Μαρία
Κλείνω αμέσως τα μάτια μου και τοποθετώ τα χέρια μου στο πρόσωπο.
"Είναι μεγάλο" του λέω και προσπαθώ να ηρεμήσω τους χτύπους της καρδιάς μου.
Δεν πίστευα ποτέ στα 20 χρόνια της ζωής μου ότι θα το έλεγα αυτό. Κορόιδευα τις κοπέλες στα ρομαντικά βιβλία που έχω διαβάσει, οι οποίες γούρλωναν τα μάτια τους όταν το έβλεπαν. Θεωρούσα τραγικό το γεγονός ότι ρωτούσαν τους συντρόφους τους για το πως θα χωρέσει μέσα τους όλο αυτό, αλλά..
Πώς γαμώτο θα χωρέσει?
"Το ξέρω" μου απαντά ο Μιχάλης. "Θέλεις να ανοίξεις τα όμορφα ματάκια σου?"
"Όχι" του απαντώ. Ντρέπομαι. Ντρέπομαι πολύ. Δεν με έχει δει ποτέ ξανά άνδρας γυμνή και αυτήν την στιγμή φοράω μόνο το ροζ βρακάκι μου με την hello kitty και έχω κοκκινίσει ολόκληρη.
"Είσαι πανέμορφη" προσπαθεί να με καθησυχάσει και τον νιώθω να απομακρύνει τα χέρια μου από το πρόσωπό μου.
Τον κοιτάω με αμηχανία.
Με κοιτάει με τρυφερότητα.
"Αλήθεια σου λέω, είσαι πολύ όμορφη. Το σώμα σου είναι απίστευτο, το δέρμα σου απαλό και η μυρωδιά σου μεθυστική"
Του χαμογελάω συνεσταλμένα. "Αλήθεια λες?" τον ρωτάω για επιβεβαίωση. Ποτέ κανείς δεν μου έχει μιλήσει έτσι.. τρυφερά.. και γλυκά.
Είναι ο πρώτος.
Είναι ο πρώτος μου.
Ο Μιχάλης μου γνέφει παιχνιδιάρικα και αφήνει ένα πεταχτό φιλί στα χείλη μου. "Ώρα να ξεφορτωθούμε και αυτό" μου λέει και αγγίζει την άκρη από το ροζ εσώρουχό μου. Το κατεβάζει με απαλές κινήσεις ενώ ταυτόχρονα αφήνει μικρά φιλάκια κατά μήκος του ποδιού μου.
Πλέον είμαι γυμνή, ολόγυμνη μπροστά του. Το τελευταίο ύφασμα που με προστάτευε αφαιρέθηκε με δεξιοτεχνία από πάνω μου και κατέληξε στο πάτωμα μαζί με τα υπόλοιπα ρούχα μας. Τα δικά μου και του Μιχάλη. Διότι και αυτός είναι γυμνός. Γυμνός και πανέμορφος μπροστά μου.
"Ξέρεις..." η φωνή μου ακούγεται διστακτική. Τον παρατηρώ που τοποθετεί στον εαυτό του το προφυλακτικό και η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή. "Εγώ.. δεν.."
Με κοιτάει με απορία.
"Εγώ ποτέ πριν..." ας μην με αφήσει να ολοκληρώσω την πρόταση μου. Σε παρακαλώ, δεν θα το αντέξω!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
the road to YOUR HEART
Чиклитlove isn't like it is in the books - f. scott fitzgerald cover by -jashton