ΓΕΝΝΕΣΙΣ : ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ

13 2 0
                                    

                                                                               

Ο Αλεξανδρος ηταν ενα παιδι διαφορετικο απο το αλλα με χαμηλη αυτοεκτιμηση που απλα ηθελε να ζει σε μια ησυχη ζωη . Μεγαλωμενος στην ζακυνθο απο μια λαϊκη οικογενια με ονειρα που ο πατερας του δεν του εδωσε το δικαιωμα να ζησει , μεγαλωσε κλεισμενος στον εαυτο του με λιγους φιλους , ψιλος και μελαχρινος, ολοι τον φωναζαν χαιδευτικα <<μαυροτσουκαλο>> . Λατρευε το ποδοσφαιρο  και δεν εχανε ευκαιρια ουτε να παιζει ουτε να βλεπει , μα δεν ηταν υποστιρικτης καποιας ομαδας γιατι πιστευε οτι το ποδοσφαιρο ενωνει  τον κοσμο δεν τον χωριζει σε στρατοπαιδα. Επαιζε μπαλα στην θεση του τερματοφυλακα και ηθελε να φτασει ψιλα, δουλευε για να φτασει ψιλα και κουραζοταν , μα ο πατερας του που παντα τον θεωρουσε αταλαντο και αχρηστο δεν ηθελε να ακουσει τιποτα οταν ο προπονητης του ειπε οτι ο Αλεξανδρος θα παιξει στην μεγαλη ομαδα . Ελεγε παντα οτι ειναι <<αμπαλος>> και δεν εβρισκε ευκαιρια να τον μειωνει . Οταν τον εβλεπε ελεγε : Που θα πας ετσι αχαρος και ατσουμπαλος που εισαι ;! Δεν θα γινω εγω ρεζιλη στον κοσμο επειδη εισαι ζωον! . Στον απεναντι οχθη ηταν η μητερα του που εχοντας διαζευθει με τον πατερα του Αλεξανδρου τον στηριζε και του εδινε κουραγιο . Οταν λογω ενος τραυματισμου δεν μπορεσε να αγωνιστει και οντας στην τριτη λυκειου αποφασισε να ασχολιθει με την αθλιτικη δημοσιογραφια . Μα ο πατερας του ειχε αλλα σχεδια . Ηθελε να τον βαλει καθαριστη σε ενα μαγαζι φιλου του, θεωροντας οτι αυτο του αξιζε. Ετσι ο Αλεξανδρος κλειστηκε πιο πολυ απο ποτε στον εαυτο του . Χωρις να ξερει τι να κανει και εχοντας απελπιστει του ηρθε η ιδεα (μεσω ενος φιλου και μιας αγγελιας) να γινει ναυτικος , μονο ετσι θα ξεφευγε απο την καταπιεση. Τελειωσε το λυκειο και εφυγε για τον Πειραια , εχοντας πει ψεματα στον πατερα του οτι παει για δουλεια σε σφαγειο. Η μητερα του που λατρευε τον Αλεξανδρο και τον αδερφο του Κωνσταντινο τον στηριξε ολες της τις δυναμεις . Οταν ο αλεξανδρος μπαρκαρε τον πρωτο καιρο που δεν ειχε χρηματα του εστελνε λιγα χρηματα για τον καφε και τα τσιγαρα του, και εκεινος με τα πρωτα λεφτα της εστειλε ενα ακριβο πανωφορι για να της πει ευχαριστω. Μεσα στο καραβι ο Αλεξανδρος ειχε προβλημα με τον προϊσταμενο του , ο οποιος τον κοροϊδευε για την ιταλικη καταγωγη του φωναζοντας τον κοροϊδευτικα Ιταλο και μακαρονα. Δεν εβρισκε ευκαιρια να τον βαλει σε καψωνια ή να τον κατσαδιασει χωρις λογο . Κανωντας ταξιδια στα νησια του Αιγαιου πελαγους δεν αργησε να βρει παρηγωρια στο αλκοολ και στην γλυκα του αγωραιου ερωτα . Γυρνωντας στα μπαρ και τους οικους ανοχης οποτε το βαπορι εδενε στον Πειραια . Οταν το εμαθε ο προϊσταμενος βρηκε ευκαιρια να του κανει μεγαλυτερη καζουρα διακωμοδοντας και αποκαλωντας τον << χλεμπονιαρη>>. Ετσι κυλουσε η ζωη του, μεσα σε κυματα, καψωνια , μεθυσια και αγκαλιες επι πληρωμη . Μεχρι που ο προϊσταμενος του επεσε υπο αδιευκρινητες συνθηκες στην θαλασσα. Ηταν βραδυ αναμεσα στα νησια της Ιου και της Σαντορινης , και κανεις δεν πηρε χαμπαρι τι συνεβη μεχρι την επομενη ημερα που δεν τον εβρισκαν . Ετσι διαταχθηκε ελεγχος και το βαπορι εδεσε μεχρι να βρεθει . Και βρεθηκε σε μια παραλια της Ιου νεκρος με τραυματα στο προσωπο. Ο Αλεξανδρος (οπως και ολο το πληρωμα ) περασε ανακριση . Καταφερνοντας να αποδειξει μεσω της καμερας του πλοιου και του συγκατοικου του οτι κοιμοταν στην καμπινα του αφεθηκε ελευθερος . Ο ενοχος δεν βρεθηκε ποτε μα δεν τον ενοιαξε . Χαιροταν που δεν θα τον ενοχλουσε πλεον αυτο το <<σκουπιδι>> .Μετα απο λιγο ηρθε η ωρα να βγει σε αδεια . Εχοντας μαζεψει και αρκετα χρηματα νοικιασε ενα σπιτι στο Φαληρο. Κοντα στο μπαρ που επινε τα βραδια . Ενα βραδυ γνωρισε την Κωνσταντινα Μιχαηλ φοιτητρια απο την Λαρισα . Την γνωρισε στο μπαρ που συχναζε και δεν αργησε να νιωσει αισθηματα για αυτην . Και εκεινη ενιωσε αισθηματα για αυτον, οπως ηταν ψιλος μελαχρινος και γεροδεμενος τον φωναζε <<τσιγγανακι μου>>. Η Κωνσταντινα σε αντιθεση με τον Λαντρο ηταν μια κοπελα μικροσωμη, με κοκκινα μαλλια και πρασινα ματια . Σπουδαζε λαογραφια στο πανεπιστημιο Αθηνων ,οντας ανθρωπος του πνευματος. Ηταν εκεινη που προτεινε στον Λαντρο να σπουδασει μηχανικος . Δεν ειχε ποτε της σχεση , και ξαφνιαστικε οταν ο Αλεξανδρος την πλησιασε και τις εκδηλωσε το ενδιαφερον του για εκεινη . Βλεποντας οτι ηταν ευγενικος μαζι της και σε συνδιασμο οτι λατρευε τα καστανα ματια του , δεν αργησαν να γινουν ζευγαρι . Ενα ζευγαρι που συντομα θα περνουσε ωραιες αλλα και ασχημες περιπετοιες...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Γεννεσις : το τιποτα μερος 1ο.Where stories live. Discover now