Minhee
Csak ültem az ágyamon, fülemben a fülhallgatóval, és egymás után játszottam le a négy dallamot. A dallamokból kettő rendkívül ütős ritmust diktált. Kissé talán a rockosabb ritmusokhoz tudtam volna hasonlítani, de hogy még közelebbit mondjak. Olyasmi volt, mint annak a lányegyüttesnek a dalaihoz készült ritmusok, mi is a nevük... Dreamcatcher?
Szóval, kettő sokkal lágyabb dallamot játszott. A lágy hangzás mélyen a szívembe mart, és elsírtam magam. Mi is volt az oka? Egyszerű. Itt állok, talán életem legnagyobb lehetősége és kihívása előtt, de bennem van a rettegés, hisz három olyan lánnyal kell ezután együtt élnem, akik közül egy biztosan gyűlöl, és ha ebbe belemegyek, aláírom az örökké tartó szekálási szerződésemet.
A kezemben a lapok ritmusosan zörögtek, ahogy reszketett a kezem. Amúgy nagyon jók voltak a dalszövegek, és könnyen tanulhatóak. Másnapra képes lennék megtanulni mind a négyet, de tényleg erre lennék hívatott?
Nem kellett takarítanom már, Sejin sunbaenim telefonon közölte, hogy mostantól gyakornok vagyok, tehát munkát vállalhatok, ha akarok, de nem javasolná, míg meg nem tanulom a dalokat. Azon tűnődtem, hogy talán sokkal okosabb lenne a gyakornoki időmben valahol máshol dolgoznom, így kivédhetném Sooyoung-ssi e fajta kritizálását.
Másnap délelőtt, hogy jobban átgondoljam a dolgokat, sétálni indultam, és kikbe botlottam bele rögtön, természetesen a lányokba. Mielőtt észrevettek volna, gyorsan visszahúzódtam a falhoz. Csúnya dolog a hallgatózás, de jelenleg ez engem is érintett.
- Nem mondhatja komolyan? - kérdezte könnyeivel küszködve Jinah-ssi, azt hiszem így hívják?
- Sajnos, de – sóhajtotta Miss. Lee. Sajnáltam azt a tanárnőt, mert az első komoly csapata lenne, és az igazgatóság eléggé kritizálja őket.
- Ez a vicc kategória – fonta karba a kezét Sooyoung-ssi. - Mi az, hogy egy negyedik lány szükséges a csapatba, de még akkor is csak talán, debütálhatunk?
- Nincsenek megelégedve bizonyos dolgokkal – köntörfalazott Miss. Lee, nem mert kimondani, hogy konkrétan Sooyoung-ssi személyével vannak problémák, és szerintem csak azért nem hajítják ki, mert az egyik szponzor unokája.
- A nagypapád nem tudna hatni rá az érdekünkben? - érintette meg Yejin-ssi.
- Felhívom – azzal elvonult.
- Miss Lee, mi az igazi indok? - kérdezte meg Yejin-ssi.
- Nem tetszik nekik Sooyoung-ssi viselkedése. Túlságosan elnyom titeket, ő akar a központban lenni, és Bang PD már egyszer megégette magát egy lánycsapattal, ezért sokkal óvatosabb.
- Tudja, ki az a lány? - érdeklődött Jinah-ssi. Miss. Lee bólintott.
- Minhee-yah, a takarító kislány. - A két lány teljesen ledöbbent, még a testtartásuk is erről árulkodott. - Dohyun-ssi azt mondta nekem, ha a lány nem vállalja, és tudtommal nagyon gondolkodik rajta, akkor az együttes feloszlik.
Néztem a másik két lányt, nem láttam rajtuk és nem is éreztem bennük olyan ellenszenvet, mint... szóval abban a nőszemélyben, és valahol megsajnáltam őket. Rettegtek attól, hogy nem debütálhatnak. Kitudja hány évet pazaroltak már el, és ha itt nem léphetnek eggyel előrébb, akkor egy másik ügynökségnél kell próbálkozniuk, újra mindent előröl kezdeniük. Talán debütálhatnak majd ott, de addigra ki is öregedhetnek ebből a szakmából. A magam 21 évével, már így is kissé öregnek számítok, mert általában olyan 17-18 évesen kezdik a gyakornoki időt, vagy még fiatalabban.
- Mire jó ha az embernek gazdag a nagyapja, ha ennyit sem képes megtenni értem! - érkezett vissza pufogva Sooyoung-ssi. - Vén szenilis!
- Tehát nem segít – vonta le a következtetést Yejin-ssi.
- Közölte velem, hogy érjem el a céljaimat a saját erőmből – tette el a telefonját. - Miről maradtam el?
- Csak arról, hogy háromkor nektek is meg kell jelenni az emeleti táncteremben a igazgató előtt, valószínűleg el kell majd táncolnotok négyen a számotokat – válaszolta Miss. Lee.
- Csesszék meg! Akkor eltáncolom, lesz egy újabb csaj mögöttem, nagy cucc! - fújtatott, azzal otthagyta őket.
- Remélem Minhee-ssi elvállalja – sóhajtotta Jinah-ssi.
- Bízzunk benne, mert én biztosan nemet mondanék, sőt azaz igazság, hogy megbántam, hogy Sooyoung-ssivel egy csapatba kerültem – mondta Yejin-ssi, és ő is otthagyta a tanárnőt.
- Istenem, ez annyira nehéz! - fogta a fejét Miss. Lee.
Délután fél három volt, mikor remegő lábakkal elindultam a táncterem felé. Kétszer fordultam vissza, és indultam el újra. A dalokat kívülről tudtam, a tánclépést meg Miss. Lee-nek hála, már régóta ismertem.
- Te meg mi a jó büdös francot keresel itt! - támadt nekem a folyosón Sooyoung-ssi. - Húzz innen, a poornépnek itt nincs helye! - Nagyot nyeltem.
- Szia, Minhee-ssi ugye? - lépett elém széles mosollyal Yejin-ssi.
- Yejin-ssi, told vissza ide a segged! - utasította Sooyoung-ssi. - Én vagyok a leader, én parancsolok!
- A seggemnek, esetleg! - vágott vissza, amitől Sooyoung-ssibe rekedt a mondat további része.
- Nem hittem volna, hogy eljössz – lépett előrébb Jinah-ssi is.
- Nagyon vacilláltam – feleltem félénken.
- Bátor vagy, én nem jöttem volna a te helyedben – vallotta be Yejin-ssi.
- Ti meg mi a jó büdös francról beszéltek? - kérdezte értetlenül Sooyoung-ssi.
- Lányok, jelenés! - kiáltott ki a teremből Miss. Lee, így a méregzsák nem kapta meg a kérdésére a választ.
Ahogy beléptünk a terembe, természetesen én mentem be utoljára mert még a küszöbön is azon gondolkodtam, hogy a helyes utat választom-e ezzel?
- Nem harapunk Miss. Choi, hisz már tudja – mosolygott most rám a korábban szőrös szívű Sungdeok sunbaenim.
- Kérlek titeket, hogy álljatok fel a táncotokhoz – utasított minket Bang PD-nim.
- Mi van? Elmondaná nekem valaki, hogy miért is van itt egy koszos csóró? - Sooyoung-ssi, még jobban megalázott, ha eddig még nem tette meg elégszer.
- Kedvesem, akit te jelenleg Koszos csórónak neveztél, ő fogja meg menteni a csinos kis beképzelt hátsódat attól, hogy kivágjalak az ügynökségtől – közölte vele Bang PD-nim.
- Tessék?
- Minhee-ssi a csapatod negyedik tagja, úgyhogy állj szépen a helyedre, és a továbbiakban meg ne halljam a hangodat, megértetted! - utasította az igazgató. Olyan kimért volt vele, hogy én régen nem lennék már itt az ügynökségnél.
A három lány beállt, majd én a legutolsónak. A zene elindult, és hátulról még szörnyűbb volt látni, hogy Sooyoung-ssi milyen erőltetetten táncol, szinte kitolva minket.
- Állj! - kiáltotta el magát Bang PD-nim. - Sungdeok-ssi, javaslat?
- Minhee-yah előre Sooyoung-ssi helyére, Jinah-yah és Yejin-ah is helyet cserél, így Yejin-ah lesz a második, míg a kisasszony az utolsó – közölte az új felállást. Sooyoung-ssi arca hirtelen vállt vörössé, már nyitotta volna a száját, de Bang PD-nim csak felemelte a mutatóujját, és a csaj csendben is maradt. - Ennek megfelelően kérem a koreográfiát, mindenkinek ismernie kell a másik lépéseit, remélem ezt be is tartottátok.
- Igen! - bólogattak, majd újra elindult a zene.
Ha őszinte akarok lenni, akkor nagyon élveztem, ott, míg a zene szólt semmit sem bántam. Nem bántam meg, hogy elmentem a meghallgatásra, nem bántam meg, hogy Sooyoung-ssi személye ellenére eljöttem ide. Nagyon bíztam benne, hogy tényleg jó döntést hoztam.
BINABASA MO ANG
Megtalállak! (Jungkook ff.) [BEFEJEZETT]
FanfictionMinHee egy 21 éves szegény koreai lány, árvaházból-árvaházba járt, ahová két évesen került be. Tanulni nem volt sok lehetősége, egyedül él a szegény negyedben, és saját készítésű termékekből tartja fent magát. Szorgalmas, de az élet mégis neheztel...