Ljubav na prvi pogled

201 5 3
                                    

Love at first sight - Ljubav na prvi pogled

Nisam vjerovala u ljubav na prvi pogled, sve dok tebe nisam srela.

Cim su se sreli nasi pogledi,znala sam da ti si taj, moja sudbina,moja srodna dusa i moj princ na bijelom konju.

" ALI " uvijek postoji to ALI.

Ti si bio zauzet, pored tebe je stajala tvoja druzica drzeci te za ruku i smijala ti se.

Dosla sam, nasi pogledi su se sreli, odjednom kao da me pogodio grom, osjetili smo pogledom kao da se poznajemo cijeli zivot i tu se dogodila ljubav na prvi pogled.

Nasmijao si se, tvoj pogled je bio toliko topao,iskren da me zabolilo u grudima.

Prosla sam pored tebe, nasmijala sam se, te slucajno se okrznula o tvoje rame i znala sam " NEMOGUC SI ".

Produzila sam dalje, ne okrenuvsi se, znala sam da je tvoj pogled na meni, pratis svaki moj korak, ne napustas me, cekas i cekas.

Oh Boze moj presveti molim ti se za njega da mu das svu srecu ovog svijeta, blagoslovis ga, zauvijek sacuvas od svih zala te podaris mu miran zivot, jer on je moje " NEBO " koje je nemoguce dotaknuti.

Okrenula sam, zadnji put da vidim te oci,taj pogled koji vise nikada necu vidjeti, pogled koji ce mi nedostajati svakom sekundom,svakim satom,danom i godinom.

Cekao je taj trenutak, trenutak da se okrenem i pogleda me sa svom svojom ljubavi i pokloni je pogledom koja ce trajat " ZAUVIJEK ".

Iz oka mu kanuse suza,suza oprostaja, znao je da sam nemoguca da sam njegov " OBLAK " koji nemoze dodirnuti.

Svojim pogledom sam mu rekla da cu ga voljeti zauvijek i da ce se jednog dana

" NEBO I OBLAK " spojiti zauvijek u svojoj ljubavi te se okrenula i otisla. 

Ovo je nesto malo i kratko od mene

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ovo je nesto malo i kratko od mene. U slobodno vrijeme pustim mastu da radi i uvijek nesto proizadje. Nadam se da ce vam se svidjeti nije prica da znate. ;) 

Ljubav na prvi pogled ✔️Where stories live. Discover now