Každý den v práci. Kdyby mě ta práce nebavila, tak bych už tady dávno nebyla. 4 roky v jedné firmě bez zvednutí platu a nebo povýšení, jenže tohle byla moje vysněná práce a tak držím pusu a krok. Pracovat pro Kim industry byl vždycky můj sen, už od střední školy, kdy jsem se rozhodla, že chci být manažerkou a lovcem talentů pro společnost Kim, která patří mezi špičky v hudebním průmyslu. Celé ty 4 roky zastupuju různé umělce. Mojí náplní práce je shánět mladé talenty a nastartovat jejich kariéru, pak si je přeberou jiní manažeři. Zrovna nedávno jsem oběvila další talent, jmenuje se Kim Jennie, je jí už sice 18 let, ale učí se rychle a její progres je doslova hmatatelný. Docela jsem si ji oblíbila.
Dnes mám spoustu práce, musím být celý den při ruce Jennie a zároveň chci sama zajít za vedením s prosbou, abych mohla zůstat jejím manažerem i po debutu. Jennie se pro mě za krátkou dobu stala takovou mladší sestrou. Hodně jsme se sblížili a ráda bych s ní pracovala dál.
Přišla jsem o 30min dřív a usedla za svůj stůl. Začal jsem vyřizovat Jennie nějaké dokumenty, když mi někdo zaklepal na rameno.
Yuki: Ahoj Y/N.
Y/N: Ahoj Yuki, copak se děje?
Yuki: No asi nic moc, ale máš skočit šéfovi pro kafe, ale předtím tě chtějí na personálním.
Y/N: A co Jennie? Musím jít za ní na trénink.
Yuki se na mě usmála.
Yuki: Neboj, o Jennie se dneska postarám já a ty za ní pak přijdeš, až si to vše vyřídíš.
Usmála jsem se na Yuki zpět.
Y/N: Dobrá tedy.
Hned jsem vstala a vydala se na personální. Celou dobu mi vrtalo hlavou proč si mě zavolali, ale na to asi nepřijdu dokud mi to sami neřeknou.
Došla jsem tam hned a na recepci mě sekretářka odkázala na zastupujícího veducího, pana Mina. Zaklepala jsem na jeho kancelář a on mě hned přijal, usadila jsem se naproti němu do křesla.
ČTEŠ
Sweet little girl ♡ [Namjoon/FF/BTS/ONESHOT]
FanfictionY/N pracuje jako manažerka pro jednu významnou korejskou firmu. Zrovna ve firmě hodlá oslavit svůj 4. rok, když se vedení rozhodne propouštět zaměstnance. Y/N se tak ocitne úplně jidne, než čekala....