nem ígérhetek semmit sem, addig is jó szórakozást ennek a résznek az olvasása közben<3

Yoongi POV.

Amint elé léptem és rá néztem, Jimin egyből meg forgatta szemeit és be harapta alsó ajkát. Egyik szemöldökömet fel húztam, majd le hajoltam Jimin szintjére, hogy szemtől-szembe legyünk és hirtelen arca után kaptam, amit erősen meg szorítottam, majd fejét velem szembe fordítottam, hogy a szemeimbe nézzen és ne a sarokba.

-Soroljuk fel szépen, miket is csináltál..-❝

Jimin lábaival meg rúgott hirtelen, de szerintem.. Nem ilyen gyengére tervezte ezt a rúgást. Egy kisebbett fel nevettem, Jimin pedig egyből össze ráncolta homlokát, miközben fogait csikorgatni kezdte. Szeméből csak úgy áradt az idegesség és a szobában keletkezett légkör is egyre nehezebb lett..

-Nem fogod fel sorolni? Most bezzeg nem akkora a szád..-Jimin nem válaszolt, csak nézett rám. Szemei egy pillanatra sem hagyták el arcomat. Nem értettem, hogy miért csinálja ezt, hiszen az előbb még csak rám se akart nézni..
Egy ideig csak egymás szemébe néztünk és mintha az egész világ meg szűnt volna körülöttünk.. Jimin nézésével lyukat égetett koponyámba és minél tovább néztünk egymás szemébe, annál jobban éreztem, ahogyan el mélyedek szép, csillogó íriszeiben, arcát tartó fogásom pedig egyre jobban gyengült. Először nem is vettem észre, de egy idő után le esett, hogy miért csinálja ezt.. Hirtelen észbe kaptam és újból szorítani kezdtem arcát, mire Jimin szájából egy fájdalmas nyüszítés csúszott ki.

-Hahh.. Ne hidd Park Jimin, hogy át tudsz verni.. A szépséged ilyen helyzetekben nem nyerő..-mondtam neki unott hangsúllyal, Jimin pedig csuklóm után kapott és erősen meg szorította azt.-Látom valami nagyon vissza tart a válaszolástól..-jelent meg egy fél mosoly szám sarkában, Jimin pedig csak szúros szemekkel nézett rám, miközben mélyen szívta be a levegőt.-Meg kérdezem újból Jimin.-vittem egyre mélyebbre hangomat, miközben egyre közelebb hajoltam Jimin arcához, Ő pedig próbált volna egyre távolabbra húzni fejét, de erős fogásom miatt ez lehetetlennek tűnt..-Nem fogod fel sorolni, amiket csináltál?-mosolyodtam el, Jimin pedig meg lendítette bal kezét, ami bal csuklómon landolt egy hangos csattanással. Jimin keze után néztem és kérdően néztem rá, miközben egyik szemöldökömet fel húztam.

-Menj vissza akkor ahhoz a szép lányhoz, akinek a telefonjába boldogan pötyögtél be valamit!-mondta, miközben könnyek kezdtek el gyűlni a szemeiben. Arcomróp egyből sugárzott az értetlenség és ezt Jimin is észre vehette, mert hirtelen fel nevetett, miközben meg forgatta szemeit.

-Szép lány..? Milyen szép lányról beszélsz Minie?-kérdeztem értetlenül, Jimin pedig fel emelte bal kezét, majd el lökte azt arcától. Hogy ne okozzak neki nagy fájdalmat, el engedtem arcát, viszont kezemmel nyakát érintettem, amit ujjaim végével kezdzem el simigatni. Jimin először bele olvadt az érintésbe, viszont gyorsan észbe kapott és egyből szúros szemekkel nézett rám újból.

-Az a szép lány a parkolóban! Láttam mindent! Láttam, ahogyan meg ölelt, ahogyan nevettetek, ahogyan oda adta a telefonját, ahogyan bele írtál valamit! Mindent láttam Yoongi! Mindent!-mondta, miközben a könnyek egyre jobban fel gyűltek szemeiben és már készültek volna le esni.
Eleinte nem esett le, hogy milyen szép lányról is beszél nekem, aztán eszembe jutott, hogy én igenis találkoztam egy bizonyos lánnyal.. És nem is akármilyen lánnyal.. Kedves barátnőmmel, aki valahogyan meg talált engem középsuliban és azóta nem tudtam magamról le vakarni.. Aki egy idegesítő ember számomra, de még is szeretem valamennyire.. Akit én irritáló, mások pedig Solar néven ismernek.. Amint el ért az agyamig, hogy Jimin féltékeny lett, mert Solar meg ölelt és a telefonjába pötyögtem "valamit", egyből fel nevettem. Jimin arcán hirtelen sok fajta érzelem futott át, viszont a végleges az a harag volt. A könnyek, amik eddig nem estek le szemeiből, egyre jobban gyűltek össze.-Mi olyan vicces neked ezen?!-kérdezte, miközben arrébb lökött magától és fel kelt a kanapéról. Nevetés közben ügyeltem arra, hogy ne hogy el essek, amikor pedig végeztem a nevetéssel, Jimin elé léptem, majd mélyen a szemeibe néztem egy kisebb mosollyal arcomon.

-Semmi Minie, csak tudod..-mondtam neki, miközben közel hajoltam arcához és meg pöcköltem óvatosan orrát.-Tudod.. Solar nem is az esetem.-mondtam neki, mire Jimin szeméből végleg le hullottak a könnyek, amiket egyből kéz fejével kezdte el le törölni.-Na, na, na.. Nincsen semmi okod sem arra, hogy sírjál Minie.. Éppen arról beszélek, hogy nem is az esetem, ennek nem örülnöd kéne?-kérdeztem, miközben meg simogattam feje búbját.-Gyere ide.-suttogtam neki mosolyogva és ki tártam karjaimat, Jimin pedig egyből karjaim közé fészkelődött és halkan szipogni kezdett.-Lehetek beled őszinte? Nem gondoltam volna, hogy ha féltékeny vagy, akkor egy kis hisztis picsa lesz belőled..-mondtam neki mosolyogva, Jimin pedig egyből fel kuncogott és meg lökött.-Így vissza gondolva nagyon szexi voltál..-Jimin ennek hallatára el vörösödött, majd karjait keresztezte mellkasa előtt.-De azért azt remélem, hogy tudod..-komolyodtam meg, Jimin pedig be harapta ajkát és várta, hogy folytassam mondatomat. Jimin dereka után kaptam kezeimmel, majd teljesen magamhoz préseltem, miközben erősen meg martam oldalát. Füléhez hajoltam, majd amilyen halk és mély hanggal csak tudtam bele suttogtam fülébe.-..Hogy ezt a fajta viselkedést nem tűröm el Jiminie..-Jimin szemei nagyra nőttek, de egyből vissza is tértek eredeti méretükbe, majd be harapta alsó ajkát és rágni kezdte, mintha csak egy rágó lenne szájában.

Fülétől el hajoltam, majd száját kezdtem el szugerálni. Jimin szemeimbe nézett, miközben ugyan úgy ajkát harapdálta. Jobb kezemet fel emeltem, majd óvatosan meg fogtam állát, Jimin pedug egyből el engedte alsó ajkát, ami miatt lehetőségem nyílt arra, hogy meg érinthessem és végig húzhassam rajta ujjamat.-A pofátlanságot ha nagyon könyörögtél volna, el néztem volna, de.. Az ütögetést, a csukló szorítást, a rugdosást.. Nem hiszem, hogy egy könyörögéssel el fogod tudni intézni..-Jimin ajkai kissé nyitva voltak, így hüvelykujjam be helyeztem ajkai közé és balra jobbra mozgattam ujjamat szájában.-Remélem tudod, hogy mi a dolgod Minie. Vagy..-álltam meg mondani valómban, majd Jimin arcához közel hajoltam, ujjamat pedig ki vettem szájából. Jimin egyre gyorsabban vette a levegőt és az se segített neki, hogy csak nézem Őt, ahelyett hogy akármit is mondtam volna, vagy csináltam volna. Jimin egyre közelebb hajolt hozzám és mielőtt meg csókolt volna, egyből el hajoltam arcától.-..Vagy szükséged van utasításokra baba?-kérdeztem, miközben egy kisebb mosoly jelent meg arcomon, Jimin pedig meg nyalta ajkát és mély levegőket vett. Gyorsan meg fordult és a lépcsőn fel futott, én pedig utána indultam.

Érdekes estének nézünk elébe..

daddy's property - befejezett -Where stories live. Discover now