V 19:00 přesně se ozval zvonek. Otevřela jsem dveře a za nimi stál Namjoon v saku. Prohlédl si mě od hlavy až k patě a jeden koutek se mu povytáhl do úšklebku.
Namjoon: Připravená.
Jen jsem přikývla a dělala, že jsem nic neviděla. Navlékla jsem si kabát a vyrazil s ním k jeho autu. Otevřel mi dveře a nechal mě se posadit, potom si sedl sám za volant auta. Bylo to to samé maserati jako odpoledne. Dívala jsem se ven na podzimní Soul, když na mě promluvil.
Namjoon: Jak se Vám líbí Váš nový byt?
Podívala jsem se na něj, oči měl upřené na silnici před sebou.
Y/N: Je moc krásný, děkuji.
Po zbytek jízdy už bylo ticho. Všimla jsem si, že na mě sem tam pokukuje, ale nedávala jsem tomu větší váhu. Za chvíli jsme zastavili před luxusním klubem. Už jsem něm slyšela. V něm se udály všechny večírky roku. Jestli existoval nějaký klub pro VIP z VIP, tak to byl tento. Venku před ním stáli 4 bodyguardi a kontrolovali pozvánky hostů podle seznamu. Namjoon už sstál před mými dveřmi, aby mi je otevřel. Natáhl mi ruku na pomoc z auta. Byl překvapivě gentleman. Přišli jsme k bodyguardům a on jim předal naše pozvánky. Ti nás pustili dál a my tak mohli vejí. Všud byly tlumené světla v rudé a modré barvě, spousta lidí kvádrech a krátkých šatech. Namjoon se ke mě naklonil.
Namjoon: Zůstaňte celou dbu při mně.
Y/N: Ano, pane.
Šli jsme spolu dál do prostorů klubu. Celou dobu jsem se držela Namjoona. Zastavili jsme se u baru a Namjoon mi podal sklenku šampaňského.
Y/N: Pane, ale...
Namjoon: Máte to dnes dovoleno slečno Jung.
Y/N: Dobře.
Vzala jsem si od něj sklenku do ruky a sedla si na barovou židličku. Zanedlouho se k nám připojil pohledný vysoký muž v závěsu s panem Minem. Tak tohle tedy je nový ceo.
???: Namjoone, jsem rád, že tě tady vidím.
Namjoon: Taky Jine, gratuluju k převzetí firmy.
Jin: To nestojí za řeč. Mimochodem, bratranče, ty mě nepředstavíš svému krásnému doprovodu?
Bratranec? Tenhle chlap? No to snad ne. Pan Min ze mě zase nespouštěl oči a měl zase na obličeji ten úchylný výraz. Podívala jsem se na Jina a pak na Namjoona.
Namjoon: Tohle je slečna Jung, moje nová asistentka. Slečno Jung, tohle Kim Seok Jin, nový ceo Kim-Industries.
Jin ke mě natáhl ruku a já mu podala svou.
Jin: Těší mě, jen, nesetkali jsme se už někdy?
Y/N: Určitě ne pane.
Namjoon se začal smát.
ČTEŠ
Sweet little girl ♡ [Namjoon/FF/BTS/ONESHOT]
FanficY/N pracuje jako manažerka pro jednu významnou korejskou firmu. Zrovna ve firmě hodlá oslavit svůj 4. rok, když se vedení rozhodne propouštět zaměstnance. Y/N se tak ocitne úplně jidne, než čekala....