15 μέρες μετά
Μαρία
Αφαιρώ το βραχιόλι της μαμάς μου από τον καρπό μου και το αφήνω στο λευκό μάρμαρο μπροστά μου. Τραβάω τα μανίκια της μαύρης μου μπλούζας πάνω από τους αγκώνες μου και ρυθμίζω την θερμοκρασία του νερού της βρύσης.
Κρύο.. κρύο.. και πάλι κρύο.
Μα σε τι Πανεπιστήμιο βρίσκομαι στην τελική? Της Uganda?
Μα να μην έχουν όχι ζεστό, έστω χλιαρό νερό οι γυναικείες τουαλέτες?
Πώς θα πλύνω τα χέρια μου?
Αναστενάζω βαριά και ξεκινάω να βρέχω το δέρμα μου μέχρι και πέντε εκατοστά πάνω από τους αγκώνες μου. Τοποθετώ μια γενναιόδωρη ποσότητα σαπουνιού στις παλάμες μου και τις τρίβω με μανία. Φροντίζω να εξοντώσω και τα μικρόβια που βρίσκονται στα μεσοδαχτύλια διαστήματα, αλλά και αυτά που βρίσκονται στο αντίστροφο των παλαμών μου.
Σταυρώνω λοιπόν τα χέρια μου και με την μία μου παλάμη τρίβω την ραχιαία επιφάνεια του αντίθετου χεριού μου. Έπειτα, σειρά έχουν οι αντίχειρες τους οποίους και καθαρίζω με περιστροφικές κινήσεις για να φύγει μέχρι και το τελευταίο βακτήριο από το μικροβίωμα του δέρματος μου. Στην συνέχεια τοποθετώ τα δάχτυλά μου μες στην αντίθετη παλάμη και-
"Εδώ είσαι?"
Στρέφω το βλέμμα μου προς τα δεξιά και ξεροκαταπίνω.
Γαμώτο, κάθε μέρα μου φαίνεται όλο και πιο κούκλος. Όλο και πιο γοητευτικός. Όλο και πιο τέλειος. Ακόμη και σήμερα, με τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια του είναι ένας θεός!
"Σε έψαχνα" μου λέει και μπαίνει μέσα στις τουαλέτες. Κλείνει την πόρτα πίσω του και πριν προλάβω να αρθρώσω λέξη με πιάνει από το βρεγμένο μου αγκώνα και με καθοδηγεί μέσα σε μια άδεια τουαλέτα.
Για μισό.. γιατί με έψαχνε? Πριν λίγο ήμασταν μαζί στο μάθημα του Χαραλαμπόπουλου, δεν μου ανέφερε ότι με ήθελε κάτι.
"Μου έλειψες" μου λέει και τοποθετεί τα χέρια του δεξιά και αριστερά χαμηλά στην μέση μου. "Μου έλειψες πολύ"
"Πότε πρόλαβα? Πριν λίγο ήμασταν μαζί στο μάθημα" του ψιθυρίζω και προσπαθώ να τον απομακρύνω ελάχιστα από πάνω μου.
Αλλά μάταια. Διότι ο μελαχρινός γόης, αντί να με αφήσει, πιέζει το σώμα του πάνω στο δικό μου και αυτό κολλάει με δύναμη στον τοίχο πίσω μου.
ESTÁS LEYENDO
the road to YOUR HEART
Chick-Litlove isn't like it is in the books - f. scott fitzgerald cover by -jashton