Tord
W sumie pozbył się dużej ilości dziewczyn wysyłając je na wakację w jedną stronę. Więc nie masz o co się martwić.
Paul
Patrzyłem się jak Paul rozmawia z jakąś dziewczyną, a kiedy zauważyłem, że dziewczyna chce go złapać za rękę przybrałem formę pół-Monstera.
Plunąłem różowym ogniem sprawiając, że ręka dziewczyny zaczęła się palić.
A ona zaczęła piszczeć i uciekła- Słabiak- przytuliłem się do ręki Paul'a.
- Zazdrośnik- uśmiechnął się i cmoknął mnie w policzek.
Stanąłem na palcach i polizałem chłopaka po policzku, a Paul przycisnął swoje wargi do moich.
Patryk
Syknąłem niezadowolony, kiedy zauważyłem jak jakiś chłopak rozmawia z Patrykiem.
- Mam pomysł- uśmiechnąłem się złośliwe.
Powoli podszedłem do nich i rzuciłem się na Patryka całując go w usta. Zaskoczony złapał mnie za pośladki podtrzymując mnie.
Oddał pocałunek i mocniej naparł na moje usta, kątem oka zauważyłem jak chłopak odchodzi.
- Chciałeś mnie pocałować, czy przegonić tego chłopaka?- uśmiechnął się.
- To i to- Patryk znowu mnie pocałował.
Vlahd
Wszyscy się go boją, a poza tym ty jesteś ludożernym wilkołakiem więc łatwo się domyśleć co się dzieje kiedy jesteś zazdrosny.
Edd
On nie pozwala, żeby go podrywano kocha tylko ciebie i to nigdy się nie zmieni.
Tom
Nikt go nie podrywa głównie dlatego, że się ciebie boją.
Matt
Patrzyłem się na jakąś dziewczyne, która od dłuższego czasu przygląda się mojemu chłopakowi.
Zmieniłem się w wielkiego kota i zacząłem do niej podbiegać, a dziewczyna kiedy mnie zauważyła spanikowała i zaczęła uciekać.
Podszedłem do Matt'a i zacząłem się o niego ocierać i mruczeć- [t/i]- szepnął i zaczął mnie głaskać.
- Twój dom?- kiwnąłem głową i zaczęliśmy iść do mojego domu.
CZYTASZ
TBATF Boyfriend Scenarious |Yaoi|
Short StoryScenariusze i Preferencje z TBATF w wersji yaoi Nie lubisz nie czytaj Uwaga książka zawiera spojlery!!