oh,shit.

419 44 21
                                    

multi: cheryl davies.

korkudan sıçrayarak kapıya ilerledim oflaya oflaya gidip kapıyı açtım.

-Bu saatte kim-

-birlikte film izleriz dediğini sanıyordum?

hiç doğru bir zamanda gelmedin Cheryl Davies.

-

-Oh, seni beklemiyordum.

-Sürpriz yaptım. Beni içeri almayacak mısın?

-Hayır! Yani alacağım anlamında.

-Ahahah pekala.

İçeri girip montunu ve ayakkabılarını çıkardı ve ilerlemeye başladı. Sakin ol Noah. Sakin.

-Merhaba bayan Schnapp!

-Hoşgeldin canım!

Annemle selamlaştıktan sonra yanıma geldi ve kolunu omzuma attı. sakin olmalıyım. cheryl'ın üstüne atlamamalısın noah. Sakın.

Birlikte odama yöneldik. Odama girdiğinde kendini yatağa attı ve televizyonu açtı.

-Schnipper?

-Efendim?

-Sende bir gariplik hissediyorum ama? Sabahtan beri bir garip davranıyorsun.

-Yooo iyiyim ben bir şeyim yok.

-Pekala. Gel hadi bird box izleyeceğiz. Herkes çok öneriyor. Bizde kesinlikle izlemeliyiz.

Hala olayın şokunu atlatamamışken utangaç ve tatlı Cheryl nereye gitti çok merak ediyordum. İkiletmedim.

-Ben mutfağa gidip bize bir şeyler hazırlayayım. Sende filmi ayarla.

-Tamam!

Odadan çıkıp mutfağa ilerlerken Cheryl'ın bu garipliğini merak ettim. Önceki gibi utangaç değildi. Bende sanki. Hep utangaç olacak değil ya . Hem böyle daha iyi.

Kendi kendime söylene söylene bize cips çikolata ve kahve hazırladım. Hepsini tepsiye koyup yukarı ilerledim. İçeri girdiğimde Cheryl dolabımı açmış bakınıyordu. Tepsiyi masaya bırakıp yanına ilerledim.

-Ne arıyorsun?

-Sence?

-Pekala bunları giyebilirsin.

Ona en iyi olabileceğini düşündüğüm eşofmanı ve tişörtü verdim. Onları alıp tuvalete girdi. Bende tişörtümü çıkardım ve yatağa girdim. Ah pekala. Bu gece uzun sürecekti.

cheryl'dan

Lavaboya girdim ve üstümdekileri değiştirdim. Noah'ya eskisi gibi davranmıyordum ve bu farklı davranışlarım dikkatini çekmişti eminim. Normalde bu kadar rahat davranmazdım. Ama öyle olmalıydım. Tamam. Bu kararı kendim vermedim. Lauren tavsiye etti ama becerebiliyorum sonuçta. Tuvaletten çıktığımda üst kısmı çıplak olan bir Noah gördüğümde yutkundum. Neden böyle bir huyu vardı ki? Gözlerimi kaslarından çekmeye çalışarak konuştum.

-Bakalım ne hazırlamışsın.

Tepsiyi aldım ve Noah'nın yatağına girdim. Kumandayı alıp filmi başlattım. O sırada ona kahvesini ve çikolatasını uzattım. Cipsi falanda ortamıza koydum.

———

Noah ile film izlemek kesinlikle favorimdi. Hem korkumu azaltıyordu hemde anlamadığım kısımları bana açıklıyordu ve eğleniyorduk. Film bittiğinde kendimi garip hissediyordum.

-Ee beğendin mi filmi?

-Yani ne diyebilirim ki? Konusu ilginç ve oyuncular da harika. Ama korkmadım desem yalan olur. Sen nasıl buldun?

-Muhteşem bir filmdi!

-Katılıyorum. Saat kaç?

-1'e geliyor. Yarın okul var.

-Of evet! Tamamen aklımdan çıkmış! Sanırım seninle geceye kadar film izlemek bir rutin oldu.

-Kesinlikle.

-Bu sefer hazırlıksız gelmedim. Eşyalarım yanımda.

-Burada mı kalacaksın?

Bunu söylediğinde biraz utandım. Emrivaki olmuştu biraz. Ama olsun. Çok fark ettirmeden devam ettim.

-Evet sorun mu var?

-Ah evet! Ah hayır yani kalırsan harika olur !

-Pekalaa o zaman ben bunları kaldırayım. Aynı zamanda da su içeceğim.

Kafasını salladı ve bende tepsiyi alıp aşağı indim. Tepsiyi tezgaha bırakıp koca bir bardak su aldım ve tekrar odaya çıktım.

-Hm anlat bakalım nerden aklına esti buraya gelmek?

-Bilmem. Canım istedi.

-Her pazar böyle yapabiliriz. Özel bir etkinlik.

-Neden olmasın ?

Dedim sırıtarak. Gülümsedi. Yatağa yattım ve ofladım.

-Hey bir sorun mu var?

-Neden?

-Ofladın çünkü?

-Hm, hayır.

Noah hıhı dedi ve tam arkasını dönecek dediğim sırada beni gıdıklamaya başladı.

-H-Hey! Ahahahah yapma! Ben ! Ah hayır ahahahaha!

Her yerimden her şekilde çok gıdıklanırdım ve kesinlikle ne zaman biri beni gıdıklasa bir kaza çıkardı. Mesela Abbie beni en son gıdıkladığında burnu kırılmıştı. Dirseğim çok feci bir şekilde burnuna gelmişti ve benim dirseğim bile çok acımıştı. Onun acısını düşünemiyorum bile.

Noah beni gıdıklamaya devam ediyordu ve bum. Sırt üstü yataktan düştüm. Ve tahmin edin ne oldu? Evet doğru tahmin ettiniz. Noah tam üstümde nefes nefese bana bakarak sırıtıyor.

Harika.

Gözlerinin içine bakıyordum. Sanki anlamlı bir bakışmaydı. Saçma gelebilir ama yaşamanız gerek beni anlamanız için. Kalbimin sesini duyabiliyor muydu? Bir saniye. O bana mı yaklaşıyor? Ah, siktir.

———

:))
Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın :)

Perfectly Wrong || Noah SchnappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin