-Hai mai repede Anny că vei întârzia la ore! E prima zi de școala!
-Da ,mamă vin imediat! Meredith,Meredith!! Trezește-te !!!!
-Aoleuuuu,nu mai țipa!
-Dacă te-ai da jos din pat ar fi minunat,știi...
-Da,da ... Cum spui tu.
-Te aștept jos!
-Daca tu zici!
-Arțăgoasă mai ești!
-Unde e sora ta?
-A spus ca acum coboară!
-Acum vin,nu ma vedeți?
-Nu, tembelo că iar ai folosit magia și nu te poate vedea nimeni! Auzi mama, dacă aș întinde puțin piciorul ce s-ar întâmpla?
-A nimic, stai liniștită,doar imi rupi piciorul..
-O să fac asta altă dată . Acum hai la ore!
-Arătați minunat fetelor!
-Oh hai tata ,nu plange!
-Doar cei mici plang! Eu sunt doar racit! Parcă trebuie să ajungeți undeva!
-Ok tată!După o lungă discuție care parcă nu se mai termina, în sfarsit ajung cele doua surori la liceu ,încă continuând cearta începută de dimineață,însă până în momentul in care si-au dat seama ca au ratat festivalul de deschidere,asa ca au alergat pana in clasa,sperând ca diriginta lor nu le va mustra prea tare.
Clasa a XI-a, emotii, lacrimi si fericire, asa si-au propus cele doua gemene sa fie noul an școlar, si fara prea multe evenimente neașteptate. Învățau la Salvatore Boarding School si cele doua fete, impreuna si cu ceilalti copii aveau puteri supranaturale. Fondatorii sunt parintii lui Meredith si a lui Anelyse , Jacob si Anastasia, care s-au asigaurat ca gemenele vor avea o viata mai usoara daca vor invata intr-o scoala speciala,unde se vor simti in siguranta . Pana in acel an,lucrurile s-au dovedit a fi in regula,insa cu toate acestea mama lor, care era un hybrid , simtea ca ceva nu este in regula. In orașul Convington s-au anuntat numeroase dispariții, ceea ce dadea mult de banuit.
-Buna ziua fetelor! Nu credeti ca ati ajuns cam tarziu!
-Buna ziua doamna Smith, ne cerem scuze!
-Sa speram ca nu se va mai repeta. In regula?
-Da!
Cele doua fete se așezaseră in cea mai mare liniste , fara a deranja ora de dirigentie, rugându-se sa nu fi pierdut prea multe,lucru care se si intampla . Diriginta a dat orarul , a spus regulile noi introduse care ar trebui respectate , iar la final a urat buna venit tuturor ,uitându-se bucuroasa la un coleg, pe care cele doua fete nu il mai văzuseră pana atunci.-Any,cine este tipul?
-Habar nu am ... O fi un coleg nou, cine stie! Vorbeste cu el!
-Hai si tu cu mine!
-Nu sunt dădaca ta,Meredith!
-Of bine!
-Buna! Esti cumva colegul nou? Nu te-am mai vazut pe aici.In momentul in care baiatul ridica privirea spre fata,aceasta simti ca se pierde si nu mai stia cum o cheama.
-Hei, sunt Ian ! Cum te cheama?
-Ăă (hai fraiero raspunde-i băiatului mai repede) Sunt Meredith. Sunt vrăjitoare. Tu ce putere ai?
-Eh ,asta va ramane un secret.
-Cum asa?
-Vei afla curand,Maddie!
-Meredith (neștiind ce sa ii mai spuna,doar il corecta)
-Asa e,Meredith. Imi pare bine sa te cunosc !Fara a mai da si alte detalii despre el, acesta ca prin minune dispăru ,lăsând-o pe fata uimita si încercând sa se adune,iar primul instinct fu sa o caute pe sora ei sa îi spuna despre acest baiat care era destul de misterios, lucru care o punea pe gânduri pe mica vrăjitoare.
Sper ca v-a placut acest capitol, urmatorul va fi tot asa introductiv, pentru a le cunoaste mai bine pe cele doua gemene! Pe data viitoare!
CITEȘTI
Destinul
Adventure-Meredith, unde esti? - Din cauza ta va muri,mucoaso! Tu sau sora ta? Alege! Nu mai exista cale de întoarcere! -Nu o voi lasa sa moara! Nu! - Deja e prea tarziu! O poveste plina de mister, Meredith si Anelyse, doua surori care vor fi alaturi una...