inceputul

120 4 1
                                    

Totul a inceput cand eram la liceu eram a 11 a. Ups am uitat sa ma prezint eu sunt Temi stiu este un nume ciudat mi s.a mai spus de mute ori, in generala am participat la multe concursuri la care am castigat. Viata mea poate pare perfecta dar nu este asa parintii mei s.au despartit cand aveam 10 ani, tata a plecat in Italia si nu mai stiu nimic de el iar mama are un iubit chiar daca este foarte de treaba mi se pare cam ciudat si ca ar ascunde ceva.

Era prima zi de scoala. Era asa de greu sa imi revin la trezitul de dimineata. Era ora 7:00 iar ceasul meu incepe sa faca zgomot insuportabil... ma trezesc foarte adormita si incep sa ma pregatesc, stiind ca o nu ma pot grabi mi.am ales de seara trecuta hainele. Dupa o jumatate de ora in camera mea isi facu aparitia mama care vruia sa vada daca sunt gata.

Mama: -Hei! Ma bucur ca te.ai trezit.

Eu: - Da mama m.am trezit de la 7.

Mama: - Bine dar daca mai ai mult grabeste.te !

Eu: - Sunt aproape gata.

Mama: - Bine !

Dupa ce m.am macheat si mi.am luat geaca am plecat la scoala pe jos deoarece nu era departe.

Am ajuns acolo si mi.am recunoscut cateva colege. Pe Mary, Lucy si Tara. Care picasera cu mine in clasa.

- Hei ! Le.am salutat eu.

- Uite.o si pe Temi. Hey si tie, mi.a zis Lucy cu vocea ei unica pe care as fi putut sa o recunosc dintr.o mie.

- Neatza, Temi ! Mi.a zis Mary treaza doar pe jumatate ca de obicei.

-Buna ! Spuse ultima oara Tara cu care as fi putu sa vorbesc despre orice.

Ele imi erau cele mai bune prietene. Langa ele nu m.am simgit niciodata singura.

Din coltul colidorului se aude o voce care striga la Mary era Andi prietenul ei de la 12 ani erau asa draguti impreuna dar cateodata ma scarbeau cu atata romantism. Bleach! Acum se sarutau in fata noastra. Scarbos ! Toate aveau prieten mai putin eu....insa eu aveam un caine.... nu e alelasi lucru insa nu gasisem pe nimeni pe placul meu.

Dupa 10 min se auzi acel clopotel enervant care de fiecare data imi spargea timpanele. Am plecat spre clasa. Dupa 20 de minute dupa ce doamna directoare Scheltman intrase si incepuse sa ne predea franceza pe usa intra un baiat foarte interesant care se pune fix langa mine. Doamna directoare vazadu.i comportamentul il ridica in picioare.
Hey e prima oara cand scriu o carte si scuze pentru greseli.

O data cu lunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum