Každý chceme šťastný konec, tak to v životě chodí. Někdy ale šťastný konec není to, co bychom čekali. Dřív jsem si byla jistá, že se vdám po třicítce, že budu mít vysněnou práci a že budu šťastná. To, jak se věci mění, ale nikdo z nás nečeká. Sama jsem nečekala, že někdy potkám Namjoona, že se do někoho dokážu bezhlavě zamilovat a nebo že tady budu stát, v 28 letech, celá v bílém, čekající na to, až se rozezní hudba a já budu moct jít k oltáři za tím nejdůležitějším člověkem mého života. Těšil jsem se a zároveň byla hrozně nervózní. Uprostřed mých myšlenek se rozezněla hudba a otevřely se dveře, v ten moment ze mě opadlo vše. Podívala jsem se do jeho očí a vše kolem mě zmizelo, lehce jsem do rytmu vykročila a nedokázala jsem se ubránit a do široka se smála. Beru si toho nejúžasnějšího muže, po 3 letech ve vztahu,a le taky si beru svého šéfa. Trochu jsem se uchechtla nad tou myšlenkou. Jakmile jsem došla k němu, tak mě chytil za ruku a spolu jsme se otočili ke knězi. Ani nevím, co se vlastně během obředu stalo, jen si pamatuju, jak jsme si řekli své ano. Nikdy jsem nebyla šťastnější, s Namjoonem se cítím úplná.
O rok pozdějiV práci - Namjoonova kancelář
Y/N: Joonie?
Namjoon: Ano zlato?
Y/N: No, mám pro tebe novinku.
Začala jsem se chychotat a viděla jeho zmatený obličej.
Namjoon: Ano? Poslouchám.
Podala jsem mu malou krabičku.
Namjoon: Co to je?
Y/N: Rozbal to.
Namjoon to vzal tedy do rukoua otevřel.
Namjoon: Modrý cupcake?
Y/N: No jó.
Celou dobu na to hleděl
Namjoon: Co to znamená?
Zeptal se zmateně, až když jsem neodpovídala tak zvedl hlavu a uviděl mě, jak se držím za břicho s úsměvem od ucha k uchu. Namjoonovi to začlo docházet a jeho výraz byl nezaplacení. Vystřelil ze své židle, div ji nerozbil, a rozběhl se ke mě a objal mě tak evně, že jsem nemohla skoro dýchat. Doslova mě zvedl ze země a obkroužil se mnou celou místnost.
Y/N: Joonie, Joonie prosím, umačkáš mě.
Hned si to uvědomil a položil mě zpět na zem. V obličeji měl lehký stud, přišlo mi to roztomilé. Pohladila jsem ho po tváři. On se na mě podíval.
Namjoon: My vážně čekámě dítě?
Přikývla jsem a on mě ihned políbil.
Namjoon: Já mám takovou radost Y/N... tak moc. Jak ho pojmenujeme, v kolikátém už jsi měsíci? Musíme se nchystat. Musíme pořídit věci a oblečení a zařídit pokoj. Čeká nás hromada práce. Měla by sis vzít taky volno, nebudeš pracovat, když čekáš dítě.
Začala jsem se smát. Tohle byl typický Namjoon, starostí až nad hlavu a řeší tunu věcí, které by nemusel a taky mu pusa jede rychleji, než by kdokoliv čekal.
Y/N: Zlato, klid, jsem teprve ve druhém měsíci, na vše bude čas, teď to ale pojďme oslavit, co ty na to?
Namjoon se zastavil ve svém monologu a usmál se.
Namjoon: Asi máš pravdu. Zajdeme do té tvojí oblíbené palačinkárny, co ty na to?
Y/N: Ano, ano... prosím
Usmála jsem se. Namjoon mě objal kolem ramen a vyrazili jsme směrem ke dveřím, do kterých ale vtrhla Irene.
Irene: Pane Kime?
Zarazila se.
Irene: Oh, paní Kimová, omlouvám se za vyrušení.
Y/N: Nic se neděje Irene.
Namjoon: Irene, prosím, s ženou odcházíme na 2 hodiny pryč, jdeme slavit a tak prosím přesuňte dnešní schůzky na jindy.
Irene: Dobře pane a jestli smím být tak troufalá, co konkrétně slavíte? Firemní úspěch?
Namjoon: Nikoliv Irene, ale brzy budu otcem.
Irene zalapala po dechu a pak se široce usmála.
Irene: O můj Bože, přijměte mé velké gratulace.
Oběma nám potřásla rukou.
Irene: To je úžasná novina a už víte, co to bude?
Y/N: Kluk.
Namjoon a Irene: Kluk?!
Y/N: Ano.
Nemohla jsem se neusmát nad jejich výrazy, tak očividně Namjoonovi vše nedošlo tím cupcakem.
Irene: Tak v tom případě už vás nebudu rušit. S tím odešla a m také vyrazili.
O 5 let později
Dům Kimových
Namjoon: Y/N, kde je Suyeon a Jonseok?
Y/N: Jsou s Irene, Lis a Jennie venku, chtěla jsem nám totiž dát dům na chvilku pro sebe.
Namjoon: Opravdu? ale proč?
Přišla jsem k němu blíž, až tak blízko, že jsem cítila jeho dech na svém krku, když jsem se nahla k jeho uchu.
Y/N: No, poslední dobou jsme na sebe něměli moc čas a já bych vážně chtěla ještě 3 mimčo.
Namjoonovi se rozšířily zorničky, ale hned na to se zlomyslně ušklíbl.
Namjoon: Opravdu? Ale paní Kim, vy jste ale nestyda.
Y/M: Hmm...
Zvedl mě zničeho nic ze země a přehodil si mě přes rameno.
Y/N: Joonie, já umím chodit sama.
Namjoon mě pleskl přes zadek.
Namjoon: Nejsem Joonie, dnes ne moje sladká malá holčičko.
Y/N: Tak dobrá taťko.
Začala jsem se smát a schytala tak další pleskanec přes zadek.
Byla jsem šťastná, celý život s ním. Naše tři děti rostly jako z vody a my s Namjoonem stárli, ale stárli jsme spolu. Víte, někdy lidi říkají, že láska časem vyprchá a že už pak žijete s tím druhým jen ze zvyku, jenže to není pravda. Pravá láska se vyvíjí, proměňuje, ale vždy sílí. Pravá láska nás nikdy neopouští, pravá láska překoná i smrt.
The END.....💜
BloodyB: Tohle je poslední díl mého speociálu s Namjoonem. Jsem ráda, že i když to není tak dlouhé jako jiné moje FF, tak že se vám to líbí. Díky za vás, za všechny. Díky klukům z BTS jsem ta, která jsem a díky vám dělám to, co dělám. 💜💜
Vaše BloodyB.... always and forever saranghaeyo💜💜💜
ČTEŠ
Sweet little girl ♡ [Namjoon/FF/BTS/ONESHOT]
FanfictionY/N pracuje jako manažerka pro jednu významnou korejskou firmu. Zrovna ve firmě hodlá oslavit svůj 4. rok, když se vedení rozhodne propouštět zaměstnance. Y/N se tak ocitne úplně jidne, než čekala....