Arenanın ikinci ve son gününde bir çok çırak elenmiş, dünün ardından hiçbir kozunu göstermeden iki savaşçıya karşı ezici galibiyetini alan Feng'in yüzü gülüyor, sıradaki savaşları izlemeye bile tenezzül etmiyordu, tek istediği bir an önce savaşların bitmesiydi. Gary'den kendisine katkı sağlayacak faydalı bir eğitim göremez ise kasabayı terk etmeyi düşünmüştü fakat biraz daha kalıp eğitimini tamamlamadan gitmemesi gerektiğini düşünüyordu. Savaşlar son hız devam ederken Feng işini şansa bırakmamak için Kai'den markette satın alabileceği ekipman varmı diye sordu, Kai, Feng için bulunmaz nimetten başka birşey değildi, ne gariptir ki diğer gelişimcilerde de Kai gibi yardımcı etkenlerin olduğu kanısına kapılmış bir kaç sorudan sonra garip bakışlar eşliğinde bu düşünceden hızla vazgeçmişti, fakat neden sadece kendisin de böyle büyük bir özelliğin olduğunu hala bilmiyordu, Kai'ye ne zaman sorsa söylemesinin yasak olduğunu daha fazla bu soruları yöneltirse ceza alabileceğini söyledi, hatta birkaç saat Feng ile bağlantısı bile kesildi. Hiçbir şeye anlam veremeyen Feng kendisi ile alakalı geleceğe yönelik teoriler kafasında dönüp duruyordu, daha fazla düşünmenin iyi olmayacağına karar verdikten sonra işine geri döndü.
Feng: Marketi açabilir misin?
Kai: Hemen açılıyor Feng.
Feng seviyesi arttıkça Kai'de büyük oranda gelişiyor, verebileceği bilgiler daha ayrıntılı oluyor, markette ki eşyalar gelişiyordu ve bunun gibi daha bir sürü basit özellik gelişmişti en çokta Kai'nin bir robot gibi değil de bir arkadaş gibi konuşmaya başlaması Feng'in yalnızlığını bir nebze olsan azaltmaya başlamış, ikisi de bu durumdan oldukça memnundu.
Market/Ekipmanlar
Savaş Gücünün Kolyesi 10.000 Ruh:
Kişinin savaş gücünü %10 oranında arttırır, üç seviyesi bulunmak ile beraber ikinci seviyede %25, üçüncü seviyede ise %40 savaş gücü arttırır, evrimleşemez değişemez.
Manastırın Kayıp Bilekliği 20.000 ruh:
İlk çağlarda ortaya çıkan, gümüş renkli yılan şeklinde ki bileklik kullanıcıya her seviye artışında fazladan eğitim puanı, büyü ve savaş temelli saldırılara karşı fazladan direnç ve saldırı gücü sağlar, evrim ve gelişim seviyesi bilinmiyor.
Feng: Hiç düşünmeye gerek yok Kai, Manastırın Kayıp Bilekliğini almak istiyorum, onaylıyorum.
.
.
Bilekliğin özelliklerini görür görmez çok beğenmiş ve kessinlikle çok işe yarayacağından emin olmuştu, böyle bir bileklik özellikle ilk çağlardan kalma bir bilekliğin değeri kessinlikle hiçbir şey ile ölçülemez idi. Hele ki savaşların yapılacağı böylesi bir günde zirvede çoktan adını görmeye başlaması normaldi.Feng: Kai, marketteki eşyalar nereden geliyor? şu bilekliğe baksana kessinlikle bu dünyada böyle birşey bulmanın imkansız olduğu çok açık.
Kai: Marketteki eşyalar hakkında bilgi vermem yasak Feng, üzgünüm.
Feng: Öyle olsun.
Feng yine bir bilinmezlik ile önündeki savaşı izlemeye devam etti, artık alışmıştı her sorduğu sorunun cevabını alamamaya ama bu sorularının cevabını zamanı geldiğinde öğrenmeyeceği anlamına gelmiyordu. Bir gün Kai'nin bütün sırlarını öğrenmeyi ve kendisine neden yardın ettiğini, diğer insanlarda olmayışını öğrenmeyi kafasına koymuştu, sadece zamanı olmadığını kavranış daha önün uzun yıllar olduğu için üstelemiyordu.
Feng savaşları izlediği esnada koltukların birinde oturan adam ile aniden göz göze gelmiş, biraz ürkse de bakışlarına yansıtmadan adamın gizemli hareketlerini seyretmeye başlamıştı. 'Çok garip sanki beni hep izliyormuş gibi hissediyorum.' adamın yüzü asılmış, hızlı davranarak arena koltuklarından kalkıp uzaklaşmaya başlamıştı ne kadar dikkat çekmek istemese de bir kere Feng'in dikkatini çekmişti. Feng meraklı oluşuna daha fazla karşı koyamayarak, kendisini izlediğini zannettiği adamın peşinden koşmaya başlamıştı, adam tam arenanın kapısı önünde bir yere dönmüş ardından giden Feng kimseyi göremediği için bu durumu oldukça garipsemişti. Arenanın dışı tamamen boş olduğu ve etrafı düzlük olduğu için adam nereye giderse gitsin kessinlikle bulacağına emindi, fakat şimdi etrafta hiçkimse olmayışı aklını kaçırdığını düşünmeye başlamasına sebep olsada, bu düşünceği hemen zihninden atmış yaşadığı garip durumun, adamın ona karşı sergilemiş olduğu tuhaf davranışlarıda Kai ile ilgili bilinmezlerin arasına atmış sakince sıranın kendisine gelmesini bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternal Magician [DÜZENLENİYOR]
FantasyYeni bir dünyada ikinci bir şansa kim hayır diyebilir? o demedi zaten seçenek sunulmamış doğrudan emir verilmişti, ya güçlenecek kendisinden beklenilmeyen bir güç yaratacak ya da ezik olarak öldüğü dünyasında ki gibi ezik olarak ölecek. • • • • • • ...