Kérdezz-felelek
Köszönöm szépen az összes kérdést!
Kérdések:
1. Bnha Oc (részletesen)
Csak most kezdtem el gondolkodni rajta, hogyha lehetne karakterem a bnha-ba akkor hogy nézne ki, milyen képessége lenne szóval ezeket gondoltam ki:
Hasonlítana rám, közepes, barna haja és barna szeme lenne. Akkora lenne mint én szóval olyan 171 cm körül. A képessége Inasaéhoz hasonló lenne. Tudná a levegőt irányítani és ezzel együtt a tárgyakat is (majdnem mint a telekinézis). A hátulütője (vagyis ha sokáig használja vagy túlhasználja) nehéz légzés, fuldoklás, ájulás. A hős ruhája Nejirehez hasonló lenne, kék és fekete vagy fekete és fehér színek dominálnának. Maszk nem kell, legfeljebb egy szemüveg ami segítené a látásban és fekete kesztyűk. A hős nevét nem tudom, de a keresztneve Rei lenne. Remélem ez elég részletes és megfelel válaszként.2. Kedvenc állat?
Emlősök közül: farkas, kutya, macska
Madarak közül: pingvin3. Mikor kezdetél el animét nézni?
Meglepő vagy sem, nyár óta. Eddig csak simán sorozatokat néztem.4. Kedvenc sorozat (nem anime)
A kedvencem a doktor House. Még mindig nagyon szeretem és még mindig a kedvenc és az is marad.5. Kedvenc karakter bnha-ból:
Először Todoroki volt a kedvencem a sorozat elején aztán valamiért Aizawa lett a kedvencem és jelenleg is ő. Lányok közül pedig Momo és Tsuyu.6. Ki a legunszimpatikusabb karakter?
Igazából senkit se utálok, de ha választani kéne akkor a gonoszok (Dabi, Himiko, All for One)7. Animék amiket láttál?
Bnha természetesen, Pokémon (amit kiskoromban a bátyámmal minden reggel néztünk) aztán belenéztem még a B-projectbe, a Promised Neverlandbe és a Free! -t kinéztem8. Kedvenc gonosztevő?
Ahogy az 6. válaszból is látni lehet egyikükért se rajongok, viszont ha választani kell akkor Twice és Kurogiri9. Pikadinka vagy hegyhajú?
Ha jól értelmezem akkor Kaminari vagy Kirishima? (Ha meg rosszul tudom úgyis leírja az illető mire gondolt). Egyiküket se választanám, de mivel választani kell ezért inkább Kirishima.10. Kedvenc film?
Itt gondba voltam, mert egyáltalán nem nézek filmeket inkább sorozatokat, de amit nagyon szeretek az a Holt költők társasága.11. And last but not least
Mikor van a szülinapod?
Január 8-án.+ pár kérdés
12. Játszol valamilyen hangszeren?
Játszottam furulyán, próbálkoztam gitáron és tanulok zongorán.13.Szeretsz olvasni? Utolsó olvasmány?
Meglepő vagy sem, nagyon nehezen veszem rá magam az olvasásra, de ha egyszer rávettem akkor le se tudom rakni a könyvet. Utolsó olvasmányom pedig Az emlékek őre14.Kedvenc tantárgy
Angol és biosz15.Kis kanál vagy nagy kanál?
Értem a kérdést, de I don't know.16.Benned él a karácsony szelleme?
Nem, és nem rajongok a karácsonyért. A kedvenc ünnepem a húsvét, szóval nem nagyon foglalkozok a karácsonnyal.17.Deku, Kacchan vagy Todo?
Todoroki18.Bnha vagy Aot?
Bnha19.Kedvenc elem?
Levegő és tűz
ESTÁS LEYENDO
Bnha (Boku no hero academia) zodiac/horoszkópok
De TodoEz a könyv a boku no hero academiaról szól, jobban mondva egy horoszkópos könyv