Prolog

280 12 3
                                    

Hej mam na imię Natala. Mam 17 lat i mieszkam sobie w Polsce w małej wsi przy jeziorze. Mam wielu przyjaciół, którym wgl nie ufam. Mam jedną przyjaciółkę Hanie której mogę zaufać. Nigdy nic nie wygadała. W szkole jestem znana z piłki ręcznej a w wsumie nie tylko w szkole ale na całym świecie. Trenuje piłkę ręczna od 4 klasy podstawowej aż do teraz. Jestem bramkarka i wszyscy dookoła myślą że nie muszą się mnie bać bo stoję na bramce i tylko bronię. To nie jets prawda byłam środkowa, która zawsze stara się rzucić do bramkami, ale przez kontuzje jest to nie możliwe. Mam uszkodzone kolano od 6 klasy podstawowej przez kolegów z klasy, którzy wemnie wbiegli. Już ponad 100 razy a nawet więcej byłam u dyryktorki za bójki, czy też odzywki do nauczycieli. Uczę się przeciętnie raz pójdzie lepiej a raz gorzej. Umiem 5 języków. Polski, Angielski, Niemiecki, Francuski i mój jeden z ulubionych Norweski. Ogólnie te wszytkie języki uczę się sama od siebie tylko nie Angielski i trochę Niemiecki. Od małego jak pamiętam interesowała się Skandynawia i postanowiłam się nauczyć jednego z tych języków i wybrałam właśnie język Norweski. Jak na jakiejś lekcji jest wspomniane o Norwegi to wszyscy patrzą namnie wraz z Panią, i muszę wtedy odpowiadać. Mam też jednego znajomego który przyjeżdża co roku w wakacje na osierodek wypoczynkowy, który jest obok mojego domu, no dobra jest jakieś 60m i tak to mało. Znam się z nim czyli z Karolem 10 lat. Było dużo akcji które robiliśmy np. Śledzenie mego męża, gadanie do mego męża kuzynki żeby się mego męża spytała jak się nazywa na insta, pottapianie się o wiele jeszcze innych. Ale żadna akcja z jakąś osobę nie przebije spędzony czas z Hania. Było tyle odpałów że o cie panie. Ciężko jest zdobyć moje zaufanie. Hania twierdzi że mam taki charakter że z daną osobą normalnie gadam a później jak z kimś innym to mówię boże jak ja tej osoby nie lubię. I ciężko jest stwierdzić czy kogoś lubię czy nie. Chcesz się więcej dowiedzieć  o miom życiu zapraszam do kolejnych rozdziałów które powinny być z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę.

🤗 🤗
Jest nowa książka. Serdecznie was zapraszam abyście zostali tu dłużej ❤️❤️. Miłej nocy dnia. Rodziła nie sprawdzany ❤️❤️🤗

Why? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz