🔪13

69 4 0
                                    

Nastal nový deň a ja sa konečne nemusím zaoberať Stelou a tým čo vyviedla. Síce sme ešte nerozhodli čo s ňou urobíme, nerozprávali sme sa s ňou, ale dnes mám na práci pre mňa dôležitejšie veci a to schôdzky.

Dnes si na seba neobliekam obyčajné a zároveň aj obľúbené veci, dnes nebudem vypisovať papiere a dávať pozor na budovu. Budem piť víno tým najelegantnejším spôsobom a pozerať sa na ľudí ako píšu svoje podpisy do mojich zmlúv.

Nevedela som čo si oblečiem, ale keďže mam všetky stretnutia s chlapmi, zvolila som mini šaty v mojej obľúbenej čiernej farbe. Na vlasoch som urobila voľné vlny a nechala som ich voľne spustené na pleciach. Eleganciou a vyzývavosťou som nešetrila. Obula som si vysoké čierne lodičky a keďže dnes nie je najteplejší deň, prehodila som si cez seba biely kožuch do pása. Do kožuch som si skryla malú zbraň. Robím to tak stále keď si vyberám nových ľudí. Nikdy neviem čo sú zač - dobrým príkladom je Stela.

"Dnes vyzeráš dobre. Slintám." uškrnula sa Zara keď ma zbadala

"Vyzerala som už niekedy zle?" zasmiala som sa "Potrebujem zapôsobiť na niekoľkých mužov, pretože vysvetľovať im celú taktiku by bolo peklo. Takto im iba podhodím zmluvu na podpísanie pár krát žmurknem a oni platia. Milujem uzatváranie zmlúv s mužmi."

"Muži = najľahšia korisť."

Zara dnes ide do budovy lebo má niekoľko výcvikov a na tento biznis si vystačím aj sama. Zo sebou si vezmem iba šoféra. Elliot bude celé schôdzky sledovať, aby sa priučil aj tomuto biznisu, ktorý je v našom obore veľmi dôležitý. Každý predsa potrebuje nejakých klientov.

Rezervovala som Aria Restaurant, teda moju obľúbenú reštauráciu tu v Sydney. Na sedenie máme vyhradené odľahlé miesto reštaurácie, kde zásadne riešim každý biznis a nikto sa o nás nezaujíma. Aj čašníci vedia, že nás obslúžia na začiatku a potom prídu až keď vstaneme od stola. Ak mi ide niečo na tomto svete najlepšie tak je to podmaňovanie ľudí.

~~~

Vyriešila som tri stretnutia, ktoré dopadli úplne podľa mojich predstáv a počkala som na štvrtého a zároveň posledného klienta pre dnešok. Sadol si oproti mne a rozprával veľmi rýchlo. Polovicu vecí som ani nezaznamenala. Po jeho krátkom monológu, kedy ma nepustil k slovu povedal vetu, ktorú som nečakala.

"A teraz vás poprosím aby ste sa so mnou išli pozrieť na moju firmu."

"Pardon, ale ja na takéto návštevy nechodím. Myslím, že úplne stačí ak to vyriešime tu." povedala som a mrkla som na pána v obleku

"Trvám na tom, že sa spolu pozrieme na moju firmu a že zhodnotíte ako to u nás vyzerá, naše zabezpečenie, ochranka a všetko potrebné. Inak s vami zmluvu nepodpíšem."

"Pozrite, vy ma potrebujete viac ako ja vás. Takú dobrú záruku v ochrane nenájdete v celom Sydney, ani v jeho okolí."

"Ja viem že vás potrebujem a preto vás prosím aby ste so mnou navštívili moju firmu a skontrolovali ste či je všetko v poriadku. Nemám žiaden problém ak si so sebou vezmete nejakú ochranku ak mi neveríte, len vás prosím o krátku návštevu."

"Ospravedlňte ma na chvíľu." povedala som a vyšla som z reštaurácie

Šofér na mňa s údivom pozeral a čakal na rozkaz ktorý mu dám.

"Pozorne počúvaj môj telefonát." oznámila som mu a vytočila som Elliotove číslo

"Elliot. Pošli za nami plne vybavenú ochranku na dvoch rozličných autách. Adresu miesta budeš mať v navigácii, ktorá je v aute. Podľa nej pošli autá a snaž sa aby boli čo najviac nenápadné. Zara nech pokračuje vo výcviku, neposielaj ju na výjazd rozumel si ma? Ideme do firmy klienta a preto musíme byť ostražitý aj keď vyzerá ako ťuťmák."

Všetci sa riadili mojim rozkazom a ja som povedala ťuťmákovi v obleku, že pôjdem na vlastnom aute podľa adresy ktorú mi nadiktuje. Keby bol rozumný, nedal by mi adresu. Aspoň viem, že máme čistý vzduch.

~~~


Firma sa nachádza na okraji mesta za vysokou bránou s ostňami - niečo ako pri väzniciach. Prešli sme bránou a všimla som si že sa nezatvorila. Vrátnika to naštvalo a nestačil sa čudovať. Myslím že v tomto má prsty tak trošku Elliot.

Vystúpila som z auta a so šoférom po boku som prešla k tomu v obleku a on ukázal na veľké dvere do ktorých vchádzame. Silno sa snaží, aby šofér nešiel vedľa nás,ale za nami a dáva to dosť najavo. Vošli sme do vnútra a prešli sme po dlhej chodbe a vchádzame do ďalších dverí, ktoré sú menšie, a navonok to vyzerá ako izba, ktorá má byť dobre strážená a my asi ideme zistiť čo a prečo sa to ukrýva za týmito dverami.

Ženská mafiaWhere stories live. Discover now