Lalisa...
Lalisa özel daegu Lisesine yeni atanan stajyer öğretmendi. Güzelliği ve kıvrak zekası ile herkesi etkilemişti. Buna okul müdürü Kim Taehyung'da dahildi.
Taehyung son bir ay içinde Lalisa ile ilgi bir kaç şey öğrene bilmişti. Kesinlikle çok utangaçtı topluca gidilen her yere gelmeyi reddetmişti. Mesai saatti başladığında geliyor bittiğinde gidiyordu. Hatta Taehyung'un dolaylı yoldan yaptığı çıkma tekliflerini dolaylı yoldan reddetmişti.
Ama Taehyung kararlıydı onu kendine aşık edecekti. Sadece bir kaç ayda Lalisa'ya fena halde aşık olmuştu.
"Evet hanımlar beyler akşamki kutlamaya hepiniz geliyorsunuz değil mi?"
"Üzgünüm ama ben gelemem yarınki sınavları henüz düzenlemedim onları bitirmem lazım."
"Sorun değil Lalisa istediğin yere gidebilirsin. Ben yaparım."
Taehyung konuştuğumda herkes ona ve Lisa'ya bakmıştı.
"Olmaz öyle şey Taehyung sunbae-nim. Ben çalışıp sınavları hazırlayıp düzenlerim size de afiyet olsun."
Herkes çıktıktan sonra Lisa da çıkmıştı? Hayır en son Taehyung çıkmıştı, Lisa'yı takip etmek için.
Taehyung normalde sapık değildi ama konu Lisa olunca onun için akar sular duruyordu. Kimseyi takip edecek bir insan zaten değildi o bir okul müdürüydü ama duygularına yenik düşmüştü.
Lisa otoparktan çıkınca kendini fark ettirmeyecek şekilde Taehyung'da takip etmeye başlamıştı.
Şehirin tekin olmayan yerlerine geldiklerinde Taehyung'da yavaşlamıştı. Burası uyuşturucu satıcılarının ana vatanı gibi bir yerdi Kore'deki katillerin %65'i buradan çıkıyor denebilirdi.
Biraz daha ilerledikten sonra yıkık evlerin arasından parlayan bir bara gelmişlerdi. Sarı saçlı arabadan inip kapıya gittiğinde kapıdaki güvenlikler kapıyı açıp gülümsemişlerdi. Demek ki Lisa burada tanınıyordu.
Kapıdan içeri girmeyi denediğinde ilginç bir şekilde girmesine izin vermişlerdi. Taehyung da fırsat, bu fırsat diyip içeri atlamıştı resmen.
İçeri girdikten sonra buranın sadece bir bar olmadığını anlamıştı. Burası striptiz bardı. Etrafta büyük masalar ve tam ortalarında striptiz direkleri vardı ortada da kocaman bir sahne tabii onun tam ortasında tavana kadar uzanan striptiz direği.
Taehyung ne kadar arasa da Lalisa'yı bulamamıştı. Bu yüzden ordaki garsonlardan birine sormayı düşünmüştü. Dokunduğu kişi arkasına dönüp elini ittirince o da geri çekilmişti.
"Dokunulmamayı tercih ederim"
"Emin ol ben de sana dokunmak için can atmıyorum sadece birisini arıyorum belki tanıyorsundur?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Strip down for me] ↬ [Taelice] [M] [√]
Fanfiction[M]: [Smut] One-shot Taehyung normalde sapık değildi ama konu Lisa olunca onun için akar sular duruyordu. Kimseyi takip edecek bir insan zaten değildi o bir okul müdürüydü ama duygularına yenik düşmüştü.