Κεφάλαιο 8

5K 397 441
                                    

Δευτέρα πρωί, δυο μέρες μετά

Μαρία

Η Κέλλυ έχει μείνει με το στόμα ορθάνοιχτο να με κοιτάει σαν να είμαι εξωγήινος.

Η Κάτια κάθεται απαθής απέναντί μου και καπνίζει την μια τζούρα μετά την άλλη.

Και η Λία τρέμει. Το χέρι της πάνω στο δικό μου προδίδει την στάση του σώματός της. 

"Και πώς ήταν?" με ρωτάει η μελαχρινή φίλη μου και φυσάει τον καπνό πάνω μου.

Ξεκινάω να βήχω και πάλι. Όλη μέρα σήμερα αυτό κάνει. Καπνίζει το ένα τσιγάρο μετά το άλλο και δεν την νοιάζει καν να φυσήξει τον καπνό στο πλάι. Αφού το ξέρει, με ενοχλεί. Τι συνεχίζει και το κάνει?

Η Κέλλυ συνέρχεται απότομα από το σοκ στο οποίο βρισκόταν. "Ρε Κάτια με δουλεύεις?" την ρωτάει και παίρνει και εκείνη ένα τσιγάρο από το πακέτο της φίλης μας. "Εδώ η Μαρία μας είπε ότι πηδήχτηκε με τον Μιχάλη και μάλιστα είναι και σε σχέση.. και εσένα σε νοιάζει να μάθεις πώς είναι στο κρεβάτι?" 

Σφίγγω τα δόντια μου με δύναμη. "Δεν πηδηχτήκαμε" την διορθώνω. "Κάναμε έρωτα" 

"Ναι εντάξει" μου απαντά η Κέλλυ και πίνει λίγο από τον καφέ της. "Αυτά σου είπε για να σε ρίξει στο κρεβάτι?" 

Νιώθω την πίεση μου να ανεβαίνει στα ύψη. 

Πώς μου μιλάει έτσι?

"Μπορείς να διορθώσεις λίγο τον τρόπο με τον οποίο μου μιλάς?" επιτίθεμαι ελάχιστα στην Κέλλυ. Κολλητή μου, ναι, δεν λέω, αλλά δεν μου αρέσει σήμερα το ύφος της καθόλου μα καθόλου. 

"Η Κέλλυ δεν το λέει για κακό" παρεμβαίνει η Λία και σφίγγει το χέρι της πάνω στο δικό μου. "Απλά μας ήρθε λίγο ξαφνικό. Δεν περίμενε καμία από εμάς να δημιουργήσεις μια σχέση τόσο γρήγορα με κάποιον που ελάχιστα γνωρίζεις. Πόσο μάλλον να κοιμηθείς και μαζί του" 

Έχω αρχίσει και φορτώνω άσχημα. 

Αυτές δεν ήταν που μου έλεγαν τις προάλλες πόσο ωραίο και φυσιολογικό είναι το σεξ και να σκεφτώ να το προχωρήσω με κάποιον σαν τον Μιχάλη? 

Τώρα μου τα γυρνάνε?

"Είναι κούκλος, εγώ την καταλαβαίνω" πετάγεται η Κάτια και ανάβει το επόμενο τσιγάρο της. Δεν την έχω δει ποτέ ξανά τόσο ταραγμένη. Βέβαια προσπαθεί να το κρύψει, έχει φορέσει και την γνωστή μάσκα απάθειας στο πρόσωπό της, αλλά εγώ την ξέρω καλύτερα. Αναρωτιέμαι τι να έχει συμβεί.

the road to YOUR HEARTDove le storie prendono vita. Scoprilo ora