12°

193 10 5
                                    

Sedieť pri stole s cudzími ľuďmi nebola taká zábava, ako si Barry predstavoval. Teda on s Tianou sa bavil. Ja s Ruby sme ich dlho len potichu pozorovali. Očividne si sadli narozdiel od nás na prvý pokus.

,, Kde pracujete, dievčatá? "opýtal sa ich šarmantne Barry, ktorý už bol v miernej náladičke.

,, Ruby pracuje ako inštruktorka jógy a ja ako tatérka." usmiala sa úplne spokojne. Ona vyzerala na tatérku, ale Ruby rozhodne nemala mať nič spoločné s jógou. Aspoň som žiadnu podobnú jej ešte nevidel.

,, A vy, chlapci?" zopakovala jeho otázku. Ruby si len vytiahla cigarety a zapálila si. Ďalší dôkaz toho, aký zdravý životný štýl musí viesť...

,,Ja som na vysokej škole, bude zo mňa právnik, a tuto Alex je taxikár." povedal. Bol som rád, že box vynechal. Vedel o mojich zápasoch ako jediný a bol by som rád, ak by to tak aj ostalo.

,, S takým autom taxikár?" zdvihla Ruby provokatívne obočie mojím smerom.

,, Akým autom? "opýtala sa nechápavo Tania.

,, Keď sme sa prvýkrát videli, išiel v Bentley. Stále nechápem, ako si mohol byť v tom taxíku." pozrela sa na mňa a oklepkala cigaretu.

,, To je on?! Ten slepý kokot? Prečo mi nič nevravíš? " zamračila sa Tania nechápavo na Ruby a ja som sa musel zasmiať.

,, Slepý kokot, ktorý jej zachránil krk. A keď sa už čuduješ. To auto nebolo moje, ale môjho strýka. Navyše, ty si si po daždi vykračovala, akoby ti to tam patrilo."

,, Ja som si vykračovala?! Ty si išiel ako idiot!" zavrčala na mňa temperamentne.

,, Máš aspoň vodičák, keď ma ideš poučovať o tom, ako mám šoférovať? " opýtala som a založil si ruky na hrudi.

,, Hej! Pokoj!" rozkázala nám Tania tvrdo. Z tohto krátkeho stretnutia som pochopil, že je to žena-generál.

,, Zišli sme sa tu, aby sme sa poďakovali Alexovi za to, ako ti pomohol. Tak sa nehádaj, Ruby. " povedala jej a ja som sa takmer uchechtol. Preboha, veď znie ako jej mama a nie kamarátka!

Ruby sa nadýchla a radšej si potiahla z cigarery, než by to komentovala.

,, Ideme pre ďalšie kolo." rozhodol Barry a udrel ma do ramena, aby som išiel s ním.

,, Prečo si mi nepovedal, že tú babu poznáš?" vyčítal mi, keď objednal ďalšie dve rundy tequili.

,, Chcel som ti to povedať, ak by si nebo taký premotivovaný a nepozval ich k nášmu stolu. "zavrčal som a on sa zasmial. Očividne mu situácia prešla smiešna.

,,Slepý kokot? Vie to dievča vôbec, že má občas pravdu?"

,, Nerob si zo mňa srandu, lebo začnem ja. "zavrčal som.

,, Nebuď netýkavka a usmej sa! Čakajú nás pri stole dve krásne ženy. Tiež mám pocit, že som tú Ruby už niekde videl, ale nemôžem prísť na to kde." zamyslel sa.

,, To nie je dôležité, nemyslíš? "opýtal som sa ho s pretočením očí. Buď začnem poriadne chlastať, alebo odtiaľto čím skôr vypadnem.

,, Dôležitá je teraz Tania, tak mi nekaz šance na zásun." povedal mi, keď sme mierili späť ku stolu.

,, Si nadržaný kokot, ale máš šťastie, že si môj kamarát. "povzdychol som si a tým pádom vyriešil aj moju dnešnú dilemu. Musím začať viac chlastať.

Tania tiež vyzerala, že dohovára Ruby, ale ony diskutovali oveľa výraznejšie ako my dvaja. Keď sme prišli k nim takmer sa k sebe otočili chrbtom ako malé, pohádané deti. Pripomenuli mi Ruth s Lukom.

,, Nesieme ďalšie rundy. " šarmantne sa na nich usmial a položil dva poháre s osoleným krajom a citrónom pred každú z nich. Ruby do seba hneď jeden kopla. Tania počkala aspoň kým si sadneme a štrngneme.

,, Vy bývate spolu?" usmiala sa na nás Tania. Pôsobila na mňa zatiaľ oveľa lepšie ako Ruby. Bola dosť pozitívne naladená.

,, Nie. Každý z nás má svoj byt. Poznáme sa zo základnej školy. A vy odkiaľ?"

,, Stretli sme sa v podobnom bare pred pár rokmi. "usmiali sa na seba a ja som nevedel ako to chápať. Pred chvíľou boli ako malé deti. Dobre, očividne ženy nechápem...

,, A čo vzťahy?" Barry išiel rovno k veci: ,, Ak ťa niekam pozvem, nerozbije mi niekto hubu? "opýtal sa a Ruby narozdiel odo mňa pobavenie neskrývala. Pretočila očami tak, že sa to nedalo prehliadnuť, no ten párik bol príliš zabratý do seba.

,, Nie a mne?" v tej chvíli som ich prestal počúvať. Nezaujímali ma baliace taktiky tychto dvoch.

Postavil som sa s tým, že idem pre ďalšie kolo, hoci sme mali ešte jedno na stole. Nevyzeralo to, že by ma niekto bral na vedomie. Avšak keď som sa dostal k baru, vedľa mňa sa objavila Ruby.

,, Rozhodla si sa správať normálne a nie ako urazené decko? "opýtal som sa jej, no ona sledovala novú barmanku.

Dobre, pozerala na mňa, akoby sa so mnou chcela zatvoriť na záchodoch, no ja som sa snažil tváriť, že to nevidím.

Keď sa barmanka otočila, Ruby sa ku mne priblížila.

,, Naozaj si tak slepý alebo len hlúpy? Tá baba na tebe ide oči nechať. " povedala mi a ja som pretočil oči.

Barmanka na moju tácku, ktorú Barry odniekiaľ zohnal položila objednávku aj s nejakým papierikom. Len som jej dal s úsmevom peniaze a otočil sa na odchod.

,, Čo to s tebou je? Veď tá baba sa ti doslova ponúkala!" pohoršene ma dobehla, keďže som na ňu nereagoval.

,, Pozri, nemám ti prečo skladať účty." povedal som jej a keďže sa náš stôl medzičasom zmenil na pojazdný bordel, rozhodol som sa pre iný, ktorý som videl voľný. Aspoň budem mať viac chlastu pre seba.

Sadol som si, no to som nečakal, že Ruby ma nasleduje.

,, Nemusíš mi skladať účty. Len mi vysvetli, prečo si odjebal tú ženu, ktorá ti ešte aj dala číslo. " demonštratívne zdvihla papierik s jej menom a číslom z tácky.

,, Prečo sa radšej nestaráš o seba a svoj alkohol?" narážal som na minulú noc a kopol som do seba pohárik. Ruby si uchmatla jeden a kopla ho do seba rovnako ako ja. Dnešok nemôže byť kurva lepší.

,, Ako vidíš, starám sa oňho vždy dobre." zamávala mi pred tvárou prázdnym pohárom.

,, Videl som ťa trikrát v živote a asi nikdy som nevidel neznesiteľnejšiu ženu." skonštatoval som úprimne. Doteraz sa tvárila, že neexistujem, takže nechápem, prečo v tom nepokračuje.

,, To isté si myslím ja o tebe, ale to čo som práve videla ma znepokojilo. Si teplý alebo čo? Nediskriminujem, okey? " opýtala sa stále rovnako podrezaným jazykom.

Pretočil som oči, ale toto som jej musel vyvrátiť.

,, Nie, teplý nie som. Mám svoje dôvody, jasné? A vlastne prečo sa ďalej netváriš urazene ako predtým? Zistil som, že mi to vyhovovalo. "

,, Noc je ešte mladá, a keďže dnes ma moja kamoška zradila s tvojím kamarátom, neprestanem, kým mi nepovieš čo je za tým." usmiala sa a mojim smerom pozdvihla ďalší pohárik.

Toto bude ešte kurva dlhý večer.

BojovnýWhere stories live. Discover now