De data ăsta o sa îmi găsesc un iubit. M-am saturat de toată faza cu " fratele perfect" . Lucrurile vor fi diferite sau cel puțin așa am crezut pana când "viitorul meu iubit" s - a folosit de mine crezând ca sunt iubita lui Jack , fratele meu.
(mica introducere)
La începutul liceului am făcut o promisiune cu Jack. Am promis sa nu spunem nimănui ca suntem frați , chiar dacă nu din sânge. Totuși asta nu a însemnat ca el nu si - a vizitat "amica" pe parcursul timpului. Majoritatea oamenilor au impresia ca noi doi suntem împreună cea ce mă dezgustă , deși am reușit sa îmi fac câțiva prieteni ceea ce a fost bine.
(continuare )
În acel minunat moment mi-am scăpat sticla de suc din măna. Nu îmi venea sa cred ce se întâmplă. Am luat un scurt moment de liniște în sinea mea , dar nu am putut rezista. M-am apropiat de el și i - am tras o palma. El a spus parcă :
- Ce naiba ?
Însă eu nu mai aveam chef sa vorbesc cu el. M-am întors și am arătat manierat degetul mijlociu. În timp ce plecam un băiat care stătea pe banca se uita la mine râzând. A spus :
- Dacă as fi fost în locul tău i - aș fi dat mai mult de o palma .
- Da , dar ăsta ar însemna să îmi expun unghiile la o posibila rupere și nu vreau asta .
- Pari obișnuită cu chestia ăsta , s - a mai întâmplat ?
- Pai , sa spunem doar ca am atins multe fețe cu acesta palma ! Am ridicat eu mâna dreaptă .
-Nasol .A spus el cu o expresie de genul "mi-a picat îngheța pe jos ".
Nu prea aveam chef de ăsta când deodată stomacul meu a scos un sunet. Nu mâncasem nimic de dimineață !
Cred ca a auzit și el fiind după ăsta mă invitat la masa . De obicei atunci când un tip te invita la masa cam vrei sa eviți ăsta pentru ca poți sfârși sa fi violată , dar deja avusesem o zi proasta deci de ce nu ?
Cine ar fi știut ca acel băiat avea sa îmi schimbe viața ?
CITEȘTI
Complex
Teen FictionCum este ca fratele tău vitreg să fie cel mai popular om din liceu și toată lumea sa te urască pentru ca tu ești " norocoasa" lui sora .