30. A szálak összefutnak

344 23 0
                                    

Rick egy hónap után sem akarta elhinni, hogy nem álmodik és tényleg együtt van Koryval. Túl szép volt, hogy igaz legyen, de mivel minden reggel a lány mellett ébredt fel, lassan elkezdte megemészteni a dolgot.

Sose értett a lányokhoz, azok meg egy idő után inkább csak mulattak egy jót a szerencsétlenkedésén, amikor próbálkozott náluk, még annak ellenére is, hogy jóképűnek számított – legalábbis minden lány ismerőse ezt mondta neki.

Aztán viszonylag gyorsan rájött, hogy azon lányok többsége, akiknek udvarolni próbált, vagy teljesen hülyének nézte őt titokban, vagy egyáltalán nem bízott meg benne.

Pedig sose csalta volna meg egyiket sem, de ki tudja, mi jár a nők fejében...

Kory viszont a jelek szerint nem féltékenykedett annak ellenére, hogy Rick gyakran naphosszat Rovenával, Carllal és Bennel lógott. Ami azt illeti, Kory még akkor sem zavartatta magát, amikor Rick szétterítette a konyhaasztalon Rovena aktájának teljes tartalmát, hátha akkor tisztábban lát majd.

Még mindig nem ment ki a fejéből a teória, hogy Rose Wilson eltűnésének köze lehet Rovenához, de be kellett ismernie, vajmi kevés bizonyíték volt erre. Rose eltűnése nagyon megviselte őt, korábban úgy tekintett rá, mint egy második nővérre. Rose viszont sokkal nehezebb eset volt, személyiség terén inkább Wilsonra ütött.

Végül annyira nem hagyta nyugodni a dolog, hogy kikérte a WING központjából Rose aktáját – az akta napokon belül meg is érkezett a futárral együtt (Rick ilyenkor áldotta a szerencséjét, hogy korlátlan hozzáférése van a WING összes tárolt adatához). A két akta tartalmát szétszórta a padlón, hogy egy helyen láthasson mindent.

– Rick, erre tényleg szükség van? – kérdezte Kory óvatosan a szék tetejéről, mert Rick felparancsolta oda, hogy ne zavarja őt. A fiú meg se hallotta a kérdést.

A lakás egyik felében Rovena papírjai hevertek: a novemberben történt autóbalesetről egy kivágott cikk (Tragikus autóbaleset – Két halott és egy súlyos sérült), az igazolványképei, a születési anyakönyvi kivonat másolata, és néhány nem túlzottan a témába vágó, de érdekesnek tűnő újságcikk egy-két New York-i helyi lapból.

Felrobbant iskolai mosdók – az igazgató tartózkodik

Elszabadult hollóraj New York külvárosa felett

Ufóészlelés? – Különös égi jelenség New York egén

Romba dőlt vidámpark – Csak a szerencsén múlt, hogy nincs halálos áldozat

Rick egymás mellé rendezte a cikkeket. Nem tűnt valószínűtlennek, hogy Rovena művei legyenek, de hogy mind...?

Végül nem talált semmi használhatót az újságcikkekben – a vak is látta, hogy varázslat műve volt egytől-egyig, csak az újságíróknak általában az nem tűnik fel, ami az orruk előtt van. Sóhajtozva visszatért a születési anyakönyvi kivonathoz, hátha még egyszer átolvasva talál benne valami használhatót. Rovena Rachel Roth, született 2001. szeptember 11-én reggel negyed hétkor New Yorkban, otthon született, anyja Maria Navarro ápolónő, apja Thomas Roth tűzoltó...

Semmi. Semmi használható. Az apja neve nyilvánvalóan kitalált, az anyja bizonyítottan az, akinek vallotta magát, ő meg a DNS-teszt alapján egy félvér, aki a nagynénjénél lakik...

Félvér.

Aki a Világos Árny anyai nagynénjénél lakik.

Aki Maria Navarro édestestvére.

A démon, a sárkány és a három holló (Csillagok Városa #1)Onde histórias criam vida. Descubra agora