Multide Buse.
Mertten
Annem üvey kardeşin deyince beynim donmuştu. Anneme;
-Anne bana bir üvey kardeşim olacağını neden söylemedin?
-Biliyorum ama sürpriz olsun istedim.
Ne güzel sürpriz ama dedim içimden annem;
-Kız kardeşine odasını göstermek ister misin ?
Ne bir de buna odasını mı gösterecektim ? Itiraz etsemde annemin beni ikna edeceğini biliyordum ve öyle de oldu. Annem odanın yerini söyledi. Bana bakan kıza yani KARDEŞIME "Gel" dedim.
Buse'den
Şaşkınlığımı hala atamamıştım. Ben dalıp giderken kaba bir sesle irkildim. Üvey kardeşim olacak o çocuk gel diyip merdivenlerden yukarıya çıkmaya başlamıştı bile. Hemen peşinden gittim.Odamı gördüğümde eski odamın ne kadar kötü olduğunu farkettim. Burası beyaz ve pembeye süslenmişti. Ben odaya bakarken o çocuk kapıyı kapadı ve beni bir anda duvara yasladı. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp "Beni iyi dinle üvey kardeşim." Son kelimeyi üstüne basa basa söylemişti."bu olanlara sırf annem için katlandığımı unutma ve işlerime de karışma,eğer seni ayağımın altında görürsem çok kötü olur." dedi. Biraz korksamda bende yüzümü yaklaştırıp " Sen benim buraya çok mu meraklı olduğumu sanıyorsun? Bence sen kendine dikkat et." dedim. Bir süre dudaklarıma baktıktan sonra geri çekildi."Kendine bu kadar güvenme bence deyip gitti. Ben tuttuğum nefesimi dışarı verirken az önce Olanları düşündüm. Yeni bir hayata hazır mıyım?
Evet yazmaya devam ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kardeşim
RomanceMert ve Buse birbirinden nefret eden üvey kardeşler. Peki onlar bu nefreti aşka dönüştürebilir mi ?