Aynanın karşısına geçtiğinde gördüğü manzarayla kendisinden tiksindi Hermione.
Berbat görünüyordu.
Göz altları morarmıştı, saçları her zamankinden daha kabarık ve dolaşıktı, dudakları kızarmış ve titriyordu.
Hızlıca kendini toparlamaya çalıştı. Yüzüne biraz su sıçrattı. Saçlarını büyük fırçasıyla taradı, fakat hala olabildiğince kabarık görünüyorlardı.
Aynada bir kez daha süzdü kendini.
Hala berbat görünüyordu.Yatağına oturup ellerini saçlarının arasından geçirdi sıkıntıyla. Kafasının içinde yankılanan sesleri susturmaya çalıştı.
'O lanet olası çeneni kapatıp beni dinle!'
'Yoksa artık bir bulanık değil misin Granger?'
'Yoksa bu sene Ron Weasley' nin altına mı yattın?'Gözlerini sımsıkı kapadı, bir kaç saniye bekledi ve yeniden açtı. Aynı sesler hala kafasının içinde yankılanmaya devam ediyordu.
Cübbesini geriye sıvayıp sağ kolunu açtı Hermione. Draco' nun sıktığı yere dokundu titreyen eliyle, morarmıştı. Dün gece farketmediği bu morarık üstüne her bastırıldığında sızlıyordu.
Kolunu tekrar kapatıp ayağa kalktı Granger. Derse geç kalmamak için korkunç görünen yüzünü daha fazla önemsemeden dışarı attı kendini.
İksir sınıfına doğru ilerledi. Dersin Slytherin' le ortak olduğunu hatırlayıp küfretti içinden. Sıkıntıyla merdivenlere yöneldi. Adımını attığı an değişen merdivenlere lanet etti.
Merdivenler tam Draco' nun olduğu yönde durmuştu.
Bugün daha harika başlayamazdı (!), diye düşündü Hermione içinden.Merdivenlerden yukarı çıktı. Draco iksir sınıfına gidiyordu, onu farketmemesi için arkasından sessiz adımlarla ilerledi Granger.
Fakat Draco aniden durdu ve arkasına döndü. Hermione bir anlık dursada onu farketmemiş gibi yapıp ilerlemeye devam etti. Yanından geçip gitmişken arkasından seslendi Malfoy.
"İğrenç görünüyorsun!"
Duymamış gibi yaptı Hermione.
"Sana diyorum, küçük sürtük!"
Granger durdu, arkasına dönüp Draco' ya çevirdi bakışlarını.Malfoy yavaş adımlarla Hermione' ye doğru ilerledi. En sonunda önünde durunca baştan aşağı süzdü genç cadıyı.
"Küçük sürtük? Genelde bulanık derdin."
Dedi Hermione, ettiği hakaretlere cevap vermenin ne kadar aptalca olduğunu düşünürken.
"Hayır Granger, sen artık bir bulanık değilsin. Ron-"
Hermione, Malfoy' un ne diyeceğini anlayıp susturdu onu hemen.
"Ne yüzle?"
Biraz bekledi. Yüzüne nefret dolu bir ifade yerleştirip Draco' nun büyük, mavi-gri gözlerine dikti gözlerini.
"Ne yüzle hala Ron' la ilgili kurduğun saçmalıkları anlatıyorsun bana?"
Diye tamamladı cümlesini.
"Neden yediğin haltları gizlemeye çalışıyorsun Granger?"
Diye sordu Draco küstahça.
"Senden tiksiniyorum Malfoy!"
Demekle yetindi Hermione nefretle.
"Duygularımız karşılıklı demek Granger, ne hoş."Hermione adımlarını hızlandırıp Draco' yu gerisinde bıraktı yine.
İksir sınıfına girdiğinde geç kalmadığını farkedince rahatlamıştı.Ron ve Harry ilk defa derse ondan önce gelmişlerdi. Hemen arkalarında oturan Ginny' nin yanına geçti.
Ginny yanına kimin oturduğuna bakmak için başını sağa çevirdi.
"Hermione?"
Dedi şaşkınlıkla. Duydukları isim ile Harry ve Ron' da arkalarına döndü.
"Bunun Hermione olduğuna emin misin Ginny?"
Dedi Ron alayla.
"Daha çok şeye benziyor-"
Derken, Harry' nin sözünü kesti Hermione.
"Kapayın çenenizi!"O sırada Malfoy girmişti sınıfa. Harry bakışlarını kısa bir süre ona çevirip sonra tekrar Hermione' ye döndü.
"Dün gece nasıldı?"
"Harika geçmişe benziyor."
Dedi Harry ve Ginny, gülmemek için dudaklarını birbirine bastırarak.
Hermione' nin gözleri büyüdü ve Harry' nin sırtına bir kaç kez vurdu. Artık ikiside gülmeye başlamıştı.
Fakat sınıfa Profesör Snape' in girmesi ile herkesin sesi kesilmişti.~
"Bu derste yapacağınız iksirin adı
Çok Özlü İksir (Polyjuice Potion).
Bu iksiri ikili gruplar halinde yapacaksınız."
Snape gözleriyle sınıfı süzdü bir süre. İkili gruplara kendi karar veriyordu."Ron ile Pansy, Harry ile Ginny ve son olarakta-"
Bakışlarını Draco ve Hermione' ye çevirdi Profesör.
"Ah, evet. Bu durumda sizde sona kaldığınız için grup oluyorsunuz Draco ve Hermione."Hermione şaşkınca bakışlarını Draco' ya çevirdi.
"Lanet olsun!"
Dedi Draco sessizce.
"Anlamadım, bir şey mi dediniz Bay Malfoy?"
Hızla toparladı dediklerini Draco.
"Hayır Profesör, bir şey demedim."
"Peki öyleyse, gerekli malzemeleri alıp hemen başlayın!"~
"Neden bu kadar yavaşsın Granger? Biraz daha hızlı karıştır şunu!"
Hermione derin bir nefes verdi sıkıntıyla. Draco boş bakışlarını ona çevirdi.
"Oflamayı kes!"
"Sende sızlanmayı kes o halde!"
Tek elini cebine atıp diğer eline iksir kitabını aldı Malfoy.
"Seninle tartışarak vaktimi harcamayacağım. Zaten yeterince yavaşsın, bir de konuşunca elin iyice yavaşlıyor."
Dedi ve iksirin içinde bulunması gereken malzemeleri saymaya devam etti.
O saydıkça Hermione kazanın içine ekliyor ve karıştırıyordu."Herkes neredeyse bitirdi!"
Diye yeniden sızlanmaya başladı Draco. Hermione onun bu dediğine göz devirip yanıt verdi.
"Bizde neredeyse bitirdik Malfoy!"
Draco bir süre onu süzdü, sonra aklına gelen ilk şeyi yaptı.
"Ver şunu, biraz da ben karıştıracağım!"
Deyip kepçeyi Hermione' nin elinden kapıp kazanın başına kendi geçti.
"Dikkatli ol!"
Malfoy elindeki kepçeyle kazanı hızla karıştırken yanıtladı.
"Senden daha dikkatli olacağım kesin!"
"Tabi, kazanı devirmezsen, veya bir şişeyi kırmazsan iyi!"
Dedi Hermione sertçe. Draco bu dediğine cevap vermeden sadece kazana odaklandı.Bir kaç malzeme daha ekledikten sonra iksir sonunda bitmişti. Profesör Snape yanlarına gelip iksiri kontrol etti.
"Tebrikler Bayan Granger ve Bay Malfoy. Nasıl oldu bilmiyorum ama ikiniz beraber çalışarak bir işi başarabilmişsiniz."
Deyip yanlarından uzaklaştı tekrar.Draco, Hermione' ye çevirdi bakışlarını.
"Senin gibi yavaş karıştırsaydım hala bitirememiş olacaktık değil mi Granger?"
Dedi sırıtarak. Bunun üzerine kollarını göğsünde birleştirdi Hermione.
"Diyene bak, hızlı hızlı karıştırırken tutmasaydım neredeyse kazanı devirecektin!"
Diye ekledi bilmiş bir tavırla. Her zamanki umursamazlığıyla omuz silkti Malfoy.
"Ne de olsa bitirdik."
Hermione etrafı toplarken Draco' ya bakmadan cevap verdi.
"Tabi, bitirdik. Buna Profesör Snape bile şaşırdı."
Deyip aldıklarını tekrar yerlerine götürdü.O sırada zil çaldı ve Draco sınıftan ayrıldı. Hermione ise iç çekip kolundaki morarığa baktı. Üstüne bastırdı sanki acımasını istiyormuş gibi. Yanına yaklaşan ikiliyi farkedince hızla kolunu gizledi ve üçü beraber sınıftan çıktılar.
•
•
•
•
•Snape dramione mi şipliyon aq?
Aşırı tatlısınız ya uWu💖
*6. sınıfta da iksir derslerine Snape girecek, çünkü ben öyle istiyorum*
872 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
potions class • dramione
Fanfictiongranger & malfoy { İksir sınıfı; Burası bilindik bir yerdi onlar için, fazlasıyla bilindikti. Draco her zamanki gibi, sanki burayı hiç tanımıyormuş gibi gezdi sınıfı yavaş adımlarla. Hermione yine onu azarlamamak için zor tuttu kendini. Her şey b...