11. Bölüm (Upss.Yanlış oda numarasııı.)

367 7 0
                                    

Sınıfın arkasında ayakta dikilmeye başladım.En arkada oturan kısa saçlı, gözlüklü ve çok güzel olan kız yanıma geldi.Gülümsedi.
''Selam, Cansu ben.Yanımda oturan çocuk Batı.Ben Batıya söylerim şimdi o Boranın yanına oturur.Bizde kız kıza otururuz seninle.Olur mu?'' dedi sevecenlikle.Gülümsedim.
''Tabii.Olur.'' Kız sırasına ilerlerken bende onu takip ettim.Bana ıslık çalan çocuklardan biriydi Batı.Sevimliydi.Cansu konuştu;
''Batı.Imm.Şeyy senin adın neydi?''
''Ayda.Ayda Bulut.''
''Puhahahahah.Ayda Bulut mu varmışş.'' diye anırdı Batı.Bende kıkırdadım.
''Farkımız tarzımızz.'' dedim ve Dilekle 'çakkk.' yaptık.Kafadar insanlardı.Kıvançın 'orkoklorlo mohottop olmo, konoşmo onlorlo' sözü gelince de tebssüm ettim.Kıskınıyı ırıspı çıcığı. s.s
''Batı hadi sen Bora'nın yanına geçiver.Biz kızkıza oturmayı tercih ediyoruzz.''
''İyi hadi madem.Çekil gıııızzz şurdaaan.'' dedi koca karı taklidi yaparak.Komik çocuktu Batı.O gidince bende Cansunun yanına oturdum.
''Eeee.Varmı sevgili falan?''
''Evet.Var.''
''Ayrılınca üzülmüşsündür.''
''Hayırrr.O da burda. K-202 de.''
''Pek şaşırmadım.Çünkü benide sevgilimle buraya gönderdiler.Kağan.Seninkinin adı ne?''
''Kıvanç.Kıvanç Demir.''
''Ohaaaa.Kızım o çok popii.Bora duymasınn.Popliliği gittiiii.''
''Bora popi miydi ki?''
''Tabi kızım.Ama artık Kıvanç gelmiş.Boranın popiliği bitti artık.Kıvanç'ı burda herkes bilir.Gerçi Kıvanç'ı herkes bilir de.Çok şanslısın.Ayrıca Kağan da K-202de.Tenefüste gideriz dimi yanlarına?''
''Gideriz tabi.''
''Ayyy.Ya düşünseneee.Hep beraber takılıyormuşuzz.''
''Valla Kıvanç kafadardır.Kağan da öyle sanırım.Yani Kıvanç herkese karşı öyle değildir ama, nadir kişilere sıcak davranır.''
''Aynen Kağan da ölyle.Aslında kağan da popi.Ama o popiliğini kötüye kullanmıyor.Herkes tanır ama, yaa anladın sen.''
''Anladım anladım.Pek onun tarafını tutan olmuyo diyosun yani.''
''Aynen.''
''Senin hiç arkadaşın yokmu Cansu?''
''Aslında sevilirim ama takıldığım kişi yok.Kıskanıyorlar.Allah için Kağan da yakışıklı çocuk.Seni de kıskanacaklar.Kıvanç'ın burada öyle fanları var ki.Özellikle de Melis.Melis Ercan.''
''Valla döverim.Kimse girmesin aramıza Kıvançla.Zaten giremezler de.''
''Haa.Duymuştum.Aileleriniz sizi birbirinize örnek gördüğü için evlendireceklermiş ilerde dimi.''
''Ayynen öyle.'' sınıfın kapısı açılınca baktım.Hoca gelmemişti ve vaktin nasıl geçtiğini anlamamıştık.Yanii zil çalmışş.Yanii kapıda Kıvanç ve sanırım Kağan vaarr.

Cansuyla tam sıradan kalkmıştık ki tüm kızlar çığırdı 'Kıvaaaaaaannnnçççç' diye.Kıvançın etrafına doluştu sürtükler.İnsan kalabalığını Cansuyla aşıp onların yanına ilerledik.Boranın bize baktığını hissediyordum ama banane ki.Kızlara inadıma kıvança sarılıp dudağından uzunca öptüm.
''Sevgilim var kızlarrr.'' dedi Kıvanç gıcık bir ses tonuyla.İnsan trafiğini 2 çift aştıktan sonra pencerenin önünde olanları anlattık.
''Artık kadro böyle dimi gençlerr.'' dedi Kağan.Yakışıklı ve sempatik bir çocuktu.Çok yakışıyorlardı Cansu'yla.
''Aslında Batı&Pelin çifti de gelse daha güzel olur.'' dedi Cansu.
''Aynen.'' dedim Kıvançın benim omumdaki elini okşayarak.Bana bakıp gülümsedi.Sırıtık.Sırıtık şey.
''Dur ben arıyım Pelini.Gelsin Batıyı da alıp.'' dedi Kağan.Kıvanç başımdan öptü ve maşa yaptığım saçımın bukleleriyle oynadı.Kağan kısa bir görüşme yaptıktan sonra meridvenlerden çıkan Batı&Pelin çiftini gördük.Pelin o kadar güzel bir kız değildi ama o kadar sevecendiki.Onlar da çook yakışıyorlardı.Zaten Batı da o kadfar yakışıklı değildi.İkisinde de 2-3 tane çil vardı.Çok sempatik duruyorlardı.İçten bir sempatiklik vardı yani.Beyandımm.Tenefüs bitimine kadar gülüşe gülüşe konuştuk.Tenefüs zili çalınca da Batı,ben ve Cansu sınıfa girdik.Bora sinirle bakıyordu bize.Sinir olmuştu.Siniiiirrr.

Tabi.Kıvanç geldi ya, popiliği alındı elinden.Ona çoooook bozuldu.Aman yaa.Çok umrumda ya sanki.Batıyla beden diliyle konuşuyorduk.O kadar saçma şeyler yapıyordu  ki elleriyle gülme krizine girdik.Ölüyoduk gülmekten.Mal bu çck yaa.Pelin,Kıvanç ve Kağan da aynı sınıftalar.Yani kimse sevgilisiyle aynı sınıfta diil.

KAZAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin